ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Τα νέα CNG μοντέλα της αγοράς

Γιατί το φυσικό αέριο είναι το καλύτερο καύσιμο για το αυτοκίνητο;

Γιατί το φυσικό αέριο είναι το καλύτερο καύσιμο για το αυτοκίνητο;

18.570 Επισκέψεις στο άρθρο

Αν είχες να διαλέξεις ανάμεσα σε ένα διαδεδομένο αλλά ακριβό, ένα φθηνό αλλά βρώμικο και ένα καθαρό και οικονομικό καύσιμο, θα ήθελε πολλή σκέψη; 
Το φυσικό αέριο είναι μακράν το καλύτερο καύσιμο και τώρα έρχεται στο αυτοκίνητο για να μείνει.

Βλέπεις το φυσικό αέριο κερδίζει από τα αποδυτήρια. Είναι ένα καύσιμο που βγαίνει από τη γη σε αέρια μορφή έτοιμο για χρήση, χωρίς ανάγκη διύλισης. Παράγεται σε χώρες που δεν είναι σημεία συγκρούσεων, με αποτέλεσμα να μην γίνεται αντικείμενο διαμάχης με όλα τα αρνητικά που κάτι τέτοιο επιφέρει. Το σημαντικότερο όμως είναι πως το φυσικό αέριο είναι πολύ καθαρό στην καύση με ελάχιστους ρύπους πέραν των υδρατμών που παράγονται. Επιπλέον είναι πολύ ασφαλές καθότι είναι πιο ελαφρύ από τον αέρα και σε περίπτωση διαρροής διαχέεται και φεύγει. Σα να μην φτάνουν αυτά, το φυσικό αέριο είναι σημαντικά φτηνότερο από τη βενζίνη και το πετρέλαιο, με τιμή κλειδωμένη σταθερά χαμηλότερα από αυτή του πετρελαίου. Αν και αρχικά αν ήθελες αυτοκίνητο φυσικού αερίου έπρεπε να το είχες παραγγείλει από το εργοστάσιο, αυτή τη στιγμή το φυσικό αέριο τοποθετείται σε όλα τα αυτοκίνητα ανά πάσα στιγμή. Τα συστήματα φυσικού αερίου είναι πολύ διαδεδομένα στην Ευρώπη, και έτσι η τοποθέτηση ενός κιτ μετατροπής είναι απλή υπόθεση. Οι εγκαταστάτες έχουν σήμερα τεχνογνωσία από τους μεγάλους οίκους του εξωτερικού αλλά και τους ίδιους τους κατασκευαστές, ενώ η εμπειρία τους σε τοποθετήσεις παρόμοιων συστημάτων υγραερίου έχει κάνει την αγορά ιδιαίτερα ώριμη. Γιατί λοιπόν δεν είναι όλα τα αυτοκίνητα αεριοκίνητα; Σε πολλές περιπτώσεις είναι. Στόλοι εταιρικών αυτοκινήτων, φορτηγών και λεωφορείων αγοράζονται με φυσικό αέριο, όπως είναι τα πράσινα λεωφορεία στην Αθήνα. Ως εταιρικά, τα αεριοκίνητα μοντέλα διευκολύνονται στον ανεφοδιασμό με μονάδες στα κέντρα των εταιριών, αφού το δίκτυο στα πρατήρια ακόμη δεν είναι έτοιμο. Κι αυτό είναι ίσως το μόνο αρνητικό που έχει το φυσικό αέριο αυτή τη στιγμή, ότι δηλαδή πρέπει κανείς να προγραμματίζει τον ανεφοδιασμό του. Όμως αυτό είναι κάτι που θα αλλάξει σύντομα, πόσο μάλλον με το φυσικό αέριο να βρίσκεται σταδιακά σε όλα τα σπίτια πιθανώς με τη διαδικασία ανεφοδιασμού να γίνεται πλέον οικιακή υπόθεση. Φθηνό, καθαρό, ασφαλές και χωρίς παραχωρήσεις στον τρόπο λειτουργίας του κινητήρα, υπάρχει κάτι που βλέπετε εσείς αρνητικό στο φυσικό αέριο; Το ξέρατε ότι μπορείτε να κάνετε μετατροπή το αυτοκίνητό σας; Πως υπάρχει πλέον δυνατότητα να το χρησιμοποιήσετε και εσείς; Τι λέτε λοιπόν;

Οι απόψεις 
των αναγνωστών

elmariachi 
Είμαι εναντίον στην οπουδήποτε τροποποίηση η οποία δεν έχει την έγκριση του κατασκευαστή του προϊόντος, στην προκείμενη περίπτωση των αυτοκίνητων μου. Και η κουτσή Μαρία βάζει υγραέριο στα αυτοκίνητα. Αν δεν είναι από κατασκευής εγκατεστημένο σύστημα LPG ή CNG στο αυτοκίνητο εγώ δεν κάνω πατέντες.

V.Zambiakis
Τα πράσινα λεωφορεία της ΣΤΑ.ΣΥ. (παλιά ΕΘΕΛ) δεν έχουν βγάλει το παραμικρό. Αντιθέτως τα παλιότερα του πετρελαίου αρκετά συχνά πυκνά είναι ακινητοποιημένα στους δρόμους ή ρυμουλκούνται από την Ο.Β.Β.Ο.

Th. Katsantonis
Μόνο εργοστασιακό …όλα τα άλλα είναι για εκτός Ελλάδας.

toliskgr 
Δεν βλέπω να αναφέρετε την υπόθεση αυτονομία, που τουλάχιστον για τα ΙΧ αυτοκίνητα αποτελεί σημαντικό πρόβλημα. Στα υπόλοιπα νομίζω ότι πράγματι υπερτερεί έναντι άλλων πηγών καυσίμου.

lonet 
Το φυσικό αέριο συμφέρει. Είναι οικονομικό, οικολογικό και, μαζί με τη χρήση του άλλου καυσίμου που έχει το αυτοκίνητο, αυξάνει την αυτονομία. Σε σχέση με το LPG, δεν είναι τυχαίο ότι υπάρχουν τόσα πολλά εργοστασιακά μοντέλα που το χρησιμοποιούν, κάτι που δείχνει ότι το εμπιστεύονται οι εταιρείες. Για την μετατροπή τώρα, θα δούμε πως θα πάει, αν και σίγουρα για όποιον έχει ήδη αυτοκίνητο είναι μια καλή λύση οικονομίας.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ILEP
ΟΛΕΦΙΝΗ Α.Ε.Β.Ε.