ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

H MAN παρουσίασε το αστικό Lions City με νέους πετρελαιοκινητήρες που καλύπτουν τις προδιαγραφές ρύπων της Euro6.

O πετρελαιοκινητήρας της MAN κάνει χρήση των τεχνολογιών EGR και SCR σε συνδυασμό με το νέο φίλτρο μικροσωματιδίων CRTec.

O 6κύλινδρος ΜΑΝ D2066 LUH είναι χωρητικότητας 10.514 κ.εκ. και αποδίδει ισχύ 320 ίππων με μέγιστη ροπή 1.600 Nm.

Στο εσωτερικό του 12μετρου αστικού της ΜΑΝ μπορούν να φιλοξενηθούν 34 καθήμενοι και 49 όρθιοι επιβάτες.

Αστικά λεωφορεία Euro6 από τη ΜΑΝ

5.834 Επισκέψεις στο άρθρο (22/3/2012)

Πολλαπλές εκδόσεις του αστικού MAN LionΆs City παρουσίασε η γερμανική εταιρεία. Κοινός παρανομαστής όλων ήταν φυσικά οι εξαιρετικά περιορισμένες εκπομπές ρύπων που καλύπτουν ακόμα και την Euro6.

Η MAN Truck & Bus συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων εταιρειών κατασκευής φορτηγών και λεωφορείων σε παγκόσμιο επίπεδο. Χαρακτηριστικό δείγμα της προηγμένης τεχνογνωσίας που διαθέτει σε αυτόν τον τομέα είναι οι πρόσφατες εκδόσεις του αστικού λεωφορείου LionΆs City που καλύπτουν με άνεση τις προδιαγραφές ρύπων τόσο του πρωτοκόλλου EEV όσο και της αναμενόμενης Euro6 αρκετά πριν αυτή τεθεί σε ισχύ.

Καλύπτοντας τις αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων
Η MAN Truck & Bus προσφέρει πολλαπλές τεχνολογικές λύσεις για τους κινητήρες του LionΆs City προκειμένου να καλύψει τις αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων. Μεταξύ αυτών αξίζει να αναφέρουμε τις εκδόσεις με πετρελαιοκινητήρα που καλύπτουν τις προδιαγραφές της Euro6, τις εκδόσεις με καύσιμο το φυσικό αέριο αλλά και τα υβριδικά συστήματα κινητήρων (πετρελαιοκινητήρας- ηλεκτροκινητήρας).
Σε ότι αφορά στη κάλυψη του προτύπου EEV, η ΜΑΝ έχει καταφέρει να εξελίξει την τεχνολογία EGR (Exhaust Gas Recirculation) και σε συνδυασμό με το προηγμένο φίλτρο μικροσωματιδίων MAN CRTec® (Continuously Regenerating Trap) είναι σε θέση να προσφέρουν σημαντικά χαμηλότερους ρύπους (-33%) σε σχέση με τα επίπεδα που απαιτούνται από την Euro5.
Σε ότι αφορά στα υβριδικά συστήματα πετρελαιοκινητήρα- ηλεκτροκινητήρα, η MAN εκμεταλλεύεται στις συχνές στάσεις και επιβραδύνσεις που παρατηρούνται κατά τη διάρκεια του δρομολογίου ενός αστικού λεωφορείων προκειμένου να εξελίξει ειδικά συστήματα που αναλαμβάνουν να μετατρέψουν την κινητική ενέργεια του οχήματος σε ηλεκτρική και να την χρησιμοποιήσουν για την λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα. Με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται σημαντική μείωση τόσο των εκπομπών ρύπων όσο και της μέσης κατανάλωσης καυσίμου του οχήματος σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις του. Χαρακτηριστικά η MAN Truck & Bus αναφέρει πως η κατανάλωση καυσίμου (καθώς επίσης και οι εκπομπές ρύπων) είναι μειωμένη σε ποσοστό της τάξης του 30%.
Επιπρόσθετα, η γερμανική εταιρεία προσφέρει και εκδόσεις με καύσιμο το φυσικό αέριο. Συγκεκριμένα το MAN LionΆs City CNG είναι διαθέσιμο σε μια ευρεία γκάμα εκδόσεις (έως και αρθρωτό) με μήκος από 12- 18,75μ. με κινητήρες που κάνουν χρήση το φυσικό αέριο και αποδίδουν ισχύ από 220- 310 ίππους. Φυσικά περιττεύει να τονίσουμε πως οι εν λόγω εκδόσεις του αστικού λεωφορείου της ΜΑΝ καλύπτουν τις προδιαγραφές EEV.

Καλύπτοντας τις προδιαγραφές της Euro6
Από την 1η Ιανουαρίου του 2014, κάθε νέο-ταξινομούμενο επαγγελματικό όχημα θα επιβάλλεται να καλύπτει τις προδιαγραφές του ευρωπαϊκού πρωτοκόλλου Euro6 αναφορικά με τις εκπομπές ρύπων.
Ωστόσο, η MAN ήδη παρουσίασε νέες εκδόσεις του LionΆs City –με διάφορους κινητήρες- που καλύπτουν τα εν λόγω όρια ρύπων. Ο D2066 LUH με ισχύ 320 ίππων και ροπή 1.600 Nm είναι ένας εξ αυτών ενώ αξίζει να αναφέρουμε επίσης τον D0836 LOH (290 ίπποι και 1.100 Nm) αλλά και τον D2676 LOH (480 ίπποι και 2.300 Nm).
Οι παραγγελίες για το νέο Euro6 MAN LionΆs City Diesel έχει ανακοινωθεί πως θα ξεκινήσουν μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2012 και οι παραδόσεις των πρώτων οχημάτων στις αρχές του 2013.
Προκειμένου να καλύψει τις αυστηρότερες επιταγές της Euro6, η ΜΑΝ κάνει χρήση τόσο της τεχνολογίας EGR όσο και της SCR (με χρήση διαλύματος AdBlue) σε συνδυασμό με το νέο φίλτρο μικροσωματιδίων CRTec.
Σε ότι αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά της νέας έκδοσης του LionΆs City με κινητήρες Euro6, η MAN ανακοινώνει πως το μήκος του αμαξώματος του ορίζεται στα 12.000 χλστ., το πλάτος στα 2.500 χλστ. και το ολικό ύψος του στα 2.880 χλστ. Αντίστοιχα το μεταξόνιο του έχει μήκος 5.875 χλστ. ενώ το ωφέλιμο εσωτερικό ύψος ανέρχεται στα 2.318 χλστ. Με συνολικό βάρος 18t., το εν λόγω μοντέλο εφοδιάζεται με δεξαμενή καυσίμου 210 λτ. καθώς και δεξαμενή 20λτ. για το AdBlue. Στο εσωτερικό του μπορούν τέλος να φιλοξενηθούν έως και 49 όρθιοι επιβάτες καθώς και 34 καθήμενοι.
Σε ότι αφορά στον βασικό κινητήρα του, ο -6κύλινδρος σε σειρά- MAN D2066 LUH είναι χωρητικότητας 10.514 κ.εκ. και αποδίδει ισχύ 320 ίππων από τις 1.900 σ.α.λ. και 1.600 Nm ροπής από τις 1.100- 1.400 σ.α.λ.