ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

To νέο ηλεκτρικό Renault Trafic θα έχει αυτονομία έως 450km!

(19/11/2025)
Το νέο Renault Trafic E-Tech αναμένεται να λανσαριστεί σε πανευρωπαϊκό επίπεδο προς το τέλος του 2026.

Το νέο Renault Trafic E-Tech αναμένεται να λανσαριστεί σε πανευρωπαϊκό επίπεδο προς το τέλος του 2026.

Με απόδοση 204 αλόγων, το νέο γαλλικό Μεσαίο e-Van θα έχει αυτονομία έως 450km και διάρκεια φόρτισης μόλις 20 λεπτών για την ανάκτηση 260km.

Με απόδοση 204 αλόγων, το νέο γαλλικό Μεσαίο e-Van θα έχει αυτονομία έως 450km και διάρκεια φόρτισης μόλις 20 λεπτών για την ανάκτηση 260km.

O φουτουριστικός εσωτερικός διάκοσμος διακρίνεται για τους πολλαπλούς αποθηκευτικούς χώρους και την ευρεία χρήση ανακυκλωμένων υλικών.

O φουτουριστικός εσωτερικός διάκοσμος διακρίνεται για τους πολλαπλούς αποθηκευτικούς χώρους και την ευρεία χρήση ανακυκλωμένων υλικών.

Μια οθόνη 12 ιντσών δεσπόζει στην κεντρική οθόνη του νέου Renault Trafic E-Tech.

Μια οθόνη 12 ιντσών δεσπόζει στην κεντρική οθόνη του νέου Renault Trafic E-Tech.

Διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις αμαξώματος με μήκος 4,87 – 5,27m, το νέο Trafic E-Tech θα μπορεί να υποστηρίξει φορτία όγκου έως και 5,8κ.μ.

Διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις αμαξώματος με μήκος 4,87 – 5,27m, το νέο Trafic E-Tech θα μπορεί να υποστηρίξει φορτία όγκου έως και 5,8κ.μ.

Αναλόγως της έκδοσης, το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο του νέου Renault Trafic E-Tech θα ανέρχεται έως και στους 1,25t.

Αναλόγως της έκδοσης, το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο του νέου Renault Trafic E-Tech θα ανέρχεται έως και στους 1,25t.

  • Το νέο Renault Trafic E-Tech αναμένεται να λανσαριστεί σε πανευρωπαϊκό επίπεδο προς το τέλος του 2026.
  • Με απόδοση 204 αλόγων, το νέο γαλλικό Μεσαίο e-Van θα έχει αυτονομία έως 450km και διάρκεια φόρτισης μόλις 20 λεπτών για την ανάκτηση 260km.
  • O φουτουριστικός εσωτερικός διάκοσμος διακρίνεται για τους πολλαπλούς αποθηκευτικούς χώρους και την ευρεία χρήση ανακυκλωμένων υλικών.
  • Μια οθόνη 12 ιντσών δεσπόζει στην κεντρική οθόνη του νέου Renault Trafic E-Tech.
  • Διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις αμαξώματος με μήκος 4,87 – 5,27m, το νέο Trafic E-Tech θα μπορεί να υποστηρίξει φορτία όγκου έως και 5,8κ.μ.
  • Αναλόγως της έκδοσης, το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο του νέου Renault Trafic E-Tech θα ανέρχεται έως και στους 1,25t.

H 4η γενιά του γαλλικού Μεσαίου Van θα λανσαριστεί προς το τέλος του 2026.
Πλήρως τροποποιημένη σχεδίαση αμαξώματος και εσωτερικού.
Σε δύο μήκη με ωφέλιμο όγκο έως 5,8 κυβικά μέτρα .
Με ηλεκτροκινητήρα 204hp & 2 τύπους μπαταρίας για αυτονομία έως 450km

PRO.autotriti Team

H 4η γενιά του γαλλικού Μεσαίου Van θα λανσαριστεί προς το τέλος του 2026

Δείτε στο video που ακολουθεί το νέο Renault Trafic E-Tech


 

