Ασφαλισμένος! Ικανοποιημένος;
Η ασφάλιση ενός οχήματος είναι υποχρεωτική. Η παράμετρος της υποχρέωσης στη χώρα μας είναι συχνά συνυφασμένη, δυστυχώς, με χαμηλού επιπέδου υπηρεσίες. Πόσο μάλλον σε περίοδο κρίσης! Η Ασφάλιση Αυτοκινήτου δεν ανήκει όμως στον κανόνα.
Δείτε τις καλύτερες προτάσεις της αγοράς με ένα κλικ
Υψηλός ανταγωνισμός και απαιτητικοί πελάτες έχουν «αναγκάσει» τις ασφαλιστικές εταιρείες να βελτιώσουν σημαντικά, τα τελευταία χρόνια, το ασφαλιστικό τους προϊόν. Πλέον πολλές ασφαλιστικές εταιρείες φροντίζουν σχεδόν για τα πάντα (φροντίδα ατυχήματος, μεταφορά τρακαρισμένου, νομική προστασία κ.λπ.) γεγονός που ικανοποιεί τον ασφαλισμένο. Είναι όμως πάντα έτσι;
Καθοριστικό το ασφάλιστρο
Επιλέγοντας χαμηλό ασφάλιστρο ο ασφαλισμένος στερείται παροχών σε αρκετές περιπτώσεις. Οι προνομιακές υπηρεσίες δεν περιλαμβάνονται στα βασικά – economy πακέτα όλων των ασφαλιστικών εταιρειών, τα οποία, λόγω κόστους, παραμένουν πρώτα στις προτιμήσεις των ασφαλισμένων.
«Βασικότερο κριτήριο για την επιλογή ασφαλιστικής εταιρείας, παραμένει, το ασφάλιστρο», εξηγεί στο «Auto Τρίτη» ο κ. Νίκος Μόσχοβος, Υπεύθυνος Marketing στην «Ασφάλειαι Μινέττα».
Την ίδια άποψη εκφράζει και ο Κίμων – Ρεϊνίερ Ευσταθόπουλος, Επιχειρησιακός & Τεχνικός Διευθυντής της Δύναμις ΑΕΓΑ, τονίζοντας ότι «οι ασφαλισμένοι αναζητούν την καλύτερη δυνατή σχέση παροχών/κόστους».
Η κα Τζούλη Πανάγου, Διευθύντρια Market Management & Επικοινωνίας της Allianz Ελλάδος, επισημαίνει από την πλευρά της ότι «οι πιο σημαντικοί λόγοι για τους οποίους οι πελάτες μας επιλέγουν ένα προϊόν ασφάλισης αυτοκινήτου Allianz (έρευνα Market Metrix), είναι η εμπιστοσύνη που έχουν στη μάρκα, η ποιότητα των προϊόντων μας και το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης».
«Σίγουρα το όνομα και η φήμη της ασφαλιστικής εταιρείας αποτελούν σημαντικό κριτήριο», εκτιμά ο κ. Κωνσταντίνος Λαπιδάκης, Διευθυντής Ανάληψης Κινδύνων της Υδρόγειος Ασφαλιστική, προσθέτοντας όμως πως εξίσου σημαντικά είναι και οι καλύψεις/παροχές και φυσικά το κόστος, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια, λόγω της οικονομικής ανασφάλειας των πολιτών. «Δυστυχώς, ο ακραίος ανταγωνισμός που αναπτύχθηκε στον κλάδο οχημάτων επέτεινε το φαινόμενο της επιλογής προγράμματος με βάση και μόνο τη φθηνότερη τιμή», προσθέτει.
«Εκπτώσεις» καλύψεων και «ψιλά» γράμματα
Προβληματισμένος εμφανίζεται ο ασφαλισμένος -όταν είναι ήδη αργά- και από όρους και προϋποθέσεις, που δεν εξέτασε ή δεν ενημερώθηκε γιΆ αυτές ενδελεχώς, κατά τη σύναψη του συμβολαίου. Χρηματικά όρια ή εξαιρέσεις μπορεί να μειώσουν το ποσό της αποζημίωσης ή ακόμη και να αποκλείσουν την καταβολή της.
