|
Το αυτοκίνητο που είχαμε στη διάθεση μας, για τις ανάγκες της δοκιμής, κινούσε ο turbo πετρελαιοκινητήρας 2,5 λίτρων άμεσου ψεκασμού που αποδίδει 143 ίππους και 330 Nm ροπής στις 1.800 σ.α.λ. επιτυγχάνοντας αυξημένες επιδόσεις και ταυτόχρονα μειωμένη κατανάλωση καυσίμου, καθώς και μειωμένες εκπομπές ρύπων.
Ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι διαθέσιμος με τις εκδόσεις XL, XLT (καθώς και της έκδοσης Limited, της δοκιμής), ενώ συνδυάζεται με το γνωστό 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο Durashift της Ford που έχει αναβαθμιστεί και ενισχυθεί, λόγω της υψηλής ροπής που αποδίδει ο εν λόγω κινητήρας.
Παράλληλα, το ανανεωμένο Ford Ranger είναι διαθέσιμο και με έναν πετρελαιοκινητήρα 3,0 λίτρων (για τις εκδόσεις Wildtrak, αλλά και Limited) που αποδίδει 156 ίππους.
|
|
|
|
Με απόδοση 143 ίππων και 330 Nm ροπής, ο 2,5λιτρος πετρελαιοκινητήρας του γερμανικού Pick-Up, το κινεί με άνεση, ασφάλεια και αρκετά καλές επιδόσεις.
|
|
|