Νέο VW T5 Transporter 2,0 LWB |
60 χρόνια αέναης βελτίωσης |
Διαβάστηκε από 18749 αναγνώστες
|
|
|
Από το 1950, όταν και πρωτοπαρουσιάστηκε η πρώτη γενιά (Τ1) του Transporter, έως και σήμερα, το θρυλικό ελαφρύ επαγγελματικό της VW έχει καταφέρει να πουλήσει περισσότερα από 10 εκ. οχήματα. Η ανανεωμένη -5η κατά σειρά- γενιά του T5 Transporter, που παρουσιάζουμε σε αυτό το τεύχος, εξηγεί τους λόγους της επιτυχημένης αυτής πορείας, διάρκειας 60 ετών!
|
|
|
Από την πρώτη επαφή μας με το ανανεωμένο VW Transporter λίγους μήνες πριν, κατά τη διάρκεια της επίσημης παρουσίασής του στην Ιταλία, είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε πως πρόκειται για ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, το οποίο ακόμα και στις βασικές Van εκδόσεις του προσφέρει επίπεδα άνεσης και ασφάλειας (ενεργητικής και παθητικής) εφάμιλλα με αυτά των επιβατικών οχημάτων της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Οι διαφοροποιήσεις της ανανεωμένης έκδοσης του T5 σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, ως προς τη σχεδίαση του αμαξώματος αλλά και του εσωτερικού, είναι εκτεταμένες, ωστόσο διατηρείται αναλλοίωτη η σχεδιαστική φιλοσοφία της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Παράλληλα, σημαντικές αλλαγές έχουν υπάρξει στα επιμέρους μηχανικά τμήματα του οχήματος, καθώς και στην γκάμα των κινητήρων, που πλέον περιλαμβάνει εκδόσεις ενός νέου πετρελαιοκινητήρα με ισχύ από 84-180 ίππων, που καλύπτει τις προδιαγραφές της Euro 5. Φυσικά, δεν πρέπει να παραλείψουμε και την προσθήκη στην γκάμα των κιβωτίων ταχυτήτων του νέου αυτοματοποιημένου DSG των 7 σχέσεων (στις κορυφαίες εκδόσεις των 140 και 180 ίππων).
Το ανανεωμένο Τ5 Transporter είναι πλέον διαθέσιμο σε περισσότερες από 460 εκδόσεις, που περιλαμβάνουν οχήματα με κλειστή καρότσα (Van), Crew Cab, με ανοικτή αλλά και ανατρεπόμενη καρότσα και φυσικά τις πολυτελείς επιβατικές εκδόσεις Multivan και Caravelle, που διακρίνονται για τον πληρέστατο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειάς τους.
Στοιχεία όπως το -τελευταίας γενιάς- ESP με Hill Start, που είναι διαθέσιμο στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων του νέου Transporter, αναβαθμίζουν σημαντικά το επίπεδο της ενεργητικής ασφάλειας του γερμανικού μοντέλου, ενώ, όπως πάντα, η ποιότητα κατασκευής και η αξιοπιστία του διατηρούνται σε επίπεδα σημαντικά άνω του μέσου όρου της κατηγορίας.
|
|
|
Η σχεδίαση του αμαξώματος του ανανεωμένου Transporter παραμένει λιτή και απέριττη, ωστόσο είναι σημαντικά πιο "αιχμηρή" και δυναμική σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά.
|
|
Οι εξωτερικοί καθρέφτες είναι επανασχεδιασμένοι και πλέον στο εσωτερικό τους έχουν τοποθετηθεί οι κεραίες του ηχοσυστήματος.
|
|
|
|
|
|