Το ίδιο όμως μπορεί να συμβεί και εξαιτίας των επιλογών του ίδιου του ασφαλισμένου, καθώς κάνοντας «εκπτώσεις» στις καλύψεις, μπορεί στο τέλος να «πληρώσει» ακριβότερα.
«Έχοντας ως κριτήριο μόνο το ασφάλιστρο ο ασφαλισμένος αγνοεί βασικές παραμέτρους, όπως οι αναγκαίες για τον ίδιο καλύψεις, το επίπεδο εξυπηρέτησης της εταιρείας, η σημαντική βοήθεια που προσφέρει ο ασφαλιστής του κ.λπ., βγαίνοντας συχνά… ζημιωμένος», επισημαίνει ο κ. Μόσχοβος.
¶ποψη, που ενστερνίζεται και ο κ. Λαπιδάκης: «Η αληθινή αξία του συμβολαίου φαίνεται τη στιγμή της ανάγκης. Εφόσον, σε περίπτωση ενός ζημιογόνου γεγονότος, η κάλυψη δεν είναι επαρκής, ο ασφαλισμένος θα κληθεί να πληρώσει περισσότερα, άρα η πιο φθηνή ασφάλιση δεν είναι τελικά πάντα η πιο οικονομική και έξυπνη επιλογή».
Υψηλός ανταγωνισμός και απαιτητικοί πελάτες έχουν «αναγκάσει» τις ασφαλιστικές εταιρείες να βελτιώσουν σημαντικά, τα τελευταία χρόνια, το ασφαλιστικό τους προϊόν. Πλέον πολλές ασφαλιστικές εταιρείες φροντίζουν σχεδόν για τα πάντα (φροντίδα ατυχήματος, μεταφορά τρακαρισμένου, νομική προστασία κ.λπ.) γεγονός που ικανοποιεί τον ασφαλισμένο. Είναι όμως πάντα έτσι;
Καθοριστικό το ασφάλιστρο
Επιλέγοντας χαμηλό ασφάλιστρο ο ασφαλισμένος στερείται παροχών σε αρκετές περιπτώσεις. Οι προνομιακές υπηρεσίες δεν περιλαμβάνονται στα βασικά – economy πακέτα όλων των ασφαλιστικών εταιρειών, τα οποία, λόγω κόστους, παραμένουν πρώτα στις προτιμήσεις των ασφαλισμένων.
«Βασικότερο κριτήριο για την επιλογή ασφαλιστικής εταιρείας, παραμένει, το ασφάλιστρο», εξηγεί στο «Auto Τρίτη» ο κ. Νίκος Μόσχοβος, Υπεύθυνος Marketing στην «Ασφάλειαι Μινέττα».
Την ίδια άποψη εκφράζει και ο Κίμων – Ρεϊνίερ Ευσταθόπουλος, Επιχειρησιακός & Τεχνικός Διευθυντής της Δύναμις ΑΕΓΑ, τονίζοντας ότι «οι ασφαλισμένοι αναζητούν την καλύτερη δυνατή σχέση παροχών/κόστους».
Η κα Τζούλη Πανάγου, Διευθύντρια Market Management & Επικοινωνίας της Allianz Ελλάδος, επισημαίνει από την πλευρά της ότι «οι πιο σημαντικοί λόγοι για τους οποίους οι πελάτες μας επιλέγουν ένα προϊόν ασφάλισης αυτοκινήτου Allianz (έρευνα Market Metrix), είναι η εμπιστοσύνη που έχουν στη μάρκα, η ποιότητα των προϊόντων μας και το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης».
