Toyota Hilux 2,5 D-4D 4x4 Extra Cab |
Περισσότερο “ψυχωμένο” |
Διαβάστηκε από 13986 αναγνώστες
|
|
|
Το ανανεωμένο Toyota Hilux, με τους ισχυρότερους κινητήρες των 2,5 και 3,0 λίτρων, αναμένεται να συμβάλει σημαντικά στην αύξηση των πωλήσεων της ιαπωνικής εταιρείας στην ελληνική αγορά των ελαφρών επαγγελματικών μέσα στο 2007.
|
|
Με το νέο κινητήρα των 2,5 λτ., απόδοσης 120 ίππων, το αναβαθμισμένο Hilux απέκτησε περισσότερη "ζωντάνια" και δύναμη για τα αυξημένα φορτία, τα οποία καλείται να μεταφέρει.
|
|
|
Από την αρχή του λανσαρίσματος της 6ης κατά σειρά γενιάς του Hilux, στα τέλη του 2005, το μόνο σημείο στο οποίο υστερούσε έναντι των άλλων pick up, ήταν η χαμηλή απόδοση του κινητήρα των 102 ίππων. Στην αναβαθμισμένη γενιά, η ισχύς του νέου μοτέρ των 2,5 λτ. έφτασε στους 120 ίππους, χωρίς ωστόσο και πάλι να είναι πιο πάνω από τον ανταγωνισμό, αλλά, πλέον, έχει το "νεύρο" που έλειπε. Εκτός του νέου μηχανικού συνόλου (να υπενθυμίσουμε ότι διατίθεται και έκδοση με το 3λιτρο μοτέρ των 171 ίππων), περαιτέρω μικρές αλλαγές αφορούν στη σχεδίαση, όπως είναι η εισαγωγή αέρα στο καπό για την καλύτερη παροχή αέρα στο intercooler και η προσθήκη των προβολέων ομίχλης.
Μας άρεσε
Βελτιωμένες επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, σχεδίαση, άνεση
Δε μας άρεσε
Δύσκολη πρόσβαση στον πίσω χώρο της καμπίνας, θόρυβος κινητήρα
|
|
Σε μια διαδρομή με στροφές, το Hilux παραμένει στην επιλεγμένη πορεία, ακόμη και σε πιεσμένους ρυθμούς. Υπερστροφή θα εμφανιστεί μόνο σε μειωμένες συνθήκες πρόσφυσης.
|
|
Οι διαστάσεις του χώρου φόρτωσης δεν άλλαξαν, ενώ στο αυτοκίνητο της δοκιμής η καρότσα ήταν καλυμμένη με μία πολύ καλής ποιότητας επένδυση αλουμινίου.
|
Χωρίς αλλαγές η καμπίνα των επιβατών |
|
Το ταμπλό δε φέρει αλλαγές και διακρίνεται για τη σύγχρονη εικόνα, την προσεγμένη ποιότητα και την εργονομία.
|
|
Στο πίσω τμήμα της καμπίνας, είναι εφικτή η μεταφορά δύο ακόμη επιβατών, αλλά είναι δύσκολη η είσοδος και έξοδος.
|
|
|
Το νέο Euro 4 μηχανικό σύνολο των 2,5 λτ. εμφανίζει περισσότερη ισχύ κατά 18 ίππους (120 από 102 hp) και ροπή κατά 65 Nm (325 από 260 Nm), χάρη στην προσθήκη ενός turbo με intercooler. Η αύξηση αυτή της απόδοσης γίνεται άμεσα αισθητή, καθώς το "τράβηγμα" του κινητήρα είναι αισθητά καλύτερο από τις χαμηλές στροφές, ενώ και οι ρυθμοί επιτάχυνσης είναι πιο σβέλτοι. Μάλιστα, σύμφωνα με τις μετρήσεις της Toyota, ο χρόνος για την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα έχει μειωθεί κατά 2,5 δλ. (15,0 από 17,5 δλ.), ενώ η τελική ταχύτητα έχει αυξηθεί κατά 5 χλμ./ώρα (155 από 150 χλμ./ώρα).
|
|
|
|
|
|
|