elmariachi
Είμαι εναντίον στην οπουδήποτε τροποποίηση η οποία δεν έχει την έγκριση του κατασκευαστή του προϊόντος, στην προκείμενη περίπτωση των αυτοκίνητων μου. Και η κουτσή Μαρία βάζει υγραέριο στα αυτοκίνητα. Αν δεν είναι από κατασκευής εγκατεστημένο σύστημα LPG ή CNG στο αυτοκίνητο εγώ δεν κάνω πατέντες.
V.Zambiakis
Τα πράσινα λεωφορεία της ΣΤΑ.ΣΥ. (παλιά ΕΘΕΛ) δεν έχουν βγάλει το παραμικρό. Αντιθέτως τα παλιότερα του πετρελαίου αρκετά συχνά πυκνά είναι ακινητοποιημένα στους δρόμους ή ρυμουλκούνται από την Ο.Β.Β.Ο.
Th. Katsantonis
Μόνο εργοστασιακό …όλα τα άλλα είναι για εκτός Ελλάδας.
toliskgr
Δεν βλέπω να αναφέρετε την υπόθεση αυτονομία, που τουλάχιστον για τα ΙΧ αυτοκίνητα αποτελεί σημαντικό πρόβλημα. Στα υπόλοιπα νομίζω ότι πράγματι υπερτερεί έναντι άλλων πηγών καυσίμου.
lonet
Το φυσικό αέριο συμφέρει. Είναι οικονομικό, οικολογικό και, μαζί με τη χρήση του άλλου καυσίμου που έχει το αυτοκίνητο, αυξάνει την αυτονομία. Σε σχέση με το LPG, δεν είναι τυχαίο ότι υπάρχουν τόσα πολλά εργοστασιακά μοντέλα που το χρησιμοποιούν, κάτι που δείχνει ότι το εμπιστεύονται οι εταιρείες. Για την μετατροπή τώρα, θα δούμε πως θα πάει, αν και σίγουρα για όποιον έχει ήδη αυτοκίνητο είναι μια καλή λύση οικονομίας.