«Σίγουρα το όνομα και η φήμη της ασφαλιστικής εταιρείας αποτελούν σημαντικό κριτήριο», εκτιμά ο κ. Κωνσταντίνος Λαπιδάκης, Διευθυντής Ανάληψης Κινδύνων της Υδρόγειος Ασφαλιστική, προσθέτοντας όμως πως εξίσου σημαντικά είναι και οι καλύψεις/παροχές και φυσικά το κόστος, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια, λόγω της οικονομικής ανασφάλειας των πολιτών. «Δυστυχώς, ο ακραίος ανταγωνισμός που αναπτύχθηκε στον κλάδο οχημάτων επέτεινε το φαινόμενο της επιλογής προγράμματος με βάση και μόνο τη φθηνότερη τιμή», προσθέτει.
«Εκπτώσεις» καλύψεων και «ψιλά» γράμματα
Προβληματισμένος εμφανίζεται ο ασφαλισμένος -όταν είναι ήδη αργά- και από όρους και προϋποθέσεις, που δεν εξέτασε ή δεν ενημερώθηκε γιΆ αυτές ενδελεχώς, κατά τη σύναψη του συμβολαίου. Χρηματικά όρια ή εξαιρέσεις μπορεί να μειώσουν το ποσό της αποζημίωσης ή ακόμη και να αποκλείσουν την καταβολή της.
Το ίδιο όμως μπορεί να συμβεί και εξαιτίας των επιλογών του ίδιου του ασφαλισμένου, καθώς κάνοντας «εκπτώσεις» στις καλύψεις, μπορεί στο τέλος να «πληρώσει» ακριβότερα.
«Έχοντας ως κριτήριο μόνο το ασφάλιστρο ο ασφαλισμένος αγνοεί βασικές παραμέτρους, όπως οι αναγκαίες για τον ίδιο καλύψεις, το επίπεδο εξυπηρέτησης της εταιρείας, η σημαντική βοήθεια που προσφέρει ο ασφαλιστής του κ.λπ., βγαίνοντας συχνά… ζημιωμένος», επισημαίνει ο κ. Μόσχοβος.
¶ποψη, που ενστερνίζεται και ο κ. Λαπιδάκης: «Η αληθινή αξία του συμβολαίου φαίνεται τη στιγμή της ανάγκης. Εφόσον, σε περίπτωση ενός ζημιογόνου γεγονότος, η κάλυψη δεν είναι επαρκής, ο ασφαλισμένος θα κληθεί να πληρώσει περισσότερα, άρα η πιο φθηνή ασφάλιση δεν είναι τελικά πάντα η πιο οικονομική και έξυπνη επιλογή».
Πώς υπολογίζεται η Ικανοποίηση - Ανανέωση συμβολαίων και «πιστότητα»
Πώς υπολογίζεται η Ικανοποίηση
Έτσι, λοιπόν, το πόσο ικανοποιημένος είναι ένας ασφαλισμένος είναι δύσκολο να προσδιοριστεί επακριβώς για το σύνολο της αγοράς, καθώς δεν υπάρχουν καθολικά και αντικειμενικά κριτήρια.
Οι εταιρείες, ωστόσο, συνήθως ενημερώνονται για την ικανοποίηση των ασφαλισμένων μέσω ερωτημάτων ή ερωτηματολογίων που τους ζητούν να συμπληρώσουν. Μέθοδος, πάντως, που μόνο ενδεικτικά αποτελέσματα μπορεί να εξάγει.
«Στην Υδρόγειο διεξάγουμε κατά περιόδους έρευνα με τηλεφωνικές συνεντεύξεις σε αντιπροσωπευτικό δείγμα πελατών μας», αναφέρει ο κ. Λαπιδάκης, προσθέτοντας: «Τα ποσοστά ικανοποίησης είναι υψηλά και σε ποσοστό από 80% - 90% οι πελάτες μας παρουσιάζονται ικανοποιημένοι έως πολύ ικανοποιημένοι, τόσο από τις καλύψεις των προγραμμάτων μας όσο και από τις υπηρεσίες και την εξυπηρέτηση».
