Νέο πρωτότυπο SUV / Pick-Up από την Toyota!
Pick-Ups: Κατέχουν το 50% στις συνολικές πωλήσεις LCVs στην 20ετία!
Με βαρέα ηλεκτρικά φορτηγά κυψελών καυσίμου (FCEVs) αυτονομίας άνω των 800 χλμ., οι Kenworth Trucks και Toyota USA, ξεκίνησαν τις δοκιμαστικές μεταφορές από και προς το λιμάνι του Λος Άντζελες, με τη Shell να συμμετέχει στο εγχείρημα παρέχοντας σταθμούς ανεφοδιασμού με υδρογόνο.
Η Toyota προσφέρει την ηλεκτρική γραμμή κίνησης με βάση τα fuel cells και η Kenworth, το περίφημο βαρύ φορτηγό της, T680.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αυτό ακριβώς προσπαθεί να αποδείξει η αμερικάνικη σύμπραξη μεταξύ της Kenworth Trucks και της Toyota USA, μέσω της πρωτοβουλίας «Zero-and Near-Zero Emissions Freight Facilities» (ZANZEFF), η οποία επιχειρεί να προσφέρει περιβαλλοντικά βιώσιμες βαριές μεταφορές στους δρόμους της χώρας.
Σε αυτό το πλαίσιο, η Toyota προσφέρει τη γραμμή κίνησης με βάση τα fuel cells και η Kenworth, το περίφημο βαρύ φορτηγό της, T680, το οποίο κανονικά φέρει κάτω από το μακρύ καπό τους τον κινητήρα PACCAR MX-13 των 12,9 λίτρων, ένα 6κύλινδρο σύνολο απόδοσης 450 ίππων ισχύος και 2.034-2.508 Nm ροπής.
Το νέο, ηλεκτροκίνητο Kenworth T680E πετάει στα «σκουπίδια» τον θερμικό κινητήρα, αντικαθιστώντας με έναν ηλεκτρικό που παίρνει ενέργεια από κυψέλες καυσίμου που λειτουργούν με υδρογόνο. Σύμφωνα με τις δύο εταιρείες, το κάθε φορτηγό υδρογόνου μειώνει ετησίως τις εκπομπές αερίων θερμοκηπίου κατά 74,66 μετρικούς τόνους.
Με βάση τα στοιχεία που ανακοινώνει η κοινοπραξία Kenworth-Toyota το φορτηγό υδρογόνου εμφανίζει μέγιστη ισχύ 670 ίππων και ροπή σχεδόν 2.206 Nm. Αυτό που έχει μεγαλύτερη αξία είναι πως το μεικτού βάρους 37.195 κιλών FCEV φορτηγό έχει αυτονομία που ποικίλει από τα 644 έως τα 805 χιλιόμετρα.
Και επειδή τα παραπάνω εντυπωσιακά νούμερα δεν πρέπει να μένουν στα «χαρτιά», οι δύο εταιρείες ξεκίνησαν τις δοκιμαστικές μεταφορές φορτίων από και προς το λιμάνι του Λος Άντζελες, που είναι το πιο «δραστήριο» εμπορικό λιμάνι της Β. Αμερικής.
To εγχείρημα φέρει την ονομασία «Shore to Shore» (ακτή με ακτή) και σε αυτό συμμετέχουν 10 φορτηγά υδρογόνου που ονομάζονται «Ocean». Σημειώνεται πως εταίρος στο πρότζεκτ «ZANZEFF» είναι και η Shell, η οποία κατασκεύασε για τον σκοπό τρεις σταθμούς ανεφοδιασμού με υδρογόνο.
Αξίζει να αναφερθεί ακόμα, πως η Toyota σχεδιάζει να ξεκινήσει από του χρόνου να παράγει φορτηγά κυψελών καυσίμου στο εργοστάσιό της στο Κεντάκι.
Δείτε περισσότερα στο παρακάτω βίντεο:
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr