ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

To νέο Kia PV5 θα «κόβεται – ράβεται» στα μέτρα σου!

1.102 Επισκέψεις στο άρθρο (23/7/2025)
Η δομή του αμαξώματος του Kia PV5 είναι «αρθρωτή» με τα κομμάτια που επιλέγονται ανά έκδοση, να προσαρμόζονται μεταξύ τους σαν παζλ.

Η δομή του αμαξώματος του Kia PV5 είναι «αρθρωτή» με τα κομμάτια που επιλέγονται ανά έκδοση, να προσαρμόζονται μεταξύ τους σαν παζλ.

Οι εκδόσεις με ψηλή οροφή του νέου Kia PV5 σε ειδικές εφαρμογές θα επιτρέπουν ακόμη και την μετακίνηση από την καμπίνα του οδηγού προς τον χώρο φόρτωσης.

Οι εκδόσεις με ψηλή οροφή του νέου Kia PV5 σε ειδικές εφαρμογές θα επιτρέπουν ακόμη και την μετακίνηση από την καμπίνα του οδηγού προς τον χώρο φόρτωσης.

Η Kia παρουσίασε τα βασικά στοιχεία της αρχιτεκτονικής πάνω στην οποία έχει δομήσει το νέο Μεσαίο Van της, το PV5, που θα αρχίσει μέσα στον Ιούλιο του 2025.

Η Kia παρουσίασε τα βασικά στοιχεία της αρχιτεκτονικής πάνω στην οποία έχει δομήσει το νέο Μεσαίο Van της, το PV5, που θα αρχίσει μέσα στον Ιούλιο του 2025.

Οι επιβατικές εκδόσεις θα εφοδιάζονται με τρεις σειρές καθισμάτων με δυνατότητα διάταξης έως και «1-2-3»!

Οι επιβατικές εκδόσεις θα εφοδιάζονται με τρεις σειρές καθισμάτων με δυνατότητα διάταξης έως και «1-2-3»!

Ειδική μέριμνα έχει δοθεί στην εξέλιξη προσαρμοσμένων λύσεων για τη μεταφορά ΑμεΑ και όχι μόνο.

Ειδική μέριμνα έχει δοθεί στην εξέλιξη προσαρμοσμένων λύσεων για τη μεταφορά ΑμεΑ και όχι μόνο.

  • Η δομή του αμαξώματος του Kia PV5 είναι «αρθρωτή» με τα κομμάτια που επιλέγονται ανά έκδοση, να προσαρμόζονται μεταξύ τους σαν παζλ.
  • Οι εκδόσεις με ψηλή οροφή του νέου Kia PV5 σε ειδικές εφαρμογές θα επιτρέπουν ακόμη και την μετακίνηση από την καμπίνα του οδηγού προς τον χώρο φόρτωσης.
  • Η Kia παρουσίασε τα βασικά στοιχεία της αρχιτεκτονικής πάνω στην οποία έχει δομήσει το νέο Μεσαίο Van της, το PV5, που θα αρχίσει μέσα στον Ιούλιο του 2025.
  • Οι επιβατικές εκδόσεις θα εφοδιάζονται με τρεις σειρές καθισμάτων με δυνατότητα διάταξης έως και «1-2-3»!
  • Ειδική μέριμνα έχει δοθεί στην εξέλιξη προσαρμοσμένων λύσεων για τη μεταφορά ΑμεΑ και όχι μόνο.

Η Kia υπόσχεται το ελάχιστο δυνατό Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας!
Ηλεκτρονικά & σύστημα μετάδοσης που «κόβεται – ράβεται» στα μέτρα του ιδιοκτήτη!
«Αρθρωτή» τεχνολογία που επιτρέπει την εξέλιξη πολλαπλών διαφορετικών εκδόσεων & παραλλαγών.
Ωφέλιμος όγκος έως 5,1κ.μ. διάταξη καθισμάτων «1-2-3»!

PRO.autotriti Team

Η Kia υπόσχεται το ελάχιστο δυνατό Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας!

Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε επίσημα η Kia, το φετινό καλοκαίρι ξεκινά η παραγωγή των επιβατικών και των Van (Cargo) εκδόσεις του νέου Μεσαίου Van της, του PV5 ενώ, τα μεγαλύτερα PV7 & PV9 αναμένεται να ακολουθήσουν το 2027 & 2029 αντίστοιχα.
 
Σε μια ειδική εκδήλωση που διοργανώθηκε στην πόλη Gwangmyeong (Ν. Κορέα) η εταιρεία παρουσίασε τα βασικά στοιχεία του νέου της μοντέλου, σε ότι αφορά στην αρχιτεκτονική αμαξώματος και συστήματος μετάδοσης της κίνησης.
 
Με βασική φιλοσοφία το «Τεχνολογία που προσαρμόζεται, κινητικότητα που επεκτείνεται», η Kia εξέλιξε ουσιαστικά μια πλήρως μεταβαλλόμενη πλατφόρμα «Platform Beyond Vehicle» (PBV), την οποία και υιοθετεί το νέο PV5, που είναι σε θέση να καλύψει απόλυτα τις ανάγκες που έχει το σύνολο της κοινωνίας όταν κινείται ή μεταφέρει.
 