Στη Μινέττα «το ποσοστό ικανοποίησης των πελατών μας, διαχρονικά, αγγίζει το 95%», επισημαίνει ο κ. Μόσχοβος, υπογραμμίζοντας ότι «η άμεση και ποιοτική εξυπηρέτηση, αποτελεί βασική μας προτεραιότητα».
«Η ικανοποίηση του πελάτη είναι στο επίκεντρο της στρατηγικής της Allianz και γιΆ αυτό την παρακολουθούμε σε τακτική βάση μέσα από την έρευνα NPS (Δείκτης Καθαρών Υποστηρικτών)», επισημαίνει από την πλευρά της η κα Πανάγου.
Ανανέωση συμβολαίων και «πιστότητα»
Ένας ακόμη δείκτης που μπορεί να προσεγγίσει το ποσοστό ικανοποίησης είναι η πιστότητα των ασφαλισμένων στις εταιρείες. Η ανανέωση των συμβολαίων καταδεικνύει συνήθως ικανοποίηση και εμπιστοσύνη προς την εταιρεία.
«Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι, καθώς για 3η συνεχόμενη χρονιά κατέχουμε τον υψηλότερο δείκτη NPS στις Γενικές Ασφαλίσεις στην Ελλάδα και είμαστε ηγέτες στην Πιστότητα Πελατών, σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ορίζει ο Όμιλος Allianz», υπογραμμίζει η κα Πανάγου, εξηγώντας ότι «αυτό, το έχουμε επιτύχει στοχεύοντας στη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη μέσα από μια σειρά δράσεων οι οποίες επικεντρώνονται στην ενίσχυση της ποιότητας, της ταχύτητας και της αποτελεσματικότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών».
«Πιστούς» πελάτες έχει και η Μινέττα, καθώς σύμφωνα με τον κ. Μόσχοβο, «το ποσοστό διατηρησιμότητας για τον Κλάδο αυτοκινήτου φέτος προσεγγίζει το 90%».
Σημαντικό είναι επίσης το ποσοστό «πιστότητας» και για τη Δύναμιςτονίζει ο κ. Ευσταθόπουλος,ενώ σύμφωνα μετον κ. Λαπιδάκη,
Έτσι, λοιπόν, το πόσο ικανοποιημένος είναι ένας ασφαλισμένος είναι δύσκολο να προσδιοριστεί επακριβώς για το σύνολο της αγοράς, καθώς δεν υπάρχουν καθολικά και αντικειμενικά κριτήρια.
Οι εταιρείες, ωστόσο, συνήθως ενημερώνονται για την ικανοποίηση των ασφαλισμένων μέσω ερωτημάτων ή ερωτηματολογίων που τους ζητούν να συμπληρώσουν. Μέθοδος, πάντως, που μόνο ενδεικτικά αποτελέσματα μπορεί να εξάγει.
«Στην Υδρόγειο διεξάγουμε κατά περιόδους έρευνα με τηλεφωνικές συνεντεύξεις σε αντιπροσωπευτικό δείγμα πελατών μας», αναφέρει ο κ. Λαπιδάκης, προσθέτοντας: «Τα ποσοστά ικανοποίησης είναι υψηλά και σε ποσοστό από 80% - 90% οι πελάτες μας παρουσιάζονται ικανοποιημένοι έως πολύ ικανοποιημένοι, τόσο από τις καλύψεις των προγραμμάτων μας όσο και από τις υπηρεσίες και την εξυπηρέτηση».
Στη Μινέττα «το ποσοστό ικανοποίησης των πελατών μας, διαχρονικά, αγγίζει το 95%», επισημαίνει ο κ. Μόσχοβος, υπογραμμίζοντας ότι «η άμεση και ποιοτική εξυπηρέτηση, αποτελεί βασική μας προτεραιότητα».
