ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Το φουτουριστικό MAN Concept S εμφανίζει μειωμένο αεροδυναμικό συντελεστή (cD: 0,3), αντίστοιχο με αυτόν ενός σύγχρονου επιβατικού οχήματος.

Χάρη στο εντυπωσιακό και αεροδυναμικό σχήμα του, ο συρμός MAN Concept S & Krone AeroLiner Trailer εξασφαλίζει μειωμένη κατανάλωση καυσίμου κατά 25%.

Προκειμένου το MAN Concept S να είναι σε θέση να κυκλοφορήσει νόμιμα στους δρόμους της ΕΕ, επιβάλλονται αλλαγές στην νομοθεσία για το μήκος των φορτηγών.

Μειωμένη κατανάλωση έως και 25%

11.322 Επισκέψεις στο άρθρο (4/10/2012)

Φαντάζεστε ένα βαρύ επαγγελματικό όχημα με αεροδυναμικό συντελεστή αντίστοιχο με αυτόν ενός επιβατικού οχήματος; Αν όχι, μπορείτε απλώς να κοιτάξετε τις φωτογραφίες του Concept S της MAN Truck & Bus.

Σύμφωνα με τις μελέτες των ειδικών επιστημόνων της MAN Truck & Bus, το 37% της ενέργειας που παράγει ο κινητήρας ενός φορτηγού, δαπανάται προκειμένου να ισοσκελιστεί η αντίσταση που το όχημα δέχεται από τον αέρα κατά την κίνηση του (αναλόγως πάντοτε της διαδρομής, των ατμοσφαιρικών συνθηκών κ.ά.).

Για τον λόγο αυτό, η MAN Truck & Bus σε συνεργασία με την εταιρεία Krone εξέλιξε έναν νέο τύπο φορτηγού και ρυμούλκας ο οποίος, σύμφωνα με τις μετρήσεις σε ειδικές αεροσήραγγες, εμφανίζει εξαιρετικά μειωμένο αεροδυναμικό συντελεστή. Μάλιστα η συγκεκριμένη επίδοση του «MAN Concept S & AeroLiner Trailer» είναι τόσο καλή (cD: 0,3) που παραπέμπει άμεσα σε αντίστοιχες επιδόσεις επιβατικών οχημάτων!

Το φουτουριστικό πρωτότυπο της γερμανικής εταιρείας δεν αποτελεί απλώς μια σχεδιαστική σπουδή αλλά είναι ένα όχημα που θα μπορούσε να κινηθεί στους  δρόμους της ΕΕ προσφέροντας μειωμένη κατανάλωση καυσίμου έως και κατά 25% σε σχέση με τα συμβατικά φορτηγά.

Προκειμένου όμως να καταστεί κάτι τέτοιο δυνατό, απαιτείται να υπάρξουν στο άμεσο μέλλον αλλαγές στην ευρωπαϊκή νομοθεσία για τις μεταφορές.

Συγκεκριμένα οι αρμόδιες επιτροπές της ΕΕ επιβάλλεται να επιτρέψουν την αύξηση του συνολικού μήκους ενός συρμού (φορτηγό και τρέιλερ) άνω των 16,5μ. που ισχύουν σήμερα.

Σύμφωνα με τους υπευθύνους της MAN Truck & Bus, μια αύξηση του συνολικού μήκους κατά 2,3μ. (συνολικά) για την καμπίνα και το πίσω μέρος της ρυμούλκας, θα ήταν αρκετή.