Λίγους μήνες μετά το Διεθνές Σαλόνι Επαγγελματικών Οχημάτων του Μπέρμιγχαμ (NEC 2025), όταν και συστήθηκε για 1η φορά στο ευρύ κοινό, η 4η κατά σειρά γενιά του Renault Trafic (στην αμιγώς ηλεκτρική του έκδοση), παρουσιάστηκε επίσημα από τη Renault Pro+ στην Διεθνή Έκθεση Solutrans.
                                                         
Από το 1980 όταν και παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά του, το Renault Trafic έχει να επιδείξει περισσότερες από 2,5 εκ. πωλήσεις οχημάτων, αποτελώντας μια από τις πιο αξιόλογες και αποδοτικές προτάσεις στην κατηγορία των Μεσαίων Vans.
 
Με βάση τα όσα ανακοινώνει η εταιρεία, το νέο Trafic E-Tech που θα λανσαριστεί προς το τέλος του 2026, θα είναι κατασκευασμένο κατά 23%+ από ανακυκλώσιμα υλικά (συμπ/μένης της μπαταρίας) με το Renault Group να αναφέρει πως ως το 2030 σε όλα τα οχήματα της το εν λόγω ποσοστό θα ανέρχεται στο 33%.
 
Το νέο Renault Trafic E-Tech θα παράγεται στο Sandouville (Γαλλία) και έχει εξελιχθεί εξ ολοκλήρου στην Ευρώπη.
 

Πλήρως τροποποιημένη σχεδίαση αμαξώματος και εσωτερικού

Τόσο η σχεδίαση του αμαξώματος όσο και του εσωτερικού, είναι πλήρως διαφοροποιημένη σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν με την Renault να ανακοινώνει σημαντική βελτίωση στον αεροδυναμικό συντελεστή του οχήματος.
 
Στο εσωτερικό της καμπίνας συναντάμε έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 10 ιντσών και μια οθόνη αφής 12 ιντσών στην κεντρική κονσόλα που είναι στραμμένη / προσανατολισμένη προς τον οδηγό. Η Renault εστιάζει στην πληθώρα αποθηκευτικών χώρων σε πολλά σημεία εντός της καμπίνας καθώς και στην ποιότητα των πολλαπλών –ανακυκλώσιμων- υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή της.

 


Με απόδοση 204 αλόγων, το νέο γαλλικό Μεσαίο e-Van θα έχει αυτονομία έως 450km και διάρκεια φόρτισης μόλις 20 λεπτών για την ανάκτηση 260km.

Με απόδοση 204 αλόγων, το νέο γαλλικό Μεσαίο e-Van θα έχει αυτονομία έως 450km και διάρκεια φόρτισης μόλις 20 λεπτών για την ανάκτηση 260km.

Σε δύο μήκη με ωφέλιμο όγκο έως 5,8 κυβικά μέτρα

Το νέο Renault Trafic E-Tech θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα (τύπου «skateboard») του Ομίλου, επιδεικνύοντας κύκλο στροφής αντίστοιχο με αυτό το Clio (10,3m)!
 
H «κοντή» έκδοση θα έχει μήκος 4,87m προσφέροντας χώρο φόρτωσης με όγκο έως 5,1κ.μ. ενώ η έκδοση L2 θα έχει μήκος 5,27m και θα μπορεί να υποστηρίξει φορτία όγκου έως 5,8κ.μ.
 
Το μεταξόνιο σε αυτήν την περίπτωση είναι κατά 40 εκ. μακρύτερο ενώ το συνολικό ύψος του αμαξώματος δεν υπερβαίνει τα 1,9m. Επιπρόσθετα, το πλάτος των πλευρικών θυρών επιτρέπει τη φόρτωση ευρωπαλετών και από αυτές.
 
Εκτός από τις εκδόσεις Van, σε μετέπειτα φάση το νέο Trafic E-Tech θα προσφέρεται και σε εκδόσεις με ανοικτή καρότσα (Chassis Cab, Platform Cab, Tipper, Flat bed) ενώ η εταιρεία συνεργάζεται με περίπου 300 υπερκατασκευαστές για την εξέλιξη ειδικών εκδόσεων του.

 

Συνέχεια του άρθρου >>>