ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Βελούδινος σε λειτουργία και εξαιρετικά αθόρυβος ο 4κύλινδρος πετρελαιοκινητήρας των 160 ίππων που αποτελεί την βασική επιλογή για τις διπλοκάμπινες εκδόσεις του νέου Ranger.

    Μέση κατανάλωση από 6,5λτ./100χλμ.!

    40.968 Επισκέψεις στο άρθρο (10/11/2016)

    Aναλόγως της έκδοσης του αμαξώματος, το νέο Ranger προσφέρει με μηχανικά σύνολα 2,2 ή 3,2λτ. με ισχύ 130, 160 ή 200 ίππων.
    Στην περίπτωση του οχήματος που είχαμε στη διάθεση μας για τις ανάγκες της φωτογράφισης, ο υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας Duratorq TDCi των 2,2 λτ. είχε απόδοση 160 ίππων και 385 Nm ροπής με τη μέση κατανάλωση καυσίμου του να κυμαίνεται από τα 6,5λτ./100χλμ. για τις εκδόσεις 4x4 (από 8,0λτ./100χλμ. για τις εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο).
    Στην πράξη το εν λόγω μηχανικό σύνολο θα κερδίσει τις εντυπώσεις με την ιδιαίτερα αθόρυβη λειτουργία του και την ελαστικότητα του ενώ το ιδιαίτερα γρήγορο αυτόματο κιβώτιο θα αποτρέψει στις περισσότερες των περιπτώσεων τον οδηγό από το επιλέξει την χειροκίνητη – σειριακή εναλλαγή των σχέσεων.
    Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε πως η ελληνική αντιπροσωπεία της Ford αναφέρει πως αναλόγως της έκδοσης και της χρήσης, τα διαστήματα μεταξύ των service για τους κινητήρες του νέου Ranger ανέρχονται έως και στα 30.000 χλμ. ή ανά 2ετία. Συντήρηση έως 30.000 χλμ. ή 2 έτη
     

    ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)