|
Οι 16βάλβιδοι -με σύστημα τροφοδοσίας Common-Rail και μεταβλητή γεωμετρία της εισαγωγής του turbo (VGS)- κινητήρες της νέας γενιάς των φορτηγών N-Series, διακρίνονται για το περιορισμένο μέγεθος και βάρος τους. Ο μικρότερης χωρητικότητας 4JJI των 3,0λτ. αποδίδει ισχύ 150 ίππων και ροπή 375 Nm, ενώ ο 4HK1 των 5,2 λίτρων προσφέρει 190 ίππους και η μέγιστη τιμή της ροπής του ορίζεται στα 513 Nm, επίσης από τις 1.600 - 2.600 σ.α.λ. Αμφότεροι καλύπτουν τις προδιαγραφές της Euro 4, χάρη στην τεχνολογία EGR, που δεν προϋποθέτει τη χρήση διαλύματος AdBlue.
|
|
|
Παρά τις περιορισμένες διαστάσεις του, ο κινητήρας των 3,0 λτ.
αποδεικνύεται ιδιαίτερα εύστροφος και με μεγάλα αποθέματα ροπής από τις χαμηλές στροφές λειτουργίας του.
|
|
 |