Isuzu D-Max Mudmaster: Νέα off-road περιπετειώδης έκδοση
- Τι νέο προσφέρει ο πετρελαιοκινητήρας των 2,2λτ. στο δημοφιλές Pick-Up
- Νέο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων
- Τι ισχύει για το υβριδικό σύστημα κινητήρα στο Isuzu D-Max;
Η Isuzu Motors ανακοίνωσε πως από την 28η Νοεμβρίου, το άκρως επιτυχημένο εμπορικά σε παγκόσμιο επίπεδο Pick-Up της, το D-Max, θα είναι διαθέσιμο στην αγορά της Ταϊλάνδης (αρχικά) με έναν νέο πετρελαιοκινητήρα, τον RZ4F, που αντικαθιστά τον γνωστό και στην ελληνική αγορά, RΖ4Ε-TC Hi-Power, των 1,9lt.
Σε σχέση με το εν λόγω μοντέλο, ο νέος πετρελαιοκινητήρας έχει αυξημένη χωρητικότητα (2,2λτ.) ενώ, με βάση τα όσα ανακοινώνει ο κατασκευαστής, η ισχύς διατηρείται στα ίδια επίπεδα (120kW= 163hp έναντι 164hp για το μηχανικό σύνολο των 1,9λτ.).
Ωστόσο, αυτό που παρατηρείται σε πρώτη φάση είναι η αύξηση της μέγιστης αποδιδόμενης ροπής (400Nm πλέον έναντι 360Nm για τον κινητήρα των 1,9lt.).
Παράλληλα, η Isuzu αναφέρει πως το εν λόγω μηχανικό σύνολο διακρίνεται για τη σημαντική μείωση των επιπέδων του παραγόμενοι θορύβου κατά τη λειτουργία του κινητήρα, την ακόμη μεγαλύτερη αξιοπιστία του σε βάθος χρόνου αλλά και τους μειωμένους κραδασμούς.
Σε ότι αφορά στις τροποποιήσεις που έχει δεχθεί ο κινητήρας, οι πληροφορίες αναφέρουν βελτιώσεις στον σχεδιασμό των κυλίνδρων, νέο σύστημα βελτιωμένης λίπανσης και νέο –υψηλής περιδίνησης- θάλαμο καύσης, προκειμένου να βελτιωθεί η απόδοση καύσης. Παράλληλα, τα πιστόνια έχουν τροποποιηθεί προκειμένου να μειωθούν οι τριβές ενώ, την ίδια στιγμή έχουν υιοθετηθεί ένας υπερσυμπιεστής μεταβλητής γεωμετρίας, σύστημα τροφοδοσίας με αυξημένη πίεση έγχυσης και μια πολύ-πύρηνη ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου.
Γενικότερα, η εταιρεία αναφέρει πως ο νέος κινητήρας αποδίδει περισσότερη ροπή από τις 1.600 – 2.400 σ.α.λ. ενώ, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, η κατανάλωση ειδικά κατά την κίνηση σε αστικό κύκλο, έχει μειωθεί κατά 10,7% έναντι του κινητήρα των 1,9lt.
Εκτός από τις αλλαγές στον κινητήρα, η Isuzu θα εξοπλίζει πλέον το D-Max και με ένα νέο, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων (Rev Tronic) με ανασχεδιασμένη κλιμάκωση σχέσεων που μεταξύ άλλων εγγυάται καλύτερες εκκινήσεις από στάση και επιταχύνσεις εν κινήσει, βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου και υψηλότερα επίπεδα άνεσης για τον οδηγό.
Μάλιστα, η εταιρεία αναφέρει πως έχει πραγματοποιήσει δοκιμές άνω των 2,2 εκ.(!) χλμ. προκειμένου να διασφαλιστεί η διατήρηση της μέγιστης αξιοπιστίας του εν λόγω συστήματος μετάδοσης της κίνησης στο ανανεωμένο D-Max.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το » |
Σχολίασέ το, στο Facebook » |
Σε αυτό το σημείο αξίζει να σημειώσουμε πως μέσα στον Οκτώβριο του τρέχοντος έτους, η Isuzu παρουσίασε μια ήπια υβριδική έκδοση του Isuzu D-Max, βασισμένη στον πετρελαιοκινητήρα των 1,9λτ.
Το σύστημα μετάδοσης της κίνησης του Isuzu D-Max MHEV, αποτελείται από τον πετρελαιοκινητήρα RZ4E-TC και μια γεννήτρια 48V που αποθηκεύει την ενέργεια που απαιτείται σε μια μπαταρία 370Wh προκειμένου να προσφέρει επιπλέον ισχύ και ροπή όταν απαιτείται. Η συνολική απόδοση του εν λόγω συστήματος ανέρχεται στους 150hp και η ροπή στα 350Nm από τις 1.800 – 2.600 σ.α.λ. ενώ συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων. Ωστόσο, αξίζει να σημειώσουμε πως οι εν λόγω εκδόσεις δεν θα φέρουν σύστημα τετρακίνησης (4x2) και δεν έχει γίνει γνωστό αν θα λανσαριστούν στην ΕΕ.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr