Η Mitsubishi Motors Company παρουσίασε τη νέα γενιά του L200, που θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην Ταϊλάνδη στις 17/11 και μετέπειτα θα λανσαριστεί σταδιακά σε περίπου 150 χώρες παγκοσμίως.
Η σπουδαιότητα του νέου L200 για την Mitsubishi Motor Company (MMC) αντικατοπτρίζεται με σαφήνεια στις δηλώσεις του Διευθύνοντος Συμβούλου της εταιρείας, κ. Osamu Masuko, ο οποίος κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας πρώτης παρουσίασης του νέου Pick-Up της ιαπωνικής εταιρείας στην Ταϊλάνδη, τόνισε πως: «… Το νέο L200 είναι ένα από τα πιο σημαντικά –παγκόσμια- μοντέλα μας. Η επιτυχία του θα επιταχύνει τη δυναμική της εταιρείας μας και την βιώσιμη ανάπτυξη της. Η νέα του γενιά επιδεικνύει σημαντικές βελτιώσεις στους τομείς της αντοχής, της αξιοπιστίας και της άνεσης ενώ, είμαι απόλυτα σίγουρος πως θα καταφέρει να ανταποκριθεί απόλυτα στις πολυποίκιλες ανάγκες και επιθυμίες των πελατών μας, σε παγκόσμιο επίπεδο».
Η 6η γενιά του Mitsubishi L200 είναι γεγονός
Η φράση – κλειδί που αποτέλεσε τον πυρήνα της γενικότερης διαδικασίας εξέλιξης του νέου L200 είναι το «Engineered Beyond Tough» και αντικατοπτρίζει την θέληση των υπευθύνων της ιαπωνικής εταιρείας για την βέλτιστη αναβάθμιση του σε όλους τους τομείς.
Η νέα -6η κατά σειρά- γενιά του L200 έχει να επιδείξει σαφώς πιο δυναμική σχεδίαση αμαξώματος που βασίζεται στο πρότυπο «Dynamic Shield», βελτιωμένο σύστημα τετρακίνησης καθώς και τις πιο πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις σε ότι αφορά στα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας και υποβοήθησης του έργου του οδηγού.
Σε ότι αφορά στη σχεδίαση του αμαξώματος, στο εμπρός τμήμα του οχήματος συναντάμε ένα αρκετά πιο ψηλά τοποθετημένο καπό, με μικρή σε διαστάσεις μάσκα και έναν έντονα τονισμένο προφυλακτήρα. Η σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων είναι εντελώς νέα ενώ η σύνδεση τους με τα υπόλοιπα στοιχεία (αεραγωγοί κ.ο.κ.) συμβάλλει στην δημιουργία ενός έντονα δυναμικού συνολικού αποτελέσματος.
Τα πολλαπλά έντονα νεύρα σε συνδυασμό με τις επίσης έντονες καμπύλες και ακμές που απαντώνται στο εμπρός τμήμα του οχήματος συνοδεύονται από καμπύλες γραμμές στο πλευρικό μέρος του αμαξώματος ενώ, στο πίσω μέρος, η σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων αλλά και οι αυλακώσεις στην πόρτα του χώρου φόρτωσης, δημιουργούν της ψευδαίσθηση πως το νέο L200 είναι αρκετά πιο φαρδύ από τις πραγματικές διαστάσεις του.
Στο εσωτερικό της καμπίνας των επιβατών, η εικόνα του ταμπλό και της κεντρικής κονσόλας, ακολουθεί τα σχεδιαστικά πρότυπα που θέτει το αμάξωμα, με πολλαπλές έντονες καμπύλες και ακμές.
Η εταιρεία αναφέρει πως η ποιότητα των υλικών αλλά και η συναρμολόγηση τους είναι σημαντικά βελτιωμένη σε σχέση με την υπάρχουσα γενιά.
Αναβαθμισμένο σύστημα τετρακίνησης
Όπως ήταν φυσικό, το νέο L200 δεν θα μπορούσε παρά να αποτελεί ένα εξαιρετικά ικανό όχημα κατά την κίνηση του σε εκτός δρόμου διαδρομές και όχι μόνο.
Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν πως σε ότι αφορά στο σύστημα τετρακίνησης του, παραμένουν οι επιλογές των «Easy-Select 4WD» και «Super-Select 4WD» τα οποία ωστόσο φέρουν πλέον πολλαπλές λειτουργίες ως προς τη διαμόρφωση της απόδοσης τους αναλόγως της διαδρομής που ακολουθείται.
Συγκεκριμένα, αμφότερα τα συστήματα τετρακίνησης του νέου L200 φέρουν την λειτουργία «Off-Road Mode» με ειδικές επιλογές για κίνηση σε χωμάτινο οδόστρωμα, λάσπη, χιόνι, άμμο ή βραχώδη εδάφη.
