ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Πρώτη επαφή

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ- ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Ωριμάζει οικολογικά…
Νέος κινητήρας Euro 5
Διαβάστηκε από 5689 αναγνώστες
Χωρίς αμφιβολία η σημαντικότερη διαφοροποίηση του νέου Canter από τον προκάτοχό του αφορά στην γκάμα των κινητήρων του. Τα προϋπάρχοντα μηχανικά σύνολα των 3,0 και 4,9 λίτρων έχουν αντικατασταθεί από ένα νέο 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα 3,0 λίτρων, που προσφέρεται σε εκδόσεις με ισχύ 130, 145 και 175 ίππων, με αντίστοιχη ροπή 300, 370 και 430 Nm αντίστοιχα. Εξ αυτών, οι δύο πρώτες εκδόσεις θα είναι διαθέσιμες με το λανσάρισμα του νέου Canter και στην ελληνική αγορά το φθινόπωρο του τρέχοντος έτους, ενώ η έκδοση των 175 ίππων θα προστεθεί στην γκάμα από το Φεβρουάριο του 2010. Ο νέος κινητήρας των 3,0 λίτρων αποτελεί προϊόν συνεργασίας της Mitsubishi Fuso με τη Fiat Powertrain και φέρει σύστημα τροφοδοσίας Common-Rail, καθώς και υπερσυμπιεστή με τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας. Σε σχέση με τους προηγούμενους κινητήρες που προσφέρονταν με το Canter, είναι ελαφρύτερος, με καλύτερη απόκριση στις εντολές του οδηγού, ενώ εκτεταμένες δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες κίνησης έδειξαν μειώσεις στη μέση κατανάλωση καυσίμου κατά 5-8%, σε σχέση με τα προαναφερθέντα μηχανικά σύνολα. Σημαντικό ρόλο σε αυτό διαδραματίζει και το νέο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων της ZF, το οποίο διακρίνεται για την ευκολία κατά την εναλλαγή των σχέσεων και την εξαιρετική κλιμάκωσή του. Αξίζει επίσης να σημειώσουμε, πως το Canter προσφέρει και φρένο του κινητήρα, που συμβάλει στη μείωση της φθοράς του συστήματος πέδησης και κατ' επέκταση στη μείωση του κόστος συντήρησης σε ποσοστό έως και 20%, ανάλογα με τις συνθήκες χρήσης. Καταλήγοντας αξίζει να σημειώσουμε, πως οι εκδόσεις του νέου κινητήρα με ισχύ 130 και 145 ίππων καλύπτουν τις προδιαγραφές της Euro5, χάρη στη διαδικασία υγρόψυκτης ανακύκλωσης των καυσαερίων (EGR), σε συνδυασμό με έναν οξειδωτικό καταλύτη και φίλτρο μικροσωματιδίων. Η κορυφαία έκδοση με ισχύ 175 ίππων, ωστόσο, βασίζεται στην τεχνολογία BlueTec, που προβλέπει την πρόσμειξη διαλύματος ουρίας (AdBlue), καθώς και σε φίλτρο παρακράτησης μικροσωματιδίων, προκειμένου να είναι συμβατές οι εκπομπές ρύπων του με τις επιταγές της Euro5. Το ρεζερβουάρ AdBlue των συγκεκριμένων εκδόσεων είναι χωρητικότητας 12 λίτρων και επαρκεί για την κάλυψη περίπου 8.000 χλμ., γεγονός που μεταφράζεται με την ανάγκη ανεφοδιασμού του οχήματος ανά τρίμηνο. Για τα υπολειπόμενα αποθέματα AdBlue, ο οδηγός ενημερώνεται από μια ένδειξη στο ταμπλό του οχήματος.
Ο νέος 3λιτρος πετρελαιοκινητήρας του Mitsubishi Fuso Canter καλύπτει τις προδιαγραφές της Euro 5, ενώ μέσα στο 2010 θα προσφέρεται και σε εκδόσεις EEV.

To νέο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων, εκτός από το περιορισμένο βάρος του, διακρίνεται για την πολύ καλή κλιμάκωσή του, αλλά και την ευκολία εναλλαγής των σχέσεων.

 
 Αποστολή στη Γερμανία για το νέο Mitsubishi Fuso Canter
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εξαιρετικές μεταφορικές δυνατότητες
Νέος κινητήρας Euro 5
Διακριτική αισθητική ανανέωση