Παρουσίαση

Λεωφορεία
Ριζική ανανέωση
Νέος κινητήρας Euro5 με ισχύ 190 ίππων
Διαβάστηκε από 4675 αναγνώστες
Η ενεργητική ασφάλεια του νέου Polis είναι σημαντικά ενισχυμένη χάρη στο νέο σύστημα πέδησης, που περιλαμβάνει δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς και στο νέο Retarder της Telma.
Σημαντική αναβάθμιση έχουν δεχθεί και τα μηχανικά μέρη του νέου Polis. Χαρακτηριστικά αξίζει να αναφερθούμε στο πλαίσιο, που πλέον είναι πιο άκαμπτο και έχει δεχθεί τις απαραίτητες τροποποιήσεις, προκειμένου να είναι σε θέση να υποστηρίξει το νέο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων (6+1 σχέσεων) και την επίσης νέα αερανάρτηση του πίσω άξονα. Επιπρόσθετα, η νέα πηγή ισχύος του Polis, ο υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας 4HK1-TCC tvn 5,2lt., καλύπτει τις προδιαγραφές της Euro5 αναφορικά με τις εκπομπές ρύπων του και συνδυάζεται αρμονικά με το νέο κιβώτιο ταχυτήτων που προαναφέραμε, στο οποίο έχει βελτιωθεί η κλιμάκωση -ιδιαίτερα στην 3η και 4η σχέση. Νέο όμως είναι και το Retarder της Telma (τύπου AD 50-80), που προσφέρει αυξημένη ροπή πέδησης, ενώ παράλληλα είναι ελαφρύτερο κατά 10 κιλά. Καταλήγοντας αξίζει να σημειώσουμε, πως και η δεξαμενή καυσίμου της νέας γενιάς του Polis έχει αυξημένες διαστάσεις (200 λτ. -από 160 λτ. του προηγούμενου μοντέλου).

 
 Νέο Isuzu Polis Euro5
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Διαφορές στην ουσία και στη φινέτσα
Νέος κινητήρας Euro5 με ισχύ 190 ίππων