Πλήρως αναβαθμισμένη σε όλους τους τομείς εμφανίζεται η νέα γενιά του Mitsubishi Fuso Canter που θα αναμένεται να λανσαριστεί μέχρι το τέλος του έτους στην ΕΕ. Μεταξύ των νέων στοιχείων του αξίζει να αναφέρουμε το αυτόματο κιβώτιο DUONIC καθώς και το σύστημα Start/Stop του κινητήρα.
Η νέα γενιά του Mitsubishi Fuso Canter, ενός από τα κορυφαία ελαφρά φορτηγά σε παγκόσμιο επίπεδο, αναμένεται να λανσαριστεί και στην αγορά της ΕΕ προς το τέλος του έτους. Σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο, το νέο Canter έχει να επιδείξει μια πληθώρα αναβαθμίσεων που αφορούν τόσο στα μηχανικά του μέρη όσο και στην αισθητική του.
Νέο κιβώτιο ταχυτήτων DUONIC® και σύστημα Start/Stop Η Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation (MFTBC) αναμένεται να προσφέρει με την νέα γενιά του Canter ένα πλήρως αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με την ονομασία DUONIC. Το εξάρι αυτό κιβώτιο επιφέρει σημαντική βελτίωση της άνεσης του οδηγού κατά το χειρισμό του οχήματος σε όλες τις συνθήκες ενώ παράλληλα συμβάλλει τόσο στην μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου αλλά και της φοράς των μηχανικών μερών. Παράλληλα με το νέο κιβώτιο το οποίο θα φέρει όπως είναι φυσικό και σειριακή λειτουργία, το νέο Canter έχει να επιδείξει και σύστημα Start/Stop για τους Euro5 κινητήρες του. Χάρη σε αυτή την εξέλιξη, το μηχανικό σύνολο των 3,0 λτ. που θα προσφέρεται σε εκδόσεις με ισχύ 130, 150 και 175 ίππων θα είναι σε θέση να επιτύχει μείωση της κατανάλωσης καυσίμου του κατά 3%. Παράλληλα τα διαστήματα μεταξύ των προγραμματισμένων εργασιών συντήρησης του έχουν αυξηθεί από τα 30.000 χλμ. στα 40.000 χλμ.
Ανεξάρτητη ανάρτηση στις εκδόσεις 3,5t. Οι αναβαθμίσεις των μηχανικών μερών του νέου Canter δεν σταματούν όμως εκεί καθώς για πρώτη φορά, οι εκδόσεις με μεικτό βάρος 3,5t. θα είναι διαθέσιμες με ανεξάρτητη εμπρόσθια ανάρτηση, σύστημα ευστάθειας ESP αλλά και ηλεκτρονική υποβοήθηση της πέδησης (EBS).
Πλήρως ανανεωμένη σχεδίαση μέσα- έξω Εκτός των όσων έχουμε αναφέρει, το νέο Canter έχει να επιδείξει και μια σημαντικά βελτιωμένη αισθητική τόσο στο εσωτερικό όσο και το εξωτερικό της καμπίνας του. Συγκεκριμένα ο εσωτερικός διάκοσμος διακρίνεται για τον νέο πίνακα οργάνων και την τροποποιημένη κεντρική κονσόλα, τα νέου τύπου καθίσματα σε όλες τις θέσεις, το αυτόματο σύστημα κλιματισμού καθώς και τους αυξημένου χώρους. Παράλληλα η διαμόρφωση του εσωτερικού, επιτρέπει την ευκολότερη μετακίνηση εντός του οχήματος. Εξωτερικά η νέα γενιά του Canter διαφοροποιείται χάρη στον –τριών κομματιών- προφυλακτήρα, την επανασχεδιασμένη μάσκα ενώ έχει αυξηθεί και η αντισκωριακή προστασία της καμπίνας συνολικά.
Περισσότερες εκδόσεις, αυξημένο ωφέλιμο Αλλαγές παρατηρούνται επίσης και στην γκάμα των εκδόσεων του νέου Canter καθώς πλέον θα προσφέρεται με μεικτό βάρος 3,5, 6,0 (νέες) και 7,5 τόνων. Ανάλογα με το μοντέλο, το ωφέλιμο φορτίο που το νέο Canter μπορεί να υποστηρίξει έχει αυξηθεί από 85 έως και 500 κιλά. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα των εκδόσεων με μεικτό βάρος 7,5t. που μπορούν να υποστηρίξουν φορτίο (μαζί με την υπερκατασκευή) βάρους 6,0t. Στην γκάμα του νέου Canter προστίθενται επίσης και εκδόσεις με μεταξόνιο 4.700 χλστ. και μεικτό 7,5t., εκδόσεις με μεικτό βάρος 3,5t. που θα εφοδιάζονται με τον κινητήρα των 175 ίππων καθώς και μια έκδοση με μέγιστο πλάτος μόλις 1.700 χλστ.