ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Καλύτερο και πληρέστερο από ποτέ

Αυξημένο ωφέλιμο φορτίο κατά 85- 500 κιλά

Ανεξάρτητη εμπρόσθια ανάρτηση

Παλιό εσωτερικό

Νέο εσωτερικό

Η νέα γενιά του Mitsubishi Fuso Canter

1.874 Επισκέψεις στο άρθρο (15/9/2011)

Μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, η Mitsubishi Fuso έχει ανακοινώσει πως θα λανσάρει και στις διάφορες αγορές της ΕΕ τη νέα γενιά του Canter. Το νέο μοντέλο θα προσφέρει μεταξύ άλλων, σύστημα Start/ Stop για τον κινητήρα, νέο αυτόματο κιβώτιο, αυξημένο ωφέλιμο φορτίο έως και κατά 500 κιλά και πολλά ακόμα «καλούδια» που το καθιστούν μια κορυφαία επιλογή στα φορτηγά με μεικτό έως 7,5t.

Hμακρόχρονη (από το 1963) εμπορική πορεία του Mitsubishi Fuso Canter έχει βασιστεί στην εξαιρετική αξιοπιστία, στις μεγάλες μεταφορικές δυνατότητες και στην πολύ καλή ευελιξία, απόρροια των περιορισμένων για τα δεδομένα της κατηγορίας διαστάσεων του και φυσικά, στους οικονομικούς κινητήρες του. Η ιαπωνική εταιρεία, σε μια προσπάθεια να αναβαθμίσει ακόμα περισσότερο τον εκπρόσωπο της στα ελαφρά φορτηγά, εστιάζει σε αυτούς ακριβώς τους τομείς και προσφέρει το νέο Fuso Canter πληρέστερο, πιο αποδοτικό και με χαμηλότερο κόστος χρήσης και συντήρησης από ποτέ. Βασικότερα νέα χαρακτηριστικά που έχει να επιδείξει το νέο Canter είναι χωρίς αμφιβολία το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DUONIC® καθώς και το σύστημα Start/Stop του κινητήρα. Το νέο -6άρι- κιβώτιο ταχυτήτων, συμβάλλει στη σημαντική βελτίωση της άνεσης του οδηγού κατά τον χειρισμό του οχήματος, ενώ παράλληλα συνδράμει και στη μείωση, τόσο της μέσης κατανάλωσης καυσίμου, όσο και της φθοράς των μηχανικών μερών του συστήματος μετάδοσης. Παράλληλα, ο κινητήρας των 3,0 λτ. που προσφέρεται σε εκδόσεις με ισχύ 130, 150 και 175 ίππων, θα προσφέρεται προαιρετικά και με σύστημα Start/ Stop που υπόσχεται περαιτέρω μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου του κατά 3% τουλάχιστον, ανάλογα με τις συνθήκες χρήσης. Επιπρόσθετα, αξίζει να τονίσουμε πως τα διαστήματα των σέρβις για το τον πετρελαιοκινητήρα του Fuso Canter, έχουν αυξηθεί από τα 30.000 χλμ. στα 40.000 χλμ.

Με μια ματιά
- Νέο αυτόματο κιβώτιο DUONIC®
- Κινητήρας 130- 175 ίππων με σύστημα Start/Stop
- Αυξημένο ωφέλιμο φορτίο κατά 85- 500 κιλά
- Ανεξάρτητη εμπρόσθια ανάρτηση
- Νέες –αυξημένες- διαστάσεις και εκδόσεις με ωφέλιμο έως και 6,0t.


Σημαντικά βελτιωμένες μεταφορικές δυνατότητες
Πέραν όμως του νέου κιβωτίου ταχυτήτων και του συστήματος Start/Stop, το νέο Fuso Canter έχει να επιδείξει και μια σειρά αναβαθμίσεων που αφορούν στα μηχανικά του μέρη, αλλά και στις μεταφορικές του δυνατότητες. Συγκεκριμένα, για πρώτη φορά, οι εκδόσεις του ιαπωνικού φορτηγού με μεικτό βάρος 3,5t. θα προσφέρονται με ανεξάρτητη ανάρτηση για τον εμπρόσθιο άξονα, ενώ στον εξοπλισμό τους θα περιλαμβάνονται στοιχεία, όπως είναι το ESP αλλά και η ηλεκτρονική υποβοήθηση της πέδησης (EBS). Αλλαγές όμως υπάρχουν και στις διάφορες εκδόσεις του νέου Canter καθώς πλέον θα προσφέρεται σε επιλογές με μεικτό βάρος 3,5, 6,0 (νέες) και 7,5t. Ανάλογα με τον τύπο και το μεικτό βάρος του οχήματος, το ωφέλιμο φορτίο που θα μπορεί να υποστηρίξει έχει αυξηθεί από 85 έως και 500 κιλά. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα των εκδόσεων με μεικτό βάρος 7,5t. που μπορούν να υποστηρίξουν υπερκατασκευή και φορτίο έως και 6,0t. Τέλος, δεν πρέπει να παραλείψουμε πως στη γκάμα του νέου Fuso Canter προστίθενται και εκδόσεις με μεταξόνιο 4.700 χλστ. (μεικτό βάρος 7,5t.), ενώ οι εκδόσεις με μεικτό 3,5t. θα μπορούν να αποκτηθούν και με τον κινητήρα των 175 ίππων. Καταλήγοντας, αναφέρουμε πως, η Mitsubishi Fuso κάνει λόγο και για την ύπαρξη μιας έκδοσης με μέγιστο πλάτος μόλις 1.700 χλστ.

Δεκαετίες διαρκούς βελτίωσης
Από το 1963, όταν και πρωτοπαρουσιάστηκε, το Mitsubishi Fuso Canter, έχει να επιδείξει συνολικά 7 γενιές οχημάτων που απαριθμούν περισσότερες από 3,5 εκ. πωλήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο. Η νέα -8η κατά σειρά- γενιά του ιαπωνικού ελαφρού φορτηγού, δείχνει ωστόσο ικανή να συνεχίσει το «βαρύ» φορτίο της κληρονομιάς της.

Ανανεωμένη σχεδίαση μέσα-έξω
Πέραν των όσων έχουμε αναφέρει, το νέο Fuso Canter διακρίνεται και για τη βελτιωμένη αισθητική, τόσο του εξωτερικού της καμπίνας, όσο και του εσωτερικού της. Στο εσωτερικό, συναντάμε εντελώς νέο πίνακα οργάνων καθώς και τροποποιημένη κεντρική κονσόλα, ενώ τα νέου τύπου καθίσματα σε όλες τις θέσεις, προσφέρουν καλύτερη στήριξη και εφοδιάζονται με πιο ανθεκτικές και καλαίσθητες επενδύσεις. Παράλληλα, οι χώροι έχουν αυξηθεί, ενώ υπάρχει και αυτόματο σύστημα κλιματισμού. Εξωτερικά, το νέο Canter διακρίνεται για την τροποποιημένη μάσκα, το νέο λογότυπο καθώς και το νέο προφυλακτήρα που αποτελείται από τρία κομμάτια. Τέλος, έχει αυξηθεί η ακαμψία αλλά και η αντισκωριακή προστασία της καμπίνας.