Χάρη στην αναβάθμιση των κινητήρων του, το δημοφιλές Renault Maxity θα προσφέρεται πλέον και σε εκδόσεις Euro5. Ο κινητήρας των 2,5 λτ. αποδίδει ισχύ 120 και 140 ίππων και ο 3,0λιτρος, 150 ίππους.
Στην αναβάθμιση του Maxity προχώρησε η Renault Trucks προκειμένου το ελαφρύ φορτηγό της να είναι σε θέση να καλύψεις τις προδιαγραφές της Euro5.
Η νέα γκάμα των κινητήρων του γαλλικού μοντέλου αρχικά θα περιλαμβάνει δύο εκδόσεις του γνωστού πετρελαιοκινητήρα DXi των 2,5 λτ. που αποδίδει ισχύ 120 και 140 ίππων και αντίστοιχη ροπή 250 και 270 Nm.
Σύντονα θα είναι διαθέσιμες και εκδόσεις του Maxity με τον DXi των 3,0 λτ. που αποδίδει ισχύ 150 ίππων και ροπή 350 Nm από τις 1.600 σ.α.λ. Ο εν λόγω κινητήρας θα καλύπτει και τις προδιαγραφές EEV (αυστηρότερες της Euro5).
Πέραν όμως των ανανεωμένων κινητήρων, το Maxity έχει να επιδείξει επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα καθώς και ένα γενικότερα πιο.. επιθετικό σχήμα.
Ανανεωμένη γκάμα κινητήρων
Ο κινητήρας των 2,5 λτ. του Maxity έχει να επιδείξει την μέγιστη τιμή της ροπής τους από τις 1.600 σ.α.λ. (για την έκδοση των 250 Nm) ενώ αξίζει να σημειώσουμε πως τα διαστήματα αλλαγής των λιπαντικών του έχουν αυξηθεί από τα 30.000 χλμ. στα 40.000 χλμ.
Αντίστοιχα το μηχανικό σύνολο των 3,0 λτ. κάνει χρήση ενός νέου, ειδικού, φίλτρου μικροσωματιδίων προκειμένου να καλύψει τις προδιαγραφές ρύπων όχι μόνο της Euro5 αλλά και των EEV.
Πέραν όμως των μειωμένων εκπομπών ρύπων τους, αμφότεροι οι κινητήρες του ανανεωμένου Maxity, εμφανίζουν και μειωμένη κατανάλωση καυσίμου, η οποία σύμφωνα με τον κατασκευαστή ορίζεται στο -8% περίπου.