Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Προς πώληση ένα Toyota Hiace του 1991 σε τιμή που κάποιος αγοράζει καινούργιο van. Δείτε τους λόγους...

Προς πώληση ένα Toyota Hiace του 1991 σε τιμή που κάποιος αγοράζει καινούργιο van. Δείτε τους λόγους...

Πόσο εύκολα βρίσκει κανείς ένα επαγγελματικό όχημα 30 και πλέον ετών, που μοιάζει σαν να κυκλοφόρησε πριν 1-2 εβδομάδες;

Πόσο εύκολα βρίσκει κανείς ένα επαγγελματικό όχημα 30 και πλέον ετών, που μοιάζει σαν να κυκλοφόρησε πριν 1-2 εβδομάδες;

Αψεγάδιαστο το λευκό αμάξωμα του ιαπωνικού van.

Αψεγάδιαστο το λευκό αμάξωμα του ιαπωνικού van.

Αμφιβάλουμε πως η καρότσα δέχθηκε ποτέ φορτία...

Αμφιβάλουμε πως η καρότσα δέχθηκε ποτέ φορτία...

Τη διαφορά κάνουν τα 490 χλμ. στο οδόμετρο!

Τη διαφορά κάνουν τα 490 χλμ. στο οδόμετρο!

Καμία φθορά στα πλαστικά του εσωτερικού.

Καμία φθορά στα πλαστικά του εσωτερικού.

Προστατευμένες, οι υφασμάτινες επενδύσεις παραμένουν σε άριστη κατάσταση.

Προστατευμένες, οι υφασμάτινες επενδύσεις παραμένουν σε άριστη κατάσταση.

  • Προς πώληση ένα Toyota Hiace του 1991 σε τιμή που κάποιος αγοράζει καινούργιο van. Δείτε τους λόγους...
  • Πόσο εύκολα βρίσκει κανείς ένα επαγγελματικό όχημα 30 και πλέον ετών, που μοιάζει σαν να κυκλοφόρησε πριν 1-2 εβδομάδες;
  • Αψεγάδιαστο το λευκό αμάξωμα του ιαπωνικού van.
  • Αμφιβάλουμε πως η καρότσα δέχθηκε ποτέ φορτία...
  • Τη διαφορά κάνουν τα 490 χλμ. στο οδόμετρο!
  • Καμία φθορά στα πλαστικά του εσωτερικού.
  • Προστατευμένες, οι υφασμάτινες επενδύσεις παραμένουν σε άριστη κατάσταση.

Toyota Hiace του 1991 σε τιμή καινούργιου (+vid)

6.542 Επισκέψεις στο άρθρο (11/5/2022)

Τα οχήματα των 90s θεωρούνται πια κλασικά και συγκεντρώνουν πλήθος ένθερμων θαυμαστών που τα αναζητούν σαν «τρελοί». Ακόμα και όταν πρόκειται για επαγγελματικά οχήματα. Ειδικά όταν έχουν διανύσει ελάχιστα χιλιόμετρα, όπως το προς πώληση Toyota Hiace του 1991, το οποίο με μόλις 490 χλμ. στο κοντέρ του, κοστίζει όσο ένα καινούργιο van.

Toyota Hiace του 1991 με 490 χλμ. στο κοντέρ!

  • Προς πώληση στην τιμή των 31.100 ευρώ
  • 4ης γενιάς με κινητήρα 2,4 λτ.
  • Σε άριστη κατάσταση, λες και φτιάχτηκε χθες
  • Ακόμα με τα νάιλον το σαλόνι
 
Η διαπίστωση «δεν τα φτιάχνουν πια όπως παλιά» είναι ευρέως διαδεδομένη και στον χώρο της αυτοκίνησης, με πολλούς ιδιοκτήτες οχημάτων (επαγγελματικών και ΙΧ) να διαμαρτύρονται για τη μειωμένη αξιοπιστία και μακροζωία των σύγχρονων οχημάτων, τα οποία είναι μεν απείρως πιο εξελιγμένα από τα παλιά, αλλά εμφανίζονται κατά κανόνα και πιο «ευαίσθητα».


Πόσο εύκολα βρίσκει κανείς ένα επαγγελματικό όχημα 30 και πλέον ετών, που μοιάζει σαν να κυκλοφόρησε πριν 1-2 εβδομάδες;

Πόσο εύκολα βρίσκει κανείς ένα επαγγελματικό όχημα 30 και πλέον ετών, που μοιάζει σαν να κυκλοφόρησε πριν 1-2 εβδομάδες;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το επαγγελματικό πρέπει να είναι διπλά αξιόπιστο

Το παραπάνω είναι διπλό πρόβλημα όταν μιλάμε για κάποιο επαγγελματικό όχημα, το οποίο δεν έχει φτιαχτεί για βόλτες ή διακοπές, αλλά προορίζεται να εξυπηρετεί τις ανάγκες μιας επιχείρησης, φέρνοντας στον ιδιοκτήτη της έσοδα. Είναι δηλαδή ένα «εργαλείο» και ως τέτοιο οφείλει να είναι ακόμα πιο αξιόπιστο και «ακούραστο»…
 
Σε ό,τι αφορά στην αξιοπιστία, είναι πολλοί αυτοί που θεωρούν πως οι Ιάπωνες τα πάνε καλύτερα, ένα στοιχείο που έχει διαμορφώσει ένα παγκόσμιο «fun-club» για τα εν λόγω οχήματα. Ειδικά για τα παλαιότερα οχήματα, τα οποία -σύμφωνα με τους θαυμαστές τους- το μόνο που χρειάζονταν ήταν λάδι και καύσιμο…

Έξι γενιές Toyota Hiace

Με ένα τέτοιο όχημα ασχολούμαστε σήμερα, το περίφημο Toyota Hiace, το οποίο πρωτοεμφανίστηκε το 1967, κυκλοφόρησε παγκοσμίως με διάφορα ονόματα και έχει παρουσιαστεί σε έξι συνολικά γενιές. Το εν λόγω όχημα ανήκει στην 4η γενιά (1989 – 1995) και ταξινομήθηκε στη Δανία το 1991. Βρίσκεται προς πώληση σε γερμανικό site στην διόλου ευκαταφρόνητη τιμή των 31.100 ευρώ. Γιατί, όμως, είναι τόσο ακριβό;

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »