ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Το νέο Mitsubishi Fuso Canter εμφανίζεται αναβαθμισμένο σε όλους τους τομείς και το ωφέλιμο φορτίο του μπορεί να ανέλθει έως και στους 6,0t.

Σχεδιαστικά και ποιοτικά αναβαθμίσμενο, το εσωτερικό του νέου Canter εμφανίζει μια ευχάριστη διχρωμία στο ταμπλό και την κεντρική κονσόλα.

Το νέο Canter θα προσφέρεται σε εκδόσει με μεικτό βάρος 3,5, 6,0 και 7,5 τόνων και πολλαπλούς τύπους καμπίνας.

Οι αναβαθμισμένοι κινητήρες 130, 150 και 175 ίππων καλύπτουν τις προδιαγραφές ρύπων τόσο της Euro 5 όσο και των αυστηρότερων EEV.

Χάρη στο νέο αυτοματοποιημένο κιβώτιο Duonic των έξι σχέσεων, το Canter είναι το πρώτο φορτηγό που προσφέρεται με μετάδοση διπλού συμπλέκτη.

Το πλαίσιο του νέου Canter είναι πιο στιβαρό και το μήκος των έξι διαφορετικών μεταξονίων του κυμαίνεται από τα 2,5- 4,75μ.

Νέο Canter με ωφέλιμο έως 6,0t.

5.687 Επισκέψεις στο άρθρο (17/11/2011)

Μέσα στο 2012 αναμένεται να λανσαριστεί και στην χώρα μας το νέο Mitsubishi Fuso Canter που εμφανίζεται σαφέστατα αναβαθμισμένο σε όλους τους τομείς και με νέο αυτόματο κιβώτιο Duonic έξι σχέσεων.

Το νέο Mitsubishi Fuso Canter, του οποίου η παραγωγή ξεκίνησε πρόσφατα από το εργοστάσιο του Tramagal στην Πορτογαλία, εμφανίζει σημαντικές διαφορές σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο.
Μεταξύ των κυριότερων εξ αυτών αξίζει να αναφέρουμε την νέα σχεδίαση της καμπίνας, το εντελώς νέο εσωτερικό καθώς επίσης και τις αλλαγές και τροποποιήσεις στα μηχανικά μέρη, το πλαίσιο, τους κινητήρες κ.ά.

Νέα σχεδίαση αμαξώματος και εσωτερικού
Η νέα μάσκα και τα επίσης νέα φωτιστικά σώματα δημιουργούν ένα έντονο «V» σχήμα στο εμπρόσθιο μέρος του Canter ενώ συνολικά η καμπίνα του ιαπωνικού ελαφρού φορτηγού έχει δεχθεί δομικές ενισχύσεις προκειμένου να αυξηθεί η παθητική ασφάλεια που προσφέρει στους επιβάτες. Σε ότι αφορά στο εσωτερικό, τόσο το ταμπλό, όσο και η κεντρική κονσόλα φέρουν μια ευχάριστη οπτικά διχρωμία ενώ ο νέος πίνακας οργάνων περιλαμβάνει μια κεντρική οθόνη πολλαπλών ενδείξεων όπου αναγράφονται διάφορες πληροφορίες από τον υπολογιστή ταξιδιού, η σχέση που έχει επιλεχθεί στο κιβώτιο ταχυτήτων κ.ά. Τα καθίσματα είναι νέα και πιο αναπαυτικά ενώ οι αποθηκευτικοί χώροι είναι περισσότεροι και πιο λειτουργικοί.
Παράλληλα έχει αναβαθμιστεί η λειτουργία του κλιματιστικού ενώ και ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι πληρέστερος τόσο στον τομέα της άνεσης όσο και της ασφάλειας.

Νέο πλαίσιο και αναρτήσεις, ωφέλιμο έως και 6,0t.
Το νέο Canter θα προσφέρεται σε εκδόσεις με μεικτό βάρος 3,5t., 6,0t. (νέα έκδοση) και 7,5t. ενώ το μήκος των έξι διαφορετικών μεταξονίων του κυμαίνεται από τα 2,5- 4,75μ. με το συνολικό μήκος του αμαξώματος να ανέρχεται έως και στα 7,0μ.
Οι εκδόσεις με μεικτό βάρος 3,5t. θα εφοδιάζονται με ανεξάρτητη ανάρτηση στον εμπρόσθιο άξονα ενώ χάρη στους νέους, ελαφρύτερους σε βάρος και πιο ανθεκτικούς άξονες, το ωφέλιμο φορτίο όλων των εκδόσεων έχει αυξηθεί με αποκορύφωμα ορισμένες εκδόσεις των 7,5t. που μπορούν να υποστηρίξουν ωφέλιμο φορτίο έως και 6,0t., μια κορυφαία επίδοση για τα δεδομένα της συγκεκριμένης κατηγορίας φορτηγών.

Αναβαθμισμένοι κινητήρες Euro5/EEV και νέο κιβώτιο Duonic
Παρά το γεγονός ότι ο υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρων των 3,0 λτ. που κινούσε και το προηγούμενο Canter διατηρείται, η Mitsubishi Fuso έχει πραγματοποιήσει αρκετές αλλαγές. Χάρη σε αυτές το νέο Canter θα προσφέρεται σε εκδόσεις με ισχύ 130, 150 (από 145 για το προηγούμενο μοντέλο) και 175 ίππων με μέγιστη ροπή 300, 370 και 430 Nm αντίστοιχα. Παράλληλα τα διαστήματα των σέρβις του νέου μοντέλου έχουν αυξηθεί από τα 30.000 χλμ. στα 40.000 χλμ.
Οι δύο πρώτες εκδόσεις κάνουν χρήση της τεχνολογίας EGR για την κάλυψη των προδιαγραφών της Euro5 και προαιρετικά προσφέρονται και σε εκδοχές EEV ενώ ο κινητήρων των 175 ίππων κάνει χρήση διαλύματος AdBlue (τεχνολογία SCR) και καλύπτει απόλυτα τόσο την Euro5 όσο και την αυστηρότερη EEV. Σε ότι αφορά στους κινητήρες πάντα, εφόσον ο ιδιοκτήτης του οχήματος το επιθυμεί, θα μπορεί να αποκτήσει το νέο Canter και με σύστημα Start/Stop που συμβάλλει στην σημαντική μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου.
Τέλος αξίζει να αναφέρουμε πως πέραν των μηχανικών κιβωτίων, το νέο Mitsubishi Fuso Canter θα προσφέρεται και με το υπερσύγχρονο αυτοματοποιημένο κιβώτιο Duonic των έξι σχέσεων. Το εν λόγω κιβώτιο διαθέτει διπλό συμπλέκτη και το νέο Canter είναι το μοναδικό ελαφρύ φορτηγό σε παγκόσμιο επίπεδο που παρέχει αυτήν τη δυνατότητα.
Το εν λόγω κιβώτιο προσφέρει πιο γρήγορες και ομαλές εναλλαγές των σχέσεων ενώ σε συνδυασμό με το μηχανόφρενο των 50 kW που προσφέρεται στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων, συμβάλλει στην μείωση της φθοράς των επιμέρους στοιχείων του συστήματος μετάδοσης της κίνησης και πέδησης.