Το μεγάλο κόλπο |
Σημαντικές αλλαγές σε πλαίσιο και αναρτήσεις |
Διαβάστηκε από 24064 αναγνώστες
|
|
|
Μπορεί το μελλοντικό Ranger να εμφανίζεται σημαντικά "εξευγενισμένο" σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο, ωστόσο δεν παύει να αποτελεί ένα σκληροτράχηλο ελαφρύ επαγγελματικό ημιφορτηγό και μάλιστα με αυξημένες μεταφορικές δυνατότητες.
Το πλαίσιο του νέου μοντέλου έχει σχεδιαστεί από την αρχή, προκειμένου να αυξηθεί τόσο η στιβαρότητά του όσο και η απόστασή του από το έδαφος (232 χλστ.). Παράλληλα, τόσο το μεταξόνιο (3.220 χλστ.) όσο και το μετατρόχιο (1.560 χλστ. στα 4x2 και 1.590 χλστ. στα 4x4) είναι αυξημένα σε σχέση με την υπάρχουσα γενιά, ωστόσο ο κύκλος στροφής του οχήματος έχει διατηρηθεί χαμηλά, χάρη στο νέο σύστημα διεύθυνσης.
Νέες είναι επίσης οι αναρτήσεις και στους δύο άξονες, εκ των οποίων η πίσω θα προσφέρεται με διαφορετικές ρυθμίσεις αναλόγως της χρήσης για την οποία προορίζεται το όχημα και της έκδοσής του.
Αξίζει να σημειώσουμε, πως η Ford θα εφοδιάζει το νέο Ranger με αρκετά νέα ηλεκτρονικά "καλούδια", όπως τα Traction Control, Yaw Control, Roll-Over Migitation, Trailer Sway Control, Adaptive Load Control κ.ά. (για να τα αναφέρουμε επιγραμματικά), που αναλαμβάνουν να ελέγξουν τις όποιες δυναμικές αντιδράσεις του αμαξώματος κάτω από όλες τις συνθήκες, λαμβάνοντας υπόψη το είδος και το βάρος του φορτίου που μεταφέρεται, τη ρυμούλκηση κάποιου τρέιλερ κ.ά. Τέλος υπενθυμίζουμε, πως το μελλοντικό Ranger θα εφοδιάζεται και με σύστημα υποβοήθησης της στάθμευσης Rear Park Assist, που θα φέρει και ειδική κάμερα οπισθοπορείας (πρωτιά για την κατηγορία).
|
|
|
|
|