Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Δοκιμή

Taxi
Mazda 6 2,0 136 PS (Diesel) Ταξί
6άρες...
Το Mazda 6 προσφέρει άνετες μετακινήσεις, ενώ η οδική του συμπεριφορά είναι πολύ καλή σε κάθε είδους διαδρομή.
Το μεσαίο αυτοκίνητο της Mazda, το 6, στην έκδοση ταξί με τον ντίζελ κινητήρα των 2,0 λτ. απόδοσης 136 ίππων αποτελεί μία πολύ καλή πρόταση για τον επαγγελματία, καθώς εμφανίζει πολλά πλεονεκτήματα.
Η Mazda έχει μακρόχρονη παράδοση στα ταξί κυρίως με το μικρομεσαίο 323, καθώς και με το μεσαίο 626, μοντέλα τα οποία έχουν διακριθεί για την αξιοπιστία τους και γενικότερα την αντοχή τους στο χρόνο. Ο νεότερος εκπρόσωπος της Ιαπωνικής φίρμας στην κατηγορία των ταξί, το 6, προσθέτει και τη σπορτίφ εμφάνιση προσελκύοντας τους επαγγελματίες οδηγούς, οι οποίοι δεν βλέπουν το ταξί μόνο ως εργαλείο για τη δουλειά τους αλλά και ως μέσο ευχαρίστησης. Οι χυτές "γραμμές" του αμαξώματος, τα μακρόστενα εμπρός φωτιστικά σώματα και τα πίσω με το χρωμιωμένο πολλαπλό κάτοπτρο αποτελούν τα βασικά του εσωτερικά γνωρίσματα, ενώ και στο εσωτερικό ο σπορτίφ διάκοσμος με τις επενδύσεις στο χρώμα του αλουμινίου του χαρίζουν ένα ξεχωριστό στυλ. Το Mazda 6 προσφέρει όλα εκείνα τα στοιχεία που θα αναζητήσει ο επαγγελματίας οδηγός από ένα μεσαίο αυτοκίνητο, όπως είναι οι άνετοι χώροι, η προσεγμένη ποιότητα κατασκευής και τα αυξημένα επίπεδα ασφάλειας. Παράλληλα η έκδοση του 2λιτρου κινητήρα με τους 136 ίππους (υπάρχει και με 121 ίππους) που είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε μας άφησε πολύ καλές εντυπώσεις με τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του σύγχρονου τεχνολογικά και δυνατού μηχανικού συνόλου. Επίσης η τιμή διάθεσης του Mazda 6 ταξί είναι ανταγωνιστική, καθώς η έκδοση της παρουσίασης κοστίζει 21.300 ευρώ με πλήρες "πακέτο" εξοπλισμού άνεσης και ασφαλείας.
(+) : Ποιότητα κατασκευής, σχεδίαση, οδική συμπεριφορά, διαθέσιμοι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές, αίσθηση τιμονιού, τράβηγμα και ευστροφία κινητήρα, πληρότητα εξοπλισμού.
(-) : Σχετικά σκληρά καθίσματα, χώρος για τα κεφάλια πίσω για ψηλούς επιβάτες.

Κινητήρας
Το μηχανικό σύνολο των 2,0 λτ. εμφανίζει πολύ καλή ευστροφία και απόδοση.
Ο κινητήρας των 2,0 λτ. με τους 136 ονομαστικούς ίππους διαθέτει σύγχρονη τεχνολογία με 16 βαλβίδες, δεύτερης γενιάς σύστημα κοινής γραμμής τροφοδοσίας καυσίμου και υπερτροφοδότη. Η άφθονη ροπή των 310 Nm είναι διαθέσιμη από τις 2.000 σ.α.λ., ενώ ακόμα και από τις πιο χαμηλές στροφές το μηχανικό αυτό σύνολο παρουσιάζει θετικό τράβηγμα με αποτέλεσμα ο οδηγός να μην καταφεύγει συχνά στον εύχρηστο επιλογέα ταχυτήτων των 5 σχέσεων. Μεταξύ των θετικών στοιχείων του κινητήρα είναι η ευστροφία του και η πολιτισμένη λειτουργία, ενώ ο θόρυβος που φτάνει στο θάλαμο των επιβατών δεν ενοχλεί. Παράλληλα εμφανίζει πολύ καλές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου σύμφωνα με τα στοιχεία του κατασκευαστή.

Παθητική ασφάλεια
To Mazda 6 έχει βαθμολογηθεί με 4 αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP.
Το Mazda 6 είναι σε θέση να προσφέρει αποτελεσματική προστασία στους επιβάτες σε πιθανό ατύχημα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα των δοκιμών πρόσκρουσης του Euro NCAP. Το μεσαίο Ιαπωνικό αυτοκίνητο έχει διακριθεί με 4 αστέρια και ποσοστά επιτυχίας 69% στην εμπρόσθια σύγκρουση και 83% στην πλευρική, συγκεντρώνοντας συνολικά 26 βαθμούς. Τα επίπεδα παθητικής ασφάλειας αυξάνουν και οι στάνταρ έξι αερόσακοι (ζεύγη μετωπικών, πλευρικών και οροφής).

 
 Mazda 6 2,0 136 PS (Diesel) Ταξί
Σύγχρονο με προσεγμένη ποιότητα
Πολύ καλές ανέσεις για τον οδηγό και τους φιλοξενούμενους
¶νετο στο δρόμο με πολύ καλή οδική συμπεριφορά
Συμπέρασμα