«Η ικανοποίηση του πελάτη είναι στο επίκεντρο της στρατηγικής της Allianz και γιΆ αυτό την παρακολουθούμε σε τακτική βάση μέσα από την έρευνα NPS (Δείκτης Καθαρών Υποστηρικτών)», επισημαίνει από την πλευρά της η κα Πανάγου.
Ανανέωση συμβολαίων και «πιστότητα»
Ένας ακόμη δείκτης που μπορεί να προσεγγίσει το ποσοστό ικανοποίησης είναι η πιστότητα των ασφαλισμένων στις εταιρείες. Η ανανέωση των συμβολαίων καταδεικνύει συνήθως ικανοποίηση και εμπιστοσύνη προς την εταιρεία.
«Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι, καθώς για 3η συνεχόμενη χρονιά κατέχουμε τον υψηλότερο δείκτη NPS στις Γενικές Ασφαλίσεις στην Ελλάδα και είμαστε ηγέτες στην Πιστότητα Πελατών, σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ορίζει ο Όμιλος Allianz», υπογραμμίζει η κα Πανάγου, εξηγώντας ότι «αυτό, το έχουμε επιτύχει στοχεύοντας στη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη μέσα από μια σειρά δράσεων οι οποίες επικεντρώνονται στην ενίσχυση της ποιότητας, της ταχύτητας και της αποτελεσματικότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών».
«Πιστούς» πελάτες έχει και η Μινέττα, καθώς σύμφωνα με τον κ. Μόσχοβο, «το ποσοστό διατηρησιμότητας για τον Κλάδο αυτοκινήτου φέτος προσεγγίζει το 90%».
Σημαντικό είναι επίσης το ποσοστό «πιστότητας» και για τη Δύναμιςτονίζει ο κ. Ευσταθόπουλος,ενώ σύμφωνα μετον κ. Λαπιδάκη,
Νέας γενιάς προγράμματα
Νέας γενιάς προγράμματα
Τα νέας γενιάς προγράμματα ασφάλισης προβλέπουν βασικές καλύψεις με διατήρηση του κόστους σε χαμηλά επίπεδα, ανάλογα με την περίπτωση, ενώ στα βασικά πακέτα ορισμένες εταιρείες έχουν «ενσωματώσει» δωρεάν προνομιακές υπηρεσίες.
Full Auto
Με το Full Auto η Εθνική Ασφαλιστική προσδιορίζει το κόστος ασφάλισης ανάλογα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε οχήματος εξασφαλίζοντας ανταγωνιστικό τιμολόγιο. Ταυτόχρονα, επιβραβεύει τους πιστούς της πελάτες και προσεκτικούς οδηγούς με πρόσθετη έκπτωση στο ασφάλιστρο σε κάθε ετήσια ανανέωση συμβολαίου, εφόσον το αυτοκίνητο δεν έχει προκαλέσει ζημιές.
Tip: Παρέχονται εκπτώσεις σε οικογένειες που έχουν κι άλλα ασφαλισμένα οχήματα στην εταιρεία ή σε πελάτες που διατηρούν κάποιο άλλο ατομικό ασφαλιστήριο συμβόλαιο
Buy the mile
Το Buy the mile της Anytime είναι η απάντηση στο χρόνιο ερώτημα-παράπονο «Γιατί να πληρώνω τόσα ασφάλιστρα όταν κυκλοφορώ τόσο λίγο;», των οδηγών που διανύουν μικρές αποστάσεις ή δεν χρησιμοποιούν συχνά το αυτοκίνητο.
Προσφέρει χαμηλότερη τιμή στις βασικές καλύψεις για έως 5.000 χλμ. (3.000 χλμ. το πακέτο + επιπλέον 2.000 χλμ. με επιπλέον 20 ευρώ), μα αν ξεπεραστούν τα χιλιόμετρα τότε ακυρώνεται η ασφαλιστική κάλυψη και το όχημα μένει ανασφάλιστο. Ασφαλίζονται μόνο αυτοκίνητα με ημερομηνία 1ης άδειας κυκλοφορίας από το 2000 και έπειτα και τοποθετείται στο όχημα τηλεματική συσκευή (δωρεάν) για καταγραφή των χιλιομέτρων.
