Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Δοκιμή

Pick-Up
Nissan Navara 2,5 200 PS 4x4 Double Cab
200ους και βάλε
Διαβάστηκε από 20311 αναγνώστες
Με ένα σετ καλών χωμάτινων ελαστικών, οι εκτός δρόμου δυνατότητες κίνησης του Navara με τους 200 ίππους είναι αυξημένες.
Το Navara με τους 200 ίππους τοποθετείται στην κορυφή των pick up όσον αφορά στην ισχύ, ενώ παρ' όλη την αύξηση της απόδοσης, διατηρεί τον πολιτισμένο του χαρακτήρα και δείχνει ότι "αντέχει" ακόμη και πιο δυνατούς κινητήρες.
Λίγο καιρό πριν λανσαριστούν στην ελληνική αγορά τα νέα pick up με αυξημένη ιπποδύναμη, σε σχέση με τους προκατόχους τους (όπως το Toyota Hilux και το Isuzu D-Max με τα 3λιτρα μοτέρ των 171 και 184 ίππων αντίστοιχα), η Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., επίσημος εισαγωγέας των αυτοκινήτων της Nissan, είχε… προνοήσει, μέσω του αγωνιστικού της τμήματος του "Sporteam", να αυξήσει την απόδοση του ήδη δυνατού κινητήρα των 2,5 λτ., από τους 174 ίππους στους 200. Παράλληλα με την αύξηση της ισχύος κατά 26 ίππους, σε χαμηλότερες μάλιστα στροφές, "ανέβηκε" και η ροπή κατά 85 Nm, φτάνοντας στα 486 Nm, με αποτέλεσμα το Navara να αποκτήσει ακόμα πιο "εκρηκτικές" επιδόσεις. Ωστόσο, παρ' όλη την αυξημένη ισχύ, το pick up της Nissan στέκεται στο ύψος των περιστάσεων και δε δείχνει αδυναμίες στο δρόμο. Αντιθέτως, ο οδηγός είναι σε θέση να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τους 200 ίππους του κινητήρα (όπου σημειωτέον, το μοντέλο της δοκιμής ήταν "φορτωμένο" με 25.000 περίπου δημοσιογραφικά χιλιόμετρα) και να κινηθεί σε κάθε διαδρομή σε ρυθμούς… GTI. Στην ασφαλή αίσθηση που αποπνέει, συμβάλλουν το στιβαρό πλαίσιο με την πολύ καλή ρύθμιση των αναρτήσεων, οι οποίες με τη σειρά τους προσφέρουν πολύ καλή άνεση και το θετικό σε πληροφόρηση και αμεσότητα τιμόνι, ενώ ακόμα και με την κίνηση στους πίσω τροχούς, το Navara 200 ps θα σπινάρει μόνο εφ' όσον το επιδιώξει ο οδηγός σε στεγνό οδόστρωμα.
Μας άρεσαν...
Απόδοση κινητήρα - επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, αίσθηση τιμονιού, άνεση ανάρτησης, σχεδίαση, ποιότητα κατασκευής
Δε μας άρεσαν...
Κάθετη κλίση πλάτης πίσω καθίσματος, ωφέλιμο βάρος, σχετικά "ευαίσθητος" συμπλέκτης
¶φθονη ισχύς και πολιτισμένη λειτουργία
Το ούτως ή άλλως αρκετά δυνατό μηχανικό σύνολο των 2,5 λτ. του Navara με τους 174 ίππους (171 ίππων πλέον, λόγω Euro 4) απέκτησε ακόμη περισσότερη ισχύ με τις κατάλληλες επεμβάσεις των μηχανικών της Nissan Sporteam και έφτασε στους 200 ίππους και στη "θηριώδη" ροπή των 486 Nm. Όπως είναι αναμενόμενο, το ιαπωνικό pick up έγινε ακόμη πιο γρήγορο, χωρίς το μηχανικό σύνολο να χάσει τον πολιτισμένο του χαρακτήρα και τη χαμηλή ένταση του παραγόμενου θορύβου. Πρόσθετα, με το κιτ αύξησης της ισχύος, υπήρξε βελτίωση στο τράβηγμα κάτω από τις 2.000 σ.α.λ., όπου υπήρχε μία σχετική υστέρηση στο μοτέρ των 174 ίππων, ενώ η βελόνα του στροφόμετρου συναγωνίζεται αυτή του ταχύμετρου για το ποια θα φτάσει πιο γρήγορα στο "τέρμα". Οι 200 ίπποι είναι σε θέση να κινήσουν το ελαφρύ ημιφορτηγό των 2+ τόνων, σε ρυθμούς που δύσκολα είναι σε θέση να ακολουθήσει ένα "τυπικό" οικογενειακό αυτοκίνητο, ειδικά στις επιταχύνσεις εν κινήσει, όπου ανεξάρτητα από την επιλεγμένη ταχύτητα, το τράβηγμα του κινητήρα εντυπωσιάζει, χωρίς παράλληλα το αυτοκίνητο να τρομάζει τον οδηγό με τα χιλιόμετρα που έχει… μαζέψει.
Με ένα σετ καλών χωμάτινων ελαστικών, οι εκτός δρόμου δυνατότητες κίνησης του Navara με τους 200 ίππους είναι αυξημένες.

Ανεξάρτητα αν ο δρόμος είναι χωμάτινος ή ασφάλτινος, η οδική συμπεριφορά και η άνεση που προσφέρει το pick up της Nissan συγκρίνονται με αυτές ενός οχήματος ελευθέρου χρόνου.

Η καμπίνα των επιβατών εμφανίζει στιβαρή συναρμολόγηση, πολύ καλή εργονομία και σύγχρονη εικόνα, ενώ το μοναδικό ατόπημα αφορά στη σχετικά άβολη κάθετη κλίση της πλάτης του πίσω καθίσματος.