Παίρνοντας ως βάση το Frontier των ΗΠΑ, η Nissan δημιούργησε τρεις πρωτότυπες εκδόσεις του ολοκαίνουργιου Pick-Up της, με τις δύο από αυτές (Project 72X και Project Hardbody) να αντλούν έμπνευση από εμβληματικά μοντέλα του παρελθόντος και την τρίτη (Project Adventure) να απευθύνεται σε ένα πιο περιπετειώδες κοινό.
Τρία ιδιαίτερα Nissan Pick-Up στην έκθεση του Σικάγο!
Με βάση το νέο Frontier Crew Cab των ΗΠΑ
Project 72X: στα πρότυπα του θρυλικού Datsun 720
Project Hardbody: Φόρος τιμής στο εμβληματικό Nissan D21 «Hardbody»
Project Adventure: το κορυφαίο PRO-4X γίνεται ακόμα πιο περιπετειώδες
Ένα χρόνο μετά το λανσάρισμα του νέου Nissan Frontier στις ΗΠΑ -που είχε ως αποτέλεσμα την άνοδο των πωλήσεων κατά 115% στο 1ο 3μηνο σε σχέση με το προηγούμενης γενιάς μοντέλο- το στούντιο σχεδίασης που διαθέτει η ιαπωνική μάρκα στην Καλιφόρνια (Nissan Design America - NDA), ετοίμασε τρεις ιδιαίτερες πρωτότυπες εκδόσεις του Pick-Up, ειδικά για την έκθεση του Σικάγο (12-20 Φεβρουαρίου 2022).
Πόλο έλξης των επισκεπτών της έκθεσης αυτοκινήτου του Σικάγο θα αποτελέσουν τα τρία concepts της Nissan.
Λόγος γίνεται για τα εξής concepts: Project 72X, Project Hardbody και Project Adventure. Τα συγκεκριμένα πρωτότυπα Pick-Up στηρίζονται στην πλατφόρμα του νέου Frontier Crew Cab, ωστόσο το καθένα από αυτά απευθύνεται σε διαφορετικό κοινό και βασίζονται σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις εξοπλισμού, τις S, SV και PRO-4X. Όλα τους συνδυάζουν ήδη διαθέσιμα μέρη και αξεσουάρ, τόσο της Nissan όσο και της aftermarket αγοράς και φέρουν custom στοιχεία και γραφικά.
Στις παρακάτω ενότητες, μπορείτε να δείτε αναλυτικότερα τις τρεις αυτές ιδιαίτερες εκδόσεις του Nissan Frontier. Στο μεταξύ, παρακολουθήστε το σχετικό βίντεο:
To Datsun 720 του 1979 επιχειρεί να φέρει στο σήμερα το Project 72X.
Παίρνοντας ως βάση την έκδοση Frontier Crew Cab S 4x4, το Project 72X αποτελεί μια σύγχρονη εκδοχή του εμβληματικού Datsun 720, το οποίο παρουσιάστηκε το 1979 και αποτέλεσε το πρώτο όχημα που κατασκεύασε η Nissan στις ΗΠΑ, κάτι που ξεκίνησε το 1983 στο νέο τότε εργοστάσιο της Σμύρνης του Τενεσί.
Lift ανάρτησης κατά 2,5 ίντσες και λευκοί ατσάλινοι τροχοί.
Στην τωρινή του μορφή, το όχημα φέρει στο αμάξωμά του αποχρώσεις του γκρι και αυτοκόλλητα γραφικά, με τη μορφή του να συμπληρώνουν οι λευκοί ατσάλινοι τροχοί, που φορούν ελαστικά PRO-4X και οι οποίοι ουσιαστικά αποτελούν τις ρεζέρβες του κανονικού Frontier παραγωγής. Επιπλέον, συναντάμε ένα κιτ ανύψωσης της ανάρτησης κατά 2,5 ίντσες, με ρυθμιζόμενα μπράτσα μπροστά και μια σπορ μπάρα πίσω από την καμπίνα.
Φόρο τιμής στο Nissan D21 «Hardbody» αποτελεί το Project Hardbody.
Όπως υποδηλώνει και το όνομά του, το Project Hardbody αποτελεί έναν φόρο τιμής σε ένα από τα πιο εμβληματικά αμερικάνικα ημιφορτηγά όλων των εποχών, το Nissan D21 «Hardbody», το οποίο αποτέλεσε το πρώτο Pick-Up που σχεδίασε το στούντιο NDA.
Στην καρότσα υπάρχει η υποδοχή μεταφοράς της ρεζέρβας και μια μπάρα με ορθογώνια φώτα LED 10 ιντσών.
Στηρίζεται στην έκδοση Frontier Crew Cab SV 4x4 και διαθέτει ένα lift ανάρτησης 3 ιντσών με ρυθμιζόμενα μπράτσα και φουσκωμένους θόλους τροχούς στα πρότυπα του μοντέλου PRO-4X. Το τμήμα NDA σχεδίασε τους τροχούς ώστε να θυμίζουν αυτούς του κλασικού Hardbody και τους φόρεσε ελαστικά 33 ιντσών. Στην καρότσα υπάρχει η υποδοχή μεταφοράς της ρεζέρβας και μια μπάρα με ορθογώνια φώτα LED 10 ιντσών.
Πιο περιπετειώδες από τα τρία, το Project Adventure.
Για το τέλος αφήσαμε το καλύτερο, το Project Adventure, το οποίο στηρίζεται στο κορυφαίο Frontier Crew Cab PRO-4X και διαθέτει πιο ψηλή ανάρτηση κατά 5 ίντσες, mud terrain ελαστικά 34 ιντσών, σύστημα φόρτωσης καρότσας της Yakima, σχάρα της LoadWarrior και σκηνή οροφής.
Σύστημα φόρτωσης καρότσας της Yakima, σχάρα της LoadWarrior και σκηνή οροφής.
Το Bluetooth ηχοσύστημα της καρότσας είναι της KICKER, ενώ το snorkel είναι φτιαγμένο από ανθρακονήματα και κατασκευάστηκε από το στούντιο NDA. Το αμάξωμα κοσμεί με την παρουσία του ο χάρτης των Ηνωμένων Πολιτειών.