|
Η έκτη κατά σειρά γενιά του δημοφιλούς επαγγελματικού αυτοκινήτου της Ford συμπληρώνει 40 χρόνια παρουσίας και πάνω από 5 εκατομμύρια πωλήσεις, έχοντας δημιουργήσει μία ισχυρή παράδοση γύρω από το όνομά της. Το νέο Transit εμφανίζεται βελτιωμένο σε πολλούς επιμέρους τομείς, προκειμένου να καλύψει τις ολοένα αυξανόμενες ανάγκες και απαιτήσεις των επαγγελματιών, αλλά και για να αντιμετωπίσει τους νέους και ανανεωμένους ανταγωνιστές του (Citroen Jumper, Fiat Ducato, Peugeot Boxer, Mercedes Sprinter, VW Crafter, κ.α.). Εξωτερικά οι κύριες αλλαγές αφορούν στο εμπρός τμήμα του αμαξώματος, το οποίο απέκτησε πιο σύγχρονη και "επιθετική" εμφάνιση. Τα μεγάλα φωτιστικά σώματα και η ευμεγέθης μάσκα με τις οριζόντιες γρίλιες αποτελούν τα βασικά του γνωρίσματα, ενώ από το πλάι και πίσω οι αλλαγές είναι λιγότερο αισθητές.
Σημαντικές διαφορές σε σχέση με το προγενέστερο Transit υπάρχουν και στο θάλαμο των επιβατών, όπου το νέας σχεδίασης ταμπλό προσφέρει σαφώς καλύτερη εργονομία. Περαιτέρω αλλαγές εντοπίζονται στα νέα μηχανικά σύνολα, στις ανασχεδιασμένες αναρτήσεις και στην τοποθέτηση νέων συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Όσον αφορά στις τιμές του νέου Transit, δεν έχουν αυξηθεί κατά πολύ από του προγενέστερου, διαφορά την οποία καλύπτουν ο καλύτερος βασικός εξοπλισμός και η συνολική βελτίωση που έχει δεχτεί το αυτοκίνητο.
Εξοπλισμός βασικής έκδοσης
ABS, αερόσακος οδηγού, αυτόματο κλείδωμα εν κινήσει, σιδερένιες ζάντες 15 ιντσών με ελαστικά 195/70, δεξιά πλευρική πόρτα, διπλή πίσω πόρτα με άνοιγμα 180 μοιρών, λασπωτήρες εμπρός - πίσω, προεγκατάσταση ηχοσυστήματος, πλήρης πίνακας οργάνων, πρίζες εμπρός - πίσω, μεταλλικό διαχωριστικό καμπίνας.
Νέοι κινητήρες πετρελαίου και ένας βενζίνης
Η γκάμα των μηχανικών συνόλων του νέου Transit περιλαμβάνει συνολικά έξι ντίζελ και ένα βενζίνης (Euro 4). Όλα τα μοτέρ πετρελαίου διαθέτουν βελτιωμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας, έχουν άμεσο ψεκασμό και κοινή γραμμή τροφοδοσίας (TDCi), ενώ τα 2λιτρα αντικαταστάθηκαν από 2,2 λτ. με πιο πολλή ισχύ (ανάλογα την έκδοση) και ροπή. Πρόσθετα, ο κινητήρας βενζίνης των 2,3 λτ. αντικαταστάθηκε και προέρχεται από το Maverick. Επίσης, οι εκδόσεις με μπροστινή κίνηση διατίθενται με 5άρι κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ με πίσω κίνηση υπάρχει και 6τάχυτο (TDCi 115 και 140 ίππων).
|
|
|
Η σχεδίαση του πίσω τμήματος του αμαξώματος δεν άλλαξε ιδιαίτερα, διατηρώντας ένα συντηρητικό ύφος.
|
|
Το τηλεχειριστήριο του κλειδιού (προαιρετικό) είναι αδιάβροχο, ενώ η μπαταρία δε χρειάζεται ποτέ αλλαγή.
|
|
|