Tip: Η ασφάλιση είναι ετήσια και μέσα στη χρονική διάρκεια του ασφαλιστηρίου συμβολαίου επιτρέπεται μόνο μία αγορά πρόσθετων χιλιομέτρων
All For 1
Με έξι διαφορετικά πακέτα, το All For 1 της Allianz δίνει λύσεις σε εξιδεικευμένες απαιτήσεις του πελάτη, αφού κάθε ένα από αυτά εστιάζει σε συγκεκριμένες καλύψεις, τις οποίες περιλαμβάνει στο σύνολό τους το All For 1 Prestige, ενώ το All For 1 Economy με τις βασικές μόνο καλύψεις είναι η οικονομικότερη πρόταση της εταιρείας.
Tip: Δεν επιβαρύνεται το ασφάλιστρό σας για την 1η ζημιά που θα προκαλέσετε εάν έχετε ασφαλίσει και την κατοικία σας στην Allianz
Pilote
Το Pilote της Groupama Ασφαλιστική παρέχει Δωρεάν Φροντίδα και Οδική Βοήθεια ατυχήματος και το πακέτο των 7 Δωρεάν υπηρεσιών Anesis Motor, ακόμη και στο οικονομικότερο πακέτο της ασφάλισης.
Tip: Έκπτωση 12% για όλους τους ασφαλισμένους στη συντήρηση (service) για εργασία και ανταλλακτικά στο δίκτυο συνεργατών Anesis. Τα προγράμματα Αυτοκινήτου συνοδεύονται δωρεάν από την υπηρεσία «Προνόμιο Υγείας»
Speed
Το Speed της Generali αποτελείται από τρία πακέτα ασφάλισης, τα οποία προσφέρουν στον πελάτη τη δυνατότητα να επιλέξει το κόστος αλλά και την έκταση της κάλυψης που επιθυμεί, σύμφωνα με τις ανάγκες του. Επίσης, προσφέρει Φροντίδα ατυχήματος και ρυμούλκηση μετά από ατύχημα και στο οικονομικότερο πακέτο.
Tip: Έκπτωση στην ασφάλιση του αυτοκινήτου, αν διατηρείτε ασφαλιστήριο και σε άλλο κλάδο ασφάλισης στην εταιρεία. Δεν αυξάνονται τα ασφάλιστρα αν προκαλέσετε μία (1) ζημιά
MyDynamis+
Το MyDynamis Plus της Δύναμις Ασφαλιστική προσφέρει ευελιξία στην ασφάλιση του οχήματος με ένα πακέτο αποτελούμενο από τις απαιτούμενες καλύψεις αλλά παρέχοντας και μία ευρεία επιλογή προαιρετικών καλύψεων για να μπορέσετε να φτιάξετε το προσωπικό σας πρόγραμμα, χωρίς να επιβαρύνεστε από μη απαραίτητες καλύψεις.
Tip: Προσφέρει νομική προστασία σε συνεργασία με τη Mondial
Ασφαλώς Οδηγείν
Τα νέα προγράμματα της Μινέττα, Ασφαλώς Οδηγείν, προσφέρουν δωρεάν παροχές ακόμη και στο βασικό πακέτο [προληπτικό έλεγχο υγείας (check up), επίδομα ολοσχερούς καταστροφής], ενώ δίνουν τη δυνατότητα να επιλέξτε τις επιθυμητές απαλλαγές αναλόγως των αναγκών σας και διαμορφώστε το δικό σας πρόγραμμα.
Tip: Προσφέρει διάφορες εκπτώσεις για μια σειρά περιπτώσεων
Υδρόγειος
Τα προγράμματα της Υδρόγειος Ασφαλιστική περιλαμβάνουν ακόμη και στο οικονομικότερο πακέτο ECO δωρεάν Φροντίδα Ατυχήματος, καθώς και Υπηρεσία Επείγουσας Αερομεταφοράς σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος.
