|
Δύο είναι τα μηχανικά σύνολα τα οποία κινούν το νέο Ford Ranger, ένα 2,5 λίτρων απόδοσης 143 ίππων και ένα 3,0 λίτρων (για τις εκδόσεις Wildtrak, αλλά και Limited), το οποίο αποδίδει 156 ίππους.
Σε ό,τι αφορά στον turbo πετρελαιοκινητήρα 2,5 λίτρων άμεσου ψεκασμού, ο οποίος αποδίδει 143 ίππους και 330 Nm ροπής στις 1.800 σ.α.λ., επιτυγχάνει αυξημένες επιδόσεις και ταυτόχρονα μειωμένη κατανάλωση καυσίμου, καθώς και μειωμένες εκπομπές ρύπων.
Ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι διαθέσιμος με τις εκδόσεις XL, XLT καθώς και Limited, ενώ συνδυάζεται με το γνωστό 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο Durashift της Ford, το οποίο έχει αναβαθμιστεί και ενισχυθεί λόγω της υψηλής ροπής που αποδίδει ο κινητήρας του νέου Ranger.
Παράλληλα, ο οδηγός καλείται να επιλέξει τον τρόπο οδήγησης της αρεσκείας του μεταξύ των επιλογών 4x2, όπου η κίνηση κατανέμεται μόνο στους πίσω τροχούς και χρησιμοποιείται σε κανονικές συνθήκες δρόμου, 4x4 High, με κίνηση και στους τέσσερις τροχούς για εκτός δρόμου εμπειρίες, καθώς και 4x4 Low, για πολύ πιο δύσκολες εκτός δρόμου συνθήκες, παντός καιρού.
|
|
|
|
Η ροπή των 330 Nm κάνει τη διαφορά!
|
|
|