Ήρθε κι έμεινε! |
Έτοιμο για όλα! |
Διαβάστηκε από 14829 αναγνώστες
|
|
|
|
To Mahindra GOA Hawk κινείται
με την ίδια άνεση, τόσο εκτός δρόμου,
όσο και σε εθνικό οδικό δίκτυο! |
Το Mahindra GOA Hawk βρίσκεται στο στοιχείο του όταν κινείται σε εκτός δρόμου διαδρομές, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν μπορεί να κινηθεί άκρως ικανοποιητικά και στην άσφαλτο, καθώς η μαλακή ρύθμιση των αναρτήσεων, η ελαστικότητα του 2,2λιτρου πετρελαιοκινητήρα και το 5άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων συνεργάζονται άψογα και επιτυγχάνουν ένα ιδιαίτερα θετικό αποτέλεσμα.
Όπως ήταν αναμενόμενο, το Mahindra GOA Hawk δε θα μπορούσε να αντιμετωπίσει πρόβλημα σε εκτός δρόμου διαδρομές και να ξεδιπλώσει τις αρετές του.
Δυνατό του χαρτί αποτελούν οι μεγάλες γωνίες του αμαξώματος (η γωνία προσέγγισης ανέρχεται στις 36 μοίρες και είναι η μεγαλύτερη στην κατηγορία) που καθιστούν την υπερπήδηση εμποδίων απλή διαδικασία.
Η εναλλαγή μεταξύ τετρακίνησης και πίσω κίνησης πραγματοποιείται μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη, ενώ παράλληλα ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τόσο κοντές σχέσεις, όσο και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
|
|
|
|
Ακόμα και οι πιο έντονες εδαφικές ανωμαλίες μπορούν να αντιμετωπιστούν χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα από τον οδηγό του Mahindra, χάρη στις μεγάλες γωνίες του αμαξώματος και στην αυξημένη απόσταση από το έδαφος.
|
|
|
|