Tip: Παρέχεται προστασία Bonus
Τα νέας γενιάς προγράμματα ασφάλισης προβλέπουν βασικές καλύψεις με διατήρηση του κόστους σε χαμηλά επίπεδα, ανάλογα με την περίπτωση, ενώ στα βασικά πακέτα ορισμένες εταιρείες έχουν «ενσωματώσει» δωρεάν προνομιακές υπηρεσίες.
Full Auto
Με το Full Auto η Εθνική Ασφαλιστική προσδιορίζει το κόστος ασφάλισης ανάλογα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε οχήματος εξασφαλίζοντας ανταγωνιστικό τιμολόγιο. Ταυτόχρονα, επιβραβεύει τους πιστούς της πελάτες και προσεκτικούς οδηγούς με πρόσθετη έκπτωση στο ασφάλιστρο σε κάθε ετήσια ανανέωση συμβολαίου, εφόσον το αυτοκίνητο δεν έχει προκαλέσει ζημιές.
Tip: Παρέχονται εκπτώσεις σε οικογένειες που έχουν κι άλλα ασφαλισμένα οχήματα στην εταιρεία ή σε πελάτες που διατηρούν κάποιο άλλο ατομικό ασφαλιστήριο συμβόλαιο
Buy the mile
Το Buy the mile της Anytime είναι η απάντηση στο χρόνιο ερώτημα-παράπονο «Γιατί να πληρώνω τόσα ασφάλιστρα όταν κυκλοφορώ τόσο λίγο;», των οδηγών που διανύουν μικρές αποστάσεις ή δεν χρησιμοποιούν συχνά το αυτοκίνητο.
Προσφέρει χαμηλότερη τιμή στις βασικές καλύψεις για έως 5.000 χλμ. (3.000 χλμ. το πακέτο + επιπλέον 2.000 χλμ. με επιπλέον 20 ευρώ), μα αν ξεπεραστούν τα χιλιόμετρα τότε ακυρώνεται η ασφαλιστική κάλυψη και το όχημα μένει ανασφάλιστο. Ασφαλίζονται μόνο αυτοκίνητα με ημερομηνία 1ης άδειας κυκλοφορίας από το 2000 και έπειτα και τοποθετείται στο όχημα τηλεματική συσκευή (δωρεάν) για καταγραφή των χιλιομέτρων.
Tip: Η ασφάλιση είναι ετήσια και μέσα στη χρονική διάρκεια του ασφαλιστηρίου συμβολαίου επιτρέπεται μόνο μία αγορά πρόσθετων χιλιομέτρων
All For 1
Με έξι διαφορετικά πακέτα, το All For 1 της Allianz δίνει λύσεις σε εξιδεικευμένες απαιτήσεις του πελάτη, αφού κάθε ένα από αυτά εστιάζει σε συγκεκριμένες καλύψεις, τις οποίες περιλαμβάνει στο σύνολό τους το All For 1 Prestige, ενώ το All For 1 Economy με τις βασικές μόνο καλύψεις είναι η οικονομικότερη πρόταση της εταιρείας.
Tip: Δεν επιβαρύνεται το ασφάλιστρό σας για την 1η ζημιά που θα προκαλέσετε εάν έχετε ασφαλίσει και την κατοικία σας στην Allianz
Pilote
Το Pilote της Groupama Ασφαλιστική παρέχει Δωρεάν Φροντίδα και Οδική Βοήθεια ατυχήματος και το πακέτο των 7 Δωρεάν υπηρεσιών Anesis Motor, ακόμη και στο οικονομικότερο πακέτο της ασφάλισης.
