Rally Dakar 2025: Τέταρτος «τιμονιέρης» ο Mattias Ekstrom για τη Ford
- Η Ford Pro & η Maxus δείχνουν τον δρόμο στα Μεσαία Vans
- Υψηλότερο ωφέλιμο το Transit Custom, μεγαλύτερος όγκος για το eDeliver 7
- Με πολλαπλές επιλογές κινητήρα το Ford, μόνο ηλεκτρικό το Maxus
- «Πλατινένιο» σε ασφάλεια το Transit Custom, «Χρυσό» το eDeliver 7
Η νέα γενιά του Ford Transit Custom αποτελεί μια από τις πληρέστερες προτάσεις της αγοράς στα Μεσαία Vans και διακρίνεται για την κορυφαία εικόνα της στους τομείς της οδηγικής συμπεριφοράς, της ασφάλειας αλλά και των μεταφορικών δυνατοτήτων.
Ωστόσο, η Maxus έχει να επιδείξει μια εξίσου αποδοτική πρόταση και στην ελληνική αγορά, το νέο eDeliver 7, που κερδίζει συνεχώς την εκτίμηση των ελλήνων επαγγελματιών, συμβάλλοντας στο +110% στις πωλήσεις της εταιρείας στην Ελλάδα για το 8μηνο του 2024!
Ας δούμε που υπολείπονται και που υστερούν τα δύο συγκεκριμένα Μεσαία Vans που είναι σε θέση να υποστηρίξουν ιδιαίτερα μεγάλα φορτία (σε όγκο και βάρος).
Το νέο Ford Transit Custom προσφέρεται σε δύο μήκη αμαξώματος και μπορεί να υποστηρίξει στο εσωτερικό του φορτία με μήκος από 2,6 – 3,0m ωστόσο, χάρη στην καταπακτή κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού (προαιρετικά), το μέγιστο ωφέλιμο μήκος της καρότσας του μπορεί να αυξηθεί στα 3,1 – 3,5m αντίστοιχα.
Στον αντίποδα, το νέο Maxus eDeliver 7 είναι οριακά κοντύτερο σε μήκος αμαξώματος (5 – 8εκ. αναλόγως της έκδοσης αμαξώματος), προσφέροντας αντίστοιχα μικρότερη καρότσα (χωρίς την επέκταση λόγω διαχωριστικού).
Το μέγιστο πλάτος της καρότσας των δύο μοντέλων είναι αντίστοιχο (περίπου 1,8m) με το Transit Custom να προσφέρει μεγαλύτερο ωφέλιμο ύψος (1,4m έναντι 1,31m) αλλά, το eDeliver 7 μπορεί να αποκτηθεί και με υπερυψωμένη οροφή (ωφέλιμο ύψος 1,7m).
Σε ότι αφορά στον ωφέλιμο όγκο, το Transit Custom μπορεί να μεταφέρει φορτία από 5,8 – 6,8κ.μ. ενώ το eDeliver 7 από 5,9 – 6,7κ.μ. (έως 8,7κ.μ. με υπερυψωμένη οροφή).
Με το μεικτό βάρος του Transit Custom να κυμαίνεται από τους 2,8 – 3,2t., το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο του ορίζεται από τα 909 – 1.317kg την ίδια στιγμή που το eDeliver 7 (με μεικτό 3,5t.) μπορεί να μεταφέρει από 1.025 – 1.200kg.
Τέλος, το νέο Transit Custom προσφέρει φαρδύτερη πλευρική πόρτα (1.030mm έναντι 990mm για το eD7) ενώ χαμηλότερο είναι και το κατώφλι φόρτωσης του (από 575 – 593mm έναντι 627 – 635mm για τον εκπρόσωπο της Maxus).
Μοντέλο | Ford Transit Custom | Maxus eDeliver 7 |
---|---|---|
Εκδόσεις αμαξώματος | L1H1,L2H1 | L1H1, L2H1, L2H2 |
Συνολικό μήκος (χλστ.) | 5.050 - 5.450 | 4.998 - 5.364 |
Συνολικό πλάτος (χλστ.) | 2.148 | 2.030 |
Συνολικό ύψος (χλστ.) | 1.961 - 1.981 | 1.990 - 2.390 |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 3.100 - 3.500 | 3.000 - 3.366 |
Εμπρός πρόβολος (χλστ.) | 958 | 1.010 |
Πίσω πρόβολος (χλστ.) | 992 | 988 |
Κύκλος στροφής (μ.) | 11,6 - 12,8 | 12,1 - 13,4 |
Μήκος καρότσας (χλστ.) | 2.602 - 3.002 (3.075 - 3.475) | 2.547 - 2.913 |
Πλάτος καρότσας (χλστ.) | 1.777 | 1.800 |
Πλάτος καρότσας στους θόλους (χλστ.) | 1.392 | 1.390 |
Εσωτερικό ύψος (χλστ.) | 1.405 | 1.328 - 1.693 |
Όγκος φόρτωσης (κ.μ.) | 5,8 - 6,8 | 5,9 - 6,7 - 8,7 |
Κατώφλι φόρτωσης (χλστ.) | 575 - 593 | 627 - 635 |
Πλάτος πλευρικής πόρτας (χλστ.) | 1.030 | 990 |
Ύψος πλευρικής πόρτας (χλστ.) | 1.301 | 1.200 |
Πλάτος πίσω πόρτας (χλστ.) | 1.400 | 1.425 |
Ύψος πίσω πόρτας (χλστ.) | 1.295 | 1.242 |
Μεικτό βάρος (κιλά) | 2.825 - 3.225 | 3.500 |
Ωφέλιμο φορτίο (κιλά) | 909 - 1317 | 1.025 - 1.200 |
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr