Το σκληροτράχηλο πασπαρτού |
Στο στοιχείο του εκτός δρόμου |
Διαβάστηκε από 16723 αναγνώστες
|
|
|
|
Ακόμα και οι πιο έντονες εδαφικές ανωμαλίες μπορούν να αντιμετωπιστούν χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα από τον οδηγό του Mahindra, χάρη στις μεγάλες γωνίες του αμαξώματος και στην αυξημένη απόσταση από το έδαφος.
|
Η Mahindra έχει μεγάλη παράδοση στην εξέλιξη οχημάτων ελευθέρου χρόνου και κατά την εξέλιξη του GOA δόθηκε μεγάλη προσοχή στη δημιουργία ενός άκαμπτου πλαισίου, που θα επιτρέπει στο ελαφρύ ημιφορτηγό να κινηθεί με άνεση σε δύσκολες εκτός δρόμου διαδρομές, μεταφέροντας φορτία βάρους άνω του ενός τόνου.
Η ρύθμιση των αναρτήσεων είναι μαλακή και προσανατολισμένη αρκετά προς την άνεση των επιβατών, ωστόσο κατά την οδήγηση του Mahindra GOA σε δρόμους με έντονες στροφές είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε, πως δεν παρατηρούνται έντονες κλίσεις.
Ο κινητήρας είναι ελαστικός αλλά τραχύς σε λειτουργία και η συνεργασία του με το 5άρι μηχανικό κιβώτιο κρίνεται καλή. Ωστόσο τα επίπεδα του παραγόμενου θορύβου στις υψηλές στροφές γίνονται αρκετά αισθητά στο εσωτερικό της καμπίνας.
Το σύστημα διεύθυνσης δεν είναι εξαιρετικά γρήγορο, ενώ τα φρένα ικανοποιούν σε ισχύ και αίσθηση.
Αν λοιπόν στο δρόμο το GOA κινηθεί σε αξιοπρεπέστατους ρυθμούς, εκεί που αρχίζει να ξεδιπλώνει τις αρετές του είναι όταν αφήσει την άσφαλτο πίσω του.
Οι μεγάλες γωνίες του αμαξώματος (ειδικότερα η γωνία προσέγγισης ανέρχεται στις 36 μοίρες και είναι η μεγαλύτερη στην κατηγορία) ευνοούν την εύκολη υπερπήδηση εμποδίων.
Ο χειρισμός του συστήματος τετρακίνησης γίνεται μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη και ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τόσο κοντές σχέσεις, όσο και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
|
|
|
|
|