Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Δοκιμή

Pick-Up
Ford Ranger 2,5 TDCi 4x2 Regular Cab
Εξειδικευμένος εργάτης
Διαβάστηκε από 6105 αναγνώστες
Το Ranger της δοκιμής ανήκει στην κατηγορία των ελαφρών ημιφορτηγών, με μονή καμπίνα και κίνηση στους πίσω τροχούς.
Η βασική έκδοση Regular Cab 4x2 του νέου Ford Ranger διαθέτει πολύ καλό εξοπλισμό, μεγάλη καρότσα και έναν ισχυρό κινητήρα 143 ίππων.
Για μια μεγάλη μερίδα επαγγελματιών, όπως αγρότες και κτηνοτρόφους, οι βασικές εκδόσεις των pick-up με τη μακριά καρότσα είναι πραγματικά "εργαλεία", έναντι των μοντέλων με τη μακριά ή τη διπλή καμπίνα, όπου ο χώρος φόρτωσης είναι πιο περιορισμένος. Στην κατηγορία των ελαφρών ημιφορτηγών, με μονή καμπίνα και κίνηση στους πίσω τροχούς, ανήκει και το Ranger της δοκιμής, το οποίο αποτελεί την πιο προσιτή -σε τιμή- έκδοση της γκάμας. Εξωτερικά, το Ranger Regular Cab εμφανίζει συντηρητική σχεδίαση, ενώ σημεία αναφοράς αποτελούν η μεγάλη τραπεζοειδής μάσκα και η μεγάλη σε μήκος καρότσα. Στην καμπίνα των επιβατών, η εικόνα είναι σαφώς πιο σύγχρονη, καθώς δεν απέχει πολύ από την αντίστοιχη ενός επιβατικού αυτοκινήτου. Ο οδηγός του νέου Ranger εξοικειώνεται γρήγορα με τα επιμέρους χειριστήρια και μόνο το τηλεσκοπικό χειρόφρενο αρχικά θα ξενίσει σε όσους δεν είχαν στην κατοχή τους κάποιο παλαιότερο pick-up (π.χ. Ford, Mazda ή Toyota). Στο δρόμο, γίνεται άμεσα αισθητή η δύναμη του κινητήρα και οι σβέλτοι ρυθμοί επιταχύνσεων. Ωστόσο, όταν δεν υπάρχει βάρος στο χώρο φόρτωσης, ο πίσω άξονας αναπηδά στις ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ σε γλιστερή άσφαλτο χρειάζεται σύνεση στο πάτημα του γκαζιού, καθώς η υπερστροφή "καραδοκεί", ανεξαρτήτως της επιλεγμένης σχέσης μετάδοσης.
Μας άρεσαν...
Κινητήρας (επιδόσεις - πολιτισμένη λειτουργία), άνεση καθισμάτων, εικόνα εσωτερικού, μήκος καρότσας, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης
Δεν μας άρεσαν...
Έντονες αναπηδήσεις πίσω άξονα και πρόσφυση πίσω τροχών χωρίς φορτίο, συντηρητική σχεδίαση αμαξώματος
Δυνατός κινητήρας με πολιτισμένη λειτουργία
Ο κινητήρας των 143 ίππων ξεχωρίζει για τις πολύ καλές επιδόσεις και το χαμηλό θόρυβο που παράγει.
Το νέο μηχανικό σύνολο των 2,5 λτ., με τους 143 ίππους και τα 330 Nm ροπής, προσφέρει στο pick-up των 1,6 τόνων (καθαρού βάρους) επιδόσεις αντίστοιχες με αυτές ενός σβέλτου επιβατικού αυτοκινήτου τόσο από στάση, όσο και εν κινήσει. Παράλληλα, ακόμα και όταν είναι φορτωμένο, το Ranger 4x2 δε χάνει το "νεύρο" του και δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να πραγματοποιήσει ασφαλείς προσπεράσεις εφ' όσον χρειαστεί, όταν κινείται στο επαρχιακό οδικό δίκτυο. Επιπλέον, ο εν λόγω κινητήρας έχει θετική απόκριση στο πάτημα του γκαζιού και ανάλογο τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, ενώ οι κραδασμοί και ο παραγόμενος θόρυβος είναι περιορισμένοι.
Ο θάλαμος των επιβατών εμφανίζει σύγχρονη σχεδίαση, προσεγμένη ποιότητα κατασκευής και αρκετούς χώρους για μικροαντικείμενα.

Η μοντέρνας αισθητικής κεντρική κονσόλα με την ασημί επένδυση φιλοξενεί το (στάνταρ) ενσωματωμένο ηχοσύστημα.

Ο οδηγός και ο συνεπιβάτης θα εκτιμήσουν τα αναπαυτικά καθίσματα με την καλή πλευρική στήριξη.

Το μήκος του χώρου φόρτωσης είναι από τα μεγαλύτερα, σε σύγκριση με άλλων αντίστοιχων εκδόσεων ανταγωνιστικών pick-up. Οι δέστρες στα εξωτερικά πλαϊνά είναι ιδιαίτερα χρήσιμες για την πρόσδεση των φορτίων.