ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Ανάλογα με τις απαιτήσεις χρήσης και το μεικτό βάρος του, το Renault Maxity προσφέρεται με τρία μήκη μεταξονίου από 2,5- 3,4 μ.

Ελκυστικός σχεδιαστικά και με προσεγμένη ποιότητα κατασκευής είναι ο εσωτερικός διάκοσμος του Renault Maxity.

Τα καθίσματα είναι αναπαυτικά και μεγάλων διαστάσεων, ενώ έχει βελτιωθεί και η ηχομόνωση όλης της καμπίνας.

Η κεντρική κονσόλα μπορεί να εφοδιαστεί με μια οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, ενώ το ηχοσύστημα μπορεί να δεχθεί εξωτερικές πηγές δεδομένων μέσω σύνδεσης Aux-in και USB.

H νέα γκάμα μηχανικών συνόλων του Maxity αποδίδει ισχύ 120, 140 και 150 ίππων και καλύπτει τις προδιαγραφές ρύπων των πρωτοκόλλων Euro5 και EEV.

Renault Maxity Euro5

2.555 Επισκέψεις στο άρθρο (17/1/2012)

To «λιλιπούτειο» βαρύ φορτηγό

Ένα από τα πιο αξιόλογα ελαφρά φορτηγά της αγοράς, το Renault Maxity, αναβαθμίζεται με την προσθήκη νέων κινητήρων τεχνολογίας Euro5 καθώς και με αρκετές σχεδιαστικές πινελιές που βελτιώνουν σημαντικά την αποδοτικότητα του.

Το Renault Maxity αποτελεί μια από τις πιο συμφέρουσες επιλογές για τους επαγγελματίες που επιθυμούν ένα ευέλικτο, τεχνολογικά προηγμένο και κομψό σχεδιαστικά ελαφρύ φορτηγό με μεικτό βάρος από 2,8- 4,5t.
Χάρη στις εξαιρετικά περιορισμένες διαστάσεις του αμαξώματος του, απόρροια της τοποθέτησης της καμπίνας πάνω από τον κινητήρα, διασφαλίζεται ο μέγιστος ωφέλιμος χώρος επί του πλαισίου για την τοποθέτηση μιας τεράστιας γκάμας υπερκατασκευών, ενώ παράλληλα διατηρείται εξαιρετικά μικρός ο κύκλος στροφής του οχήματος. Για το 2012, το Renault Maxity έχει δεχθεί μια εκτεταμένη αναβάθμιση που δεν περιορίζεται μόνο στη σχεδίαση του, αλλά αφορά και στα μηχανικά του μέρη, με κυριότερη προσθήκη τους νέους κινητήρες που καλύπτουν τις προδιαγραφές της Euro5 αλλά και των EEV.
Σε ό,τι αφορά στη σχεδίασή τους, οι ανανεωμένες εκδόσεις Euro5 του Renault Maxity διακρίνονται μεταξύ άλλων από το μεγαλύτερο σε διαστάσεις προφυλακτήρα που φέρει αυξημένες σε μέγεθος εισαγωγές αέρα καθώς και τους προβολείς ομίχλης, όπως και από ορισμένες φρέσκιες… πινελιές σε φωτιστικά σώματα και αλλού, προκειμένου η σχεδίαση του Maxity να γίνει πιο δυναμική.
Ας δούμε όμως από κοντά, ποιες είναι οι κυριότερες διαφοροποιήσεις του νέου γαλλικού ελαφρού φορτηγού.

¶νετοι χώροι και προσεγμένη ποιότητα
Παρά τις περιορισμένες διαστάσεις της, η καμπίνα του Maxity προσφέρει άνετους χώρους για έως και τρεις επιβάτες, ενώ στην περίπτωση που οι απαιτήσεις της χρήσης του το επιβάλλουν, η διπλή καμπίνα μπορεί να φιλοξενήσει έως και έξι επιβάτες σε δύο σειρές καθισμάτων.
Από τα πρώτα στοιχεία που κερδίζουν τις εντυπώσεις στο εσωτερικό του Maxity, είναι η κομψή σχεδίαση του ταμπλό και της κεντρικής κονσόλας με τον πίνακα οργάνων να προσφέρει άνετη πληροφόρηση στον οδηγό για όλες τις λειτουργίες του οχήματος.
Τα καθίσματα είναι αναπαυτικά και χώροι για μικροαντικείμενα και αποσκευές έχουν προβλεφθεί στα πιο… απίθανα σημεία.
Το ανανεωμένο Maxity με τους κινητήρες Euro 5 προσφέρει μεταξύ άλλων πληρέστερο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, ενώ έχει βελτιωθεί σημαντικά η ηχομόνωση της καμπίνας του.

Μεγάλη ποικιλία εκδόσεων
Προκειμένου να είναι σε θέση να ανταποκριθεί σε μια μεγάλη γκάμα επιχειρήσεων, το Renault Maxity προσφέρεται σε εκδόσεις με μεταξόνιο 2,5, 2,9 και 3,4 μέτρων.
Ανάλογα με το μήκος του μεταξονίου και το μεικτό βάρος του οχήματος, ο ιδιοκτήτης του μπορεί να επιλέξει από εκδόσεις ανάρτησης με παραβολικά φύλλα σούστας, ενώ το άκαμπτο και φαρδύ σασί του οχήματος το καθιστά ιδανικό για την υποστήριξη μιας μεγάλης γκάμας υπερκατασκευών και τη μετατροπή του Maxity σε απορριμματοφόρο, πυροσβεστικό κ.ά.

Έκδοση EEV με ισχύ 150 ίππων
Η ανανεωμένη γκάμα των κινητήρων του Maxity θα περιλαμβάνει δύο επιλογές του DXi των 2,5λτ. που αποδίδουν ισχύ 120 ή 140 ίππων και ροπή 250 ή 270 Nm αντίστοιχα. Σύντομα, θα είναι διαθέσιμη και μια επιπλέον έκδοση με τον DXi των 3,0 λτ. που αποδίδει ισχύ 150 ίππων και ροπή 350 Nm.
Ο αναβαθμισμένος κινητήρας των 2,5 λτ. διακρίνεται για τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου του (-4%) σε σχέση με το μηχανικό σύνολο που αντικαθιστά, ενώ και τα διαστήματα αντικατάστασης των λιπαντικών του έχουν αυξηθεί από τα 30.000 χλμ. στα 40.000 χλμ.
Ο κινητήρας των 3,0 λτ. καλύπτει όχι μόνο τις προδιαγραφές της Euro5, αλλά και των EEV χάρη στο –νέου τύπου- φίλτρο μικροσωματιδίων, ενώ χάρη και στην τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας επιτυγχάνει την απόδοση της μέγιστης ροπής του από τις 1.600 σ.α.λ.
Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε πως, όλες οι εκδόσεις του Maxity Euro5 θα προσφέρονται με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.