Ουσιαστικά, όταν ενεργοποιηθεί η λειτουργία «Off-Road Mode», αναλαμβάνει να διαμορφώσει κατάλληλα την απόδοση του κινητήρα και της γραμμής μετάδοσης της κίνησης γενικότερα (χωρίς να παραβλέπουμε το σύστημα πέδησης), με γνώμονα τη βέλτιστη συμπεριφορά του οχήματος σε πάσης φύσεως… κακοτοπιές. Φυσικά, δεν θα μπορούσαν να λείπουν από τον εξοπλισμό του νέου L200 και συστήματα όπως το Hill Descent Control.
Προηγμένα συστήματα υποβοήθησης του έργου του οδηγού
Για την σαφέστατα βελτιωμένη οδική συμπεριφορά του νέου L200 και την υψηλή παθητική ασφάλεια που προσφέρει στους επιβάτες του, με βάση τα όσα ανακοινώνει η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, πέραν του στιβαρού πλαισίου «τύπου σκάλας» και της ιδιαίτερα ενισχυμένης δομικά καμπίνας των επιβατών, επιστρατεύεται και μια μεγάλη ποικιλία προηγμένων ηλεκτρονικών συστημάτων όπως τα εξής:
Forward Collision Mitigation (FCM): Αναλαμβάνει να ανιχνεύσει το ενδεχόμενο πρόσκρουσης του οχήματος με προπορευόμενα οχήματα καθώς και πεζούς.
Blind Spot Warning με Lane Change Assist (BSW με LCA): Αναλαμβάνει να αποτρέψει την πρόσκρουση με οχήματα που κινούνται παράλληλα με το L200 στην περίπτωση αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας προειδοποιώντας σχετικά τον οδηγό με ηχητικά και οπτικά σήματα (στους πλευρικούς καθρέπτες), χάρη σε ειδικούς αισθητήρες που ελέγχουν τα όσα συμβαίνουν στο πίσω μέρος αλλά και τις πλευρές του οχήματος.
Rear Cross Traffic Alert (RCTA): Αναλαμβάνει να αποτρέψει τυχόν προσκρούσεις του οχήματος κατά τη διάρκεια ελιγμών όπως η οπισθοπορεία.
Ultrasonic Misacceleration Mitigation System (UMS): Αναλαμβάνει να αποτρέψει ατυχήματα που σχετίζονται με την λανθασμένη χρήση του πεντάλ του γκαζιού, όταν το όχημα κινείται με μικρή ταχύτητα, π.χ. κατά την διαδικασία στάθμευσης ή τους ελιγμούς σε ιδιαίτερα περιορισμένους χώρους.
Multi Around Monitor: Χάρη σε πολλαπλές κάμερες και αισθητήρες, το εν λόγω σύστημα προσφέρει σημαντική βοήθεια στον οδηγό εξαλείφοντας ουσιαστικά τα «νεκρά» σημεία στο οπτικό του πεδίο, παρέχοντας του τη δυνατότητα να βλέπει (σε κάτοψη) τη θέση του νέου L200 σε σχέση με τη θέση του στη δεδομένη στιγμή.
Παράλληλα, το νέο L200 έχει δεχθεί πολλαπλές βελτιώσεις σε διάφορους επιμέρους τομείς όπως τα μεγαλύτερα σε διαστάσεις εμπρός δισκόφρενα ή τα επίσης βελτιωμένα πίσω αμορτισέρ. Παράλληλα, το αυτόματο κιβώτιο των πέντε σχέσεων που προσφέρεται με την υπάρχουσα γενιά του L200, αντικαθίσταται πλέον από ένα αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων που διασφαλίζει καλύτερη εκμετάλλευση των δυνατοτήτων του κινητήρα, βελτιωμένες επιταχύνσεις από στάση και εν κινήσει και γενικότερα, ανώτερη ποιότητα κύλισης.
Καταλήγοντας, αξίζει να σημειώσουμε πως το νέο L200 θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην αγορά της Ταϊλάνδης (όπου και κατασκευάζεται στην γραμμή παραγωγής Laem Chabang), στις 17/11 ενώ θα ακολουθήσουν οι υπόλοιπες αγορές της Ασίας, της Ωκεανίας (Αυστραλίας), της Μέσης Ανατολής, της Ευρώπης, της Αφρικής και της Λατινικής Αμερικής. Συνολικά, το νέο Mitsubishi L200 θα διατεθεί σε περίπου 150 χώρες παγκοσμίως, με τις ετήσιες πωλήσεις του να υπολογίζονται σε 180.000 οχήματα.