Ο κ. Σπύρος Αρέθας στο τιμόνι της MAN Hellas Truck & Bus
Αυτό είναι σε γενικές γραμμές το συμπέρασμα των δοκιμών που διεξήγαγε από μια 4ετία, το πρόγραμμα «euroFOT» στο οποίο συμμετείχε η MAN Truck & Bus.
Συγκεκριμένα, οι δοκιμές σε
πραγματικές συνθήκες που διεξήχθησαν με την βοήθεια 57 φορτηγών από 21
μεταφορικές εταιρείες, επιβεβαίωσαν πως, εκτός από την αύξηση της ενεργητικής
ασφάλειας, συστήματα όπως τα ACC (Adaptive Cruise Control) είναι σε θέση να μειώσουν
τη μέση κατανάλωση ενός οχήματος κατά 2%.
Τα οχήματα που
χρησιμοποιήθηκαν στο -4ετούς διάρκειας- πρόγραμμα euroFOT, ήταν εφοδιασμένα τόσο με το ACC όσο και το LGS (Lane Guard System) που
αναλαμβάνει να προειδοποιήσει τον οδηγό όταν το όχημα παρεκκλίνει της πορείας
του.
Έπειτα από 7,5 εκ. χλμ. που
συνολικά διένυσαν τα οχήματα που συμμετείχαν στο πρόγραμμα (ολοκληρώθηκε τον
Ιούνιο του 2012), κατέστη σαφές πως τα προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα
υποβοήθησης του έργου του οδηγού είναι σε θέση να συμβάλλουν σημαντικά στην
μείωση του ενδεχόμενου πρόκλησης ενός τροχαίου ατυχήματος. Χαρακτηριστικά
αξίζει να αναφέρουμε πως η χρήση του ACC είναι σε θέση να μειώσει έως και
κατά 35% την ανάγκη για πραγματοποίηση ακραίων ελιγμών από πλευράς οδηγού για
την αποφυγή κάποιας «δυσάρεστης» εξέλιξης. Βάσει των στατιστικών στοιχείων,
κάθε 600 χλμ. εμφανίζονται περίπου 6 περιπτώσεις όπου απαιτείται η δυναμική
επιβράδυνση του φορτηγού για την αποφυγή κάποιου τροχαίου. Με την χρήση του ACC, ο αριθμός των εν λόγω περιστατικών μειώνεται στη μία
περίπτωση.
Παράλληλα και η μέση
κατανάλωση των φορτηγών κατά την διάρκεια χρήσης του ACC, εμφανίστηκε μειωμένη κατά 2%.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - pro.autotriti.gr