Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Από την Busworld 2011 δεν θα μπορούσε να λείπει η νέα γενιά του Mercedes-Benz Citaro, με το πρώτο σύστημα ESP για αστικά λεωφορεία.

Περίοπτη θέση στο περίπτερο της Mercedes-Benz αναμένεται να έχει το Travego Edition 1, του τουριστικού λεωφορείου με τον νέο κινητήρα τεχνολογίας Euro 6.

Mercedes-Benz Buses (EvoBus)

10.559 Επισκέψεις στο άρθρο (14/10/2011)

Περίοπτη θέση στο περίπτερο της Mercedes-Benz θα έχει φυσικά η νέα γενιά του Travego. Το κορυφαίο μοντέλο στην γκάμα των τουριστικών λεωφορείων της εταιρείας θα παρουσιαστεί με σημαντικά ανανεωμένη αισθητική αμαξώματος και εσωτερικού, νέο κιβώτιο ταχυτήτων Powershift και φυσικά τον νέο πετρελαιοκινητήρα τεχνολογίας Euro 6. Το εν λόγω μηχανικό σύνολο των 12,8 λτ. αποδίδει ισχύ 476 ίππων και η μέγιστη τιμή της ροπής του ορίζεται στα 2.300 Nm εκ των οποίων, τα 2.000 Nm είναι διαθέσιμα μόλις από τις 900 σ.α.λ.. Πέραν του νέου κινητήρα, σημαντικά διαφοροποιημένος είναι και ο χώρος για τον κινητήρα καθώς η μεταφορά του κιβωτίου ταχυτήτων από το ταμπλό στην κολόνα του τιμονιού, επέτρεψε στους σχεδιαστές να προσφέρουν νέα στοιχεία, όπως είναι το κουμπί «Start/Stop» για τον έλεγχο του κινητήρα. Το νέο Travego αναμένεται να λανσαριστεί στις αρχές του 2012 και θα προσφέρεται σε εκδόσεις με δύο ή τρεις άξονες. Πέραν του νέου Travego, στο περίπτερο της Mercedes-Benz θα φιλοξενείται και η νέα γενιά του Citaro, ενός από τα πιο προηγμένα τεχνολογικά αστικά λεωφορεία σε παγκόσμιο επίπεδο. Μεταξύ των σημαντικότερων στοιχείων του νέου Citaro, αξίζει να αναφέρουμε τη νέα δομή αμαξώματος που καλύπτει τις προδιαγραφές ασφαλείας, σε περίπτωση ανατροπής του οχήματος.