Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Παρουσίαση

Λεωφορεία
Υπεράνω όλων
«Uber alles» οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 9782 αναγνώστες
Η συμπεριφορά του Travego στο δρόμο αποτελεί ένα από τα χαρακτηριστικότερα ατού του λεωφορείου της γερμανικής εταιρείας. Οι αρκετές και ουσιαστικές επεμβάσεις στη δομή και στη ρύθμιση αναρτήσεων και αξόνων, καθώς και η ύπαρξη πληθώρας ηλεκτρονικών "φυλάκων - αγγέλων", που αναλαμβάνουν να υποβοηθήσουν το έργο του οδηγού, διασφαλίζουν ένα εξαιρετικό επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας και άνεσης για το νέο Travego. Παίρνοντας τα πράγματα από την αρχή, αξίζει να αναφερθούμε στην ανεξάρτητη ανάρτηση του τρίτου άξονα στις αντίστοιχες εκδόσεις του Travego, στοιχείο που πέραν της μείωσης του απόβαρου κατά 150 κιλά, συμβάλει θετικά στην ποιότητα κύλισης και απόσβεση των κραδασμών, ενώ παράλληλα παρέχεται και η δυνατότητα αυξομείωσης της απόστασης του αμαξώματος από το έδαφος. Πέραν όμως αυτού, το Travego έχει να επιδείξει ένα πραγματικό "οπλοστάσιο" αναφορικά με τα διάφορα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου της οδικής του συμπεριφοράς. Πιο συγκεκριμένα, ονομασίες όπως τα ESP, DBL, SPA, ART και λοιπά… ακρωνύμια, αφορούν σε ηλεκτρονικά συστήματα, που αναλαμβάνουν να ελέγξουν την κίνηση του οχήματος σε σχέση με τις συνθήκες οδοστρώματος και διαδρομής, τη θέση του ως προς το οδόστρωμα και τα λοιπά κυκλοφορούντα οχήματα, καθώς και τον αριθμό των επιβατών. Βάσει των δεδομένων που λαμβάνουν μέσω μιας πλειάδας αισθητήρων και συνεργαζόμενα μεταξύ τους, είναι σε θέση να διατηρήσουν την ταχύτητα του λεωφορείου σταθερή σε έντονες κατωφέρειες ή σε σχέση με κάποιο προπορευόμενο όχημα, να προειδοποιήσουν τον οδηγό στην περίπτωση που παρεκκλίνει της πορείας του, βάσει των διαγραμμίσεων του δρόμου κ.ά. Ωστόσο, όλα τα προαναφερθέντα ηλεκτρονικά συστήματα, τα οποία παρεμπιπτόντως αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της ζωής του οδηγού ενός Travego και με τη χρήση των οποίων εξοικειώνεται πολύ γρήγορα, τείνουν να υποσκελίζονται από την ύπαρξη ενός, το οποίο κάλλιστα μπορεί να μην ενεργοποιηθεί ποτέ! Ο λόγος για το Active Brake Assist (ABA), ένα σύστημα που αναλαμβάνει να ακινητοποιήσει αυτόματα το λεωφορείο σε περίπτωση που ανιχνεύσει επικείμενη πρόσκρουσή του με κάποιο προπορευόμενο όχημα και ο οδηγός δεν έχει προβεί στις απαιτούμενες ενέργειες. Οι υπεύθυνοι της γερμανικής εταιρείας τόνισαν, πως ακόμα και στην περίπτωση που το ABA δεν καταφέρει να ακινητοποιήσει εγκαίρως το Travego (πράγμα μάλλον απίθανο, σύμφωνα με τα αποτελέσματα εξαντλητικών δοκιμών που έχουν πραγματοποιηθεί τόσο σε εργαστηριακό περιβάλλον, όσο και σε πραγματικές συνθήκες), το σίγουρο είναι πως θα το έχει επιβραδύνει σημαντικά, μειώνοντας δραστικά τις επιπτώσεις της πρόσκρουσης σε αμφότερα τα οχήματα και στους επιβάτες τους.
Η αναβαθμισμένη δομή της ανάρτησης και τα προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα που υιοθετεί, διασφαλίζουν στο νέο Mercedes-Benz Travego ένα εξαιρετικό επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας και ποιότητας κύλισης.

Στην περίπτωση που το Active Brake Assist ανιχνεύσει το ενδεχόμενο πρόσκρουσης με κάποιο εμπόδιο, αναλαμβάνει να προειδοποιήσει τον οδηγό αλλά και να ακινητοποιήσει αυτόματα το λεωφορείο στην ελάχιστη δυνατή απόσταση.

Ακόμα και στην περίπτωση πρόσκρουσης, το εμπρόσθιο τμήμα του αμαξώματος του Travego φέρει ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης και δομή τέτοιου, που συμβάλει στην ελαχιστοποίηση των πιθανοτήτων τραυματισμού του οδηγού και των επιβατών.

 
 Αποστολή στη Γερμανία: Mercedes-Benz Travego PowerShift
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
«Uber alles» οδική συμπεριφορά
Κομψό και πλήρως λειτουργικό εσωτερικό
Το ξεχωριστό Mercedes-Benz PowerShift
Η γραμμή παραγωγής του Rastatt