Tip: Έκπτωση 12% για όλους τους ασφαλισμένους στη συντήρηση (service) για εργασία και ανταλλακτικά στο δίκτυο συνεργατών Anesis. Τα προγράμματα Αυτοκινήτου συνοδεύονται δωρεάν από την υπηρεσία «Προνόμιο Υγείας»
Speed
Το Speed της Generali αποτελείται από τρία πακέτα ασφάλισης, τα οποία προσφέρουν στον πελάτη τη δυνατότητα να επιλέξει το κόστος αλλά και την έκταση της κάλυψης που επιθυμεί, σύμφωνα με τις ανάγκες του. Επίσης, προσφέρει Φροντίδα ατυχήματος και ρυμούλκηση μετά από ατύχημα και στο οικονομικότερο πακέτο.
Tip: Έκπτωση στην ασφάλιση του αυτοκινήτου, αν διατηρείτε ασφαλιστήριο και σε άλλο κλάδο ασφάλισης στην εταιρεία. Δεν αυξάνονται τα ασφάλιστρα αν προκαλέσετε μία (1) ζημιά
MyDynamis+
Το MyDynamis Plus της Δύναμις Ασφαλιστική προσφέρει ευελιξία στην ασφάλιση του οχήματος με ένα πακέτο αποτελούμενο από τις απαιτούμενες καλύψεις αλλά παρέχοντας και μία ευρεία επιλογή προαιρετικών καλύψεων για να μπορέσετε να φτιάξετε το προσωπικό σας πρόγραμμα, χωρίς να επιβαρύνεστε από μη απαραίτητες καλύψεις.
Tip: Προσφέρει νομική προστασία σε συνεργασία με τη Mondial
Ασφαλώς Οδηγείν
Τα νέα προγράμματα της Μινέττα, Ασφαλώς Οδηγείν, προσφέρουν δωρεάν παροχές ακόμη και στο βασικό πακέτο [προληπτικό έλεγχο υγείας (check up), επίδομα ολοσχερούς καταστροφής], ενώ δίνουν τη δυνατότητα να επιλέξτε τις επιθυμητές απαλλαγές αναλόγως των αναγκών σας και διαμορφώστε το δικό σας πρόγραμμα.
Tip: Προσφέρει διάφορες εκπτώσεις για μια σειρά περιπτώσεων
Υδρόγειος
Τα προγράμματα της Υδρόγειος Ασφαλιστική περιλαμβάνουν ακόμη και στο οικονομικότερο πακέτο ECO δωρεάν Φροντίδα Ατυχήματος, καθώς και Υπηρεσία Επείγουσας Αερομεταφοράς σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος.
Tip: Παρέχεται προστασία Bonus
Τι να προσέξετε ΠΡΙΝ ασφαλιστείτε
Τι να προσέξετε ΠΡΙΝ ασφαλιστείτε
- Επιλέξτε τον ασφαλιστή σας με προσοχή
- Μην επιλέξετε ασφάλεια με κριτήριο μόνο τη χαμηλότερη τιμή
- Αξιολογήστε πιθανούς κινδύνους και επιλέξτε αντίστοιχες καλύψεις
- Εξετάστε όχι μόνο τί καλύπτει το ασφαλιστήριο συμβόλαιο, αλλά και πώς το καλύπτει. Π.χ.
- Στην Κάλυψη για Κλοπή
- Στην Οδική Βοήθεια
- Στην Απαλλαγή
- Προσέξτε τα χρηματικά όρια των καλύψεων
- Εξετάστε αν θα επιλέξετε Νομική Προστασία
- Εξετάστε αν θα επιλέξετε Κάλυψη για Ζημιές από Ανασφάλιστο όχημα
- Δηλώστε την πραγματική εμπορική (τρέχουσα) αξία του οχήματος
- Ζητήστε να σας εξηγήσουν ξεκάθαρα τις εξαιρέσεις
- Τέλος, πριν αποφασίσετε, ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΕ ΤΙΜΕΣ και ΚΑΛΥΨΕΙΣ σε διάφορες εταιρείες