Ο νέος Γολιάθ από τη Volvo Trucks |
Με στόχο την απόλυτη απόδοση |
Διαβάστηκε από 5007 αναγνώστες
|
|
|
|
Κατά τη διάρκεια της εξέλιξής του, το νέο Volvo FMX υποβλήθηκε στις πιο ακραίες δοκιμασίες σε πραγματικές συνθήκες κίνησης με πλήρες φορτίο.
|
Όπως προαναφέραμε, το νέο Volvo FMX θα εφοδιάζεται με πετρελαιοκινητήρες χωρητικότητας 10,8 και 12,8 λίτρων, που πληρούν τις προδιαγραφές τόσο της Euro5, όσο και των EEV.
Ο βασικός D11C θα προσφέρεται σε εκδόσεις Euro5 με ισχύ 330, 370, 410 και 450 ίππων, ενώ ως EEV θα είναι διαθέσιμος με 330, 370 ή 410 ίππους. Η μέγιστη τιμή της ροπής του κυμαίνεται από τα 1.600 - 2.150 Nm, ενώ είναι διαθέσιμη από τις 950 σ.α.λ.
Ο επίσης 6κύλινδρος σε σειρά D13C θα είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις 380, 420, 460 και 500 ίππων, ενώ θα καλύπτει και τις προδιαγραφές EEV με ισχύ 420, 460 ή 500 ίππων. Η μέγιστη ροπή του κυμαίνεται από 1.900 - 2.500 Nm και είναι διαθέσιμη από τις 1.000 - 1.400 σ.α.λ.
Τα προαναφερθέντα μηχανικά σύνολα θα συνδυάζονται με μηχανικά κιβώτια 9 ή 14 σχέσεων στις εκδόσεις με ροπή έως 2.200 Nm, ενώ το αυτοματοποιημένο κιβώτιο Powertronic των 6 σχέσεων θα προσφέρεται εναλλακτικά σε εκδόσεις με ροπή έως 2.600 Nm. Τέλος, δεν μπορούμε να μην αναφερθούμε στο -ειδικά εξελιγμένο για κίνηση σε εκτός δρόμου διαδρομές- αυτόματο κιβώτιο Volvo I-Shift των 12 σχέσεων, που θα είναι διαθέσιμο σε εφαρμογές με μεικτό βάρος έως και 60t.
Ισχυρότατο είναι και το σύστημα πέδησης, καθώς το Volvo FMX μπορεί να εφοδιαστεί ακόμα και με το μηχανόφρενο VEB+ με απόδοση έως 815 kW, ενώ ειδικοί αισθητήρες στους άξονες του οχήματος αναλαμβάνουν να συνεργαστούν με το I-Shift, προκειμένου να διαφοροποιηθεί αυτόματα η λειτουργία του ανάλογα με το μεταβαλλόμενο μεικτό βάρος του οχήματος και τις συνθήκες που επικρατούν στη διαδρομή (κλίσεις και είδος του οδοστρώματος, κ.ά.).
|
|
|
|
|