|
Μπορεί το Mahindra GOA Hawk -όπως θα δούμε και παρακάτω- να κινείται σε πιο οικεία μονοπάτια σε εκτός δρόμου διαδρομές, αυτό δε σημαίνει πως δεν μπορεί να κινηθεί άκρως ικανοποιητικά και στην άσφαλτο, καθώς η μαλακή ρύθμιση των αναρτήσεων, η ελαστικότητα του 2,2λιτρου πετρελαιοκινητήρα και το 5άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων συνεργάζονται άψογα και επιτυγχάνουν ένα ιδιαίτερα θετικό αποτέλεσμα.
Με βάση αυτό το αποτέλεσμα, όπως είναι φυσικό, το GOA Hawk δε θα μπορούσε να αντιμετωπίσει πρόβλημα σε εκτός δρόμου καταστάσεις και να αποδείξει τα πραγματικά του ταλέντα.
Δυνατό του χαρτί αποτελούν οι μεγάλες γωνίες του αμαξώματος (η γωνία προσέγγισης ανέρχεται στις 36 μοίρες και είναι η μεγαλύτερη στην κατηγορία), οι οποίες καθιστούν την υπερπήδηση εμποδίων απλή διαδικασία.
Η εναλλαγή μεταξύ τετρακίνησης και πίσω κίνησης πραγματοποιείται μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη, ενώ παράλληλα ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τόσο κοντές σχέσεις, όσο και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
|
|
|
|
Ακόμα και οι πιο έντονες εδαφικές ανωμαλίες μπορούν να αντιμετωπιστούν χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα από τον οδηγό του Mahindra, χάρη στις μεγάλες γωνίες του αμαξώματος και στην αυξημένη απόσταση από το έδαφος.
|
|
|