|
Η νέα έκδοση του 2,5λιτρου υπερτροφοδοτούμενου πετρελαιοκινητήρα προσφέρει αυξημένη απόδοση, η οποία ανέρχεται πλέον στους 178 ίππους και ροπή που φτάνει στα 400 Nm.
Οι αλλαγές εστιάζονται στο νέο σχήμα για τους θαλάμους καύσης του κινητήρα, στην επανασχεδίαση του συστήματος ψεκασμού και του υπερσυμπιεστή.
Το τελικό αποτέλεσμα δικαιώνει τις προσπάθειες των μηχανικών της ιαπωνικής εταιρείας, καθώς πλέον παρατηρείται 29% αύξηση στην ιπποδύναμη (178 ίπποι, αντί 136) και 27% αύξηση της μέγιστης τιμής της ροπής (πλέον 400 Nm).
Σε ό,τι αφορά στις επιδόσεις που προσδίδει ο αναβαθμισμένος πετρελαιοκινητήρας στο L200, σύμφωνα με τα όσα έχει ανακοινώσει ο κατασκευαστής, τα πρώτα 100 χλμ./ ώρα είναι γεγονός μετά από 11,6 δλ., ενώ η μέση κατανάλωση καυσίμου παραμένει στα 8,5 λτ./100 χλμ.
|
|
|
|
Με 178 ίππους και 400 Νm ροπής, το ιαπωνικό μοντέλο προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις,
ενώ η χρήση του εξελιγμένου συστήματος 4κίνησης Super Select γίνεται μέσω ενός δεύτερου επιλογέα.
|
|
|