Σε αυτό το πλαίσιο, από το 2022 η Kia συνεργάστηκε στενά με 120 πελάτες της από Κορέα, Ευρώπη, Β. Αμερική, Μέση Ανατολή & Ιαπωνία, καταγράφοντας τις ανάγκες, υποδείξεις, απαιτήσεις & συμβουλές τους εξελίσσοντας λύσεις όπως το «walk-through» στις εκδόσεις με ψηλή οροφή, τη δυνατότητα αφαίρεσης του καθίσματος του συνοδηγού, την δυνατότητα υποστήριξης ανακλινούμενων ραμπών για αμαξίδια ΑΜΕΑ στις επιβατικές εκδόσεις κ.ά.
 
Βασικός στόχος της Kia είναι να προσφέρει οχήματα με ελάχιστο Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας (TCO) χάρη σε μια ευμετάβλητη δομή αμαξώματος & λογισμικού που επιτρέπει την πλήρη παραμετροποίηση τους.
 

Ηλεκτρονικά & σύστημα μετάδοσης που «κόβεται – ράβεται» στα μέτρα του ιδιοκτήτη!

Η «καρδιά» του νέου PV5 είναι η πλατφόρμα «EGMP.S» (Electric-Global Modular Platform) του Ομίλου Hyundai που… κατηγοριοποιεί και απλουστεύει τους συνδυασμούς σύνθετων μερών του οχήματος όπως οι μπαταρίες, οι κινητήρες, η ανάρτηση, το πλαίσιο κ.ά.
 
Στο εσωτερικό της καμπίνας, έχει εξελιχθεί μια νέα δομή για τα ηλεκτρονικά συστήματα ενώ, μεταξύ άλλων, η θέση οδήγησης έχει μεταφερθεί αρκετά πιο μπροστά ενώ, τροποποιημένη είναι και η ανάρτηση για να διασφαλίζει το πλήρως επίπεδο και χαμηλό δάπεδο του οχήματος. Την ίδια στιγμή, η στρεπτική ακαμψία και στιβαρότητα της δομής του αμαξώματος, διασφαλίζεται από τη χρήση νέων τύπων χάλυβα και ειδικής αρχιτεκτονικής, προκειμένου να  προστατεύονται οι επιβάτες, το φορτίο, οι μπαταρίες κ.ά.
 
Αναλόγως, η αρθρωτή δομή του οχήματος, επιτρέπει και τη βελτιστοποίηση των διαδικασιών συντήρησης / επισκευής του ενώ στο ψηφιακό του «οικοσύστημα» υπηρεσιών, περιλαμβάνονται εφαρμογές διαχείρισης στόλου που επιτρέπουν την παρακολούθηση, καταγραφή & αναβάθμισης του λογισμικού του ασύρματα.
 
Σε ότι αφορά στο σύστημα μετάδοσης της κίνησης του, το νέο PV5 θα είναι διαθέσιμο με έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 120kW (163hp) και μέγιστη ροπή 250Nm που συνδυάζεται με μπαταρίες χωρητικότητας 43,3kWh (LFP), 51,5kWh (NCM) ή 71,2kWh.
 


Οι εκδόσεις με ψηλή οροφή του νέου Kia PV5 σε ειδικές εφαρμογές θα επιτρέπουν ακόμη και την μετακίνηση από την καμπίνα του οδηγού προς τον χώρο φόρτωσης.

Οι εκδόσεις με ψηλή οροφή του νέου Kia PV5 σε ειδικές εφαρμογές θα επιτρέπουν ακόμη και την μετακίνηση από την καμπίνα του οδηγού προς τον χώρο φόρτωσης.

«Αρθρωτή» τεχνολογία που επιτρέπει την εξέλιξη πολλαπλών διαφορετικών εκδόσεων & παραλλαγών

Η «αρθρωτή» αρχιτεκτονική της δομής του νέου Kia PV5 είναι κοινή στο εμπρός μέρος του οχήματος και τη πρώτη σειρά καθισμάτων (οδηγού – συνοδηγού), για όλες τις εκδόσεις ωστόσο, από εκεί και πέρα, τα… κομμάτια του αμαξώματος μπορούν να επιλέγονται σαν «παζλ», διασφαλίζοντας έως και 16 διαφορετικούς συνδυασμούς.
 
Οι βασικές εκδόσεις είναι επτά (7) περιλαμβάνοντας κοντό και μακρύ μεταξόνιο καθώς και κανονική ή ψηλή οροφή για επιβατικές ή Van (Cargo) εκδοχές. Μάλιστα, αξίζει να σημειώσουμε πως οι εκδόσεις με μακρύ ή κοντό μεταξόνιο φέρουν διαφορετικού τύπου ενισχύσεις (η εταιρεία τις χαρακτηρίζει «εξωσκελετό») που ουσιαστικά αυξάνουν την στιβαρότητα της δομής, επιτρέποντας την εύκολη αντικατάσταση τυχόν κατεστραμμένων σημείων του αμαξώματος.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>