Το Mitsubishi Fuso Canter έχει να επιδείξει μια απόλυτα επιτυχημένη εμπορική πορεία τόσο σε παγκόσμιο επίπεδο, όσο και στην ελληνική αγορά. Η μεγάλη ποικιλία εκδόσεων, η αποδεδειγμένη αξιοπιστία και οι νέοι, φιλικοί προς το περιβάλλον, κινητήρες του, είναι ορισμένα μόνο από τα βασικά ατού του.
Το Fuso Canter δεν υπερηφανεύεται μόνο για το ένδοξο… παρελθόν του καθώς, χάρη στην τεράστια ποικιλία εκδόσεων του, την εξαιρετική αξιοπιστία του, το περιορισμένο κόστος χρήσης και συντήρησης και φυσικά, τους οικολογικούς κινητήρες τεχνολογίας Euro 5, συγκαταλέγεται μεταξύ των πιο προηγμένων τεχνολογικά ελαφρών φορτηγών και αποτελεί μια από τις ιδανικότερες λύσεις σε ένα ευρύ πεδίο εφαρμογών.
Με μήκος μεταξονίου από 2,5- 4,47μ., μήκος αμαξώματος από 4,76- 7,6μ. και πολλαπλούς τύπους καμπίνας (στενή, φαρδιά, με δεύτερη σειρά καθισμάτων), το Fuso Canter μπορεί να ανταποκριθεί, χωρίς το παραμικρό πρόβλημα, στις απαιτήσεις χρήσης που επιβάλλουν τομείς, όπως είναι οι ενδοαστικές ή νομαρχιακές μεταφορές προϊόντων, ο κλάδος των κατασκευών, οι υπηρεσίες κοινής ωφέλειας (απορριμματοφόρο) κ.ά.
Παράλληλα, αξίζει να σημειώσουμε πως το Mitsubishi Fuso Canter έχει να επιδείξει μια από τις καλύτερες αναλογίες μεικτού βάρους/ ωφέλιμου φορτίου και χαρακτηριστική είναι η περίπτωση των εκδόσεων 7C15 με μεικτό βάρος 7,5t. όπου το ωφέλιμο φορτίο (προϊόντων και υπερκατασκευής) κυμαίνεται από τα 4.830- 5.020 κιλά!
Ευρύχωρο και λειτουργικό εσωτερικό
Το Mitsubishi Fuso Canter έχει ανανεωθεί σχεδιαστικά και στοιχεία, όπως είναι η νέα μάσκα και ο εμπρόσθιος προφυλακτήρας που έχουν τοποθετηθεί πιο ψηλά, αλλά και το νέο λογότυπο (τα τρία διαμάντια είναι πλέον ασημένια), το καθιστούν πιο δυναμικό και κομψό.
Παράλληλα όμως, το Canter έχει να επιδείξει και ένα φιλόξενο και άκρως λειτουργικό «περιβάλλον εργασίας», όπου τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί αλλά και το επίπεδο της συναρμολόγησης τους είναι πολύ καλής ποιότητας.
Η τοποθέτηση της καμπίνας πάνω από τον κινητήρα, εξοικονομεί χώρο στο πλαίσιο του οχήματος για την υποστήριξη μεγαλύτερων υπερκατασκευών ενώ βελτιώνει σημαντικά και την ευελιξία του.
Ευέλικτο και σταθερό στον δρόμο
Όπως προαναφέραμε, το Mitsubishi Fuso Canter διακρίνεται για τις εξαιρετικές μεταφορικές του δυνατότητες καθώς είναι σε θέση να μεταφέρει φορτία βάρους έως και άνω των 5,0t. με μεικτό βάρος που δεν υπερβαίνει τους 7,5t.
Μια σειρά επεμβάσεων στη δομή του πλαισίου καθώς και τα υπερσύγχρονα μηχανικά μέρη του ιαπωνικού φορτηγού, το καθιστούν ως μια εξαιρετική επιλογή, ενώ παράλληλα ο εξαιρετικά περιορισμένος κύκλος στροφής του θα κερδίσει τις εντυπώσεις μιας μεγάλης γκάμας επιχειρήσεων.
Η προσεγμένη δομή των αναρτήσεων σε συνδυασμό με τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και τους –νέου τύπου- καθρέπτες, επιτρέπουν στον οδηγό να κινηθεί γρήγορα και εύκολα ακόμα και σε ιδιαίτερα… περιορισμένα σημεία του οδικού δικτύου.
Σημαντικό ρόλο σε αυτό διαδραματίζει και το νέο κιβώτιο ταχυτήτων (έξι σχέσεων) της ZF που προσφέρει γρήγορες και άνετες εναλλαγές των σχέσεων αλλά και τη βέλτιστη εκμετάλλευση των δυνατοτήτων του κινητήρα χάρη στην πολύ καλή κλιμάκωση του.
Νέος 3λιτρος Euro 5 κινητήρας 175 ίππων
Ο νέος 4κύλινδρος πετρελαιοκινητήρας που η Mitsubishi Fuso έχει εξελίξει σε συνεργασία με την Fiat Powertrain, αποτελεί τη μοναδική επιλογή στη γκάμα των μηχανικών συνόλων του Canter.
Εφοδιασμένος με σύστημα τροφοδοσίας Common-Rail, τελευταίας γενιάς καθώς και υπερσυμπιεστή με τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας, ο εν λόγω κινητήρας είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με ισχύ 130, 145 και 175 ίππων και αντίστοιχα αποθέματα ροπής της τάξης των 300, 370 και 430 Nm.
Οι εκδόσεις με ισχύ 130 και 145 ίππων κάνουν χρήση της τεχνολογίας EGR προκειμένου να καλύψουν τις προδιαγραφές της Euro 5, ενώ ο κινητήρας των 175 ίππων προσφέρεται με σύστημα BlueTec (SCR) που προβλέπει την προσθήκη διαλύματος AdBlue κατά την επεξεργασία των καυσαερίων του.
Σε κάθε περίπτωση, με την προσθήκη ενός ειδικού φίλτρου μικροσωματιδίων, καθίσταται δυνατή και η κάλυψη των προδιαγραφών EEV.
Στον κινητήρα των 175 ίππων, η δεξαμενή AdBlue είναι χωρητικότητας 12 λτ. (επαρκούν για την κάλυψη 8.000 χλμ.) και μια ειδική ένδειξη ενημερώνει τον οδηγό για την ποσότητα που απομένει, μέσω του πίνακα οργάνων.