ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Η νέα καμπίνα του Fuso Canter Eco Hybrid διαθέτει πληρέστερο εξοπλισμό, καλύτερους αποθηκευτικούς χώρους και βελτιωμένη απόδοση για το σύστημα κλιματισμού.

Το υβριδικό σύστημα του Fuso Canter Eco Hybrid αποτελείται από έναν πετρελαιοκινητήρα, το κιβώτιο Duonic, τον ηλεκτροκινητήρα και τις μπαταρίες ιόντων λιθίου.

Στο κέντρο του πίνακα οργάνων υπάρχουν οι σχετικές ενδείξεις που ενημερώνουν τον οδηγό για το ρυθμό φόρτισης των μπαταριών, αλλά και τον κινητήρα ο οποίος ελέγχει την κίνηση του οχήματος.

Οι μπαταρίες του Fuso Canter Eco Hybrid συνοδεύονται από εγγύηση έως και 10 ετών και έχουν υποβληθεί σε μια εξαιρετικά απαιτητική σειρά δοκιμών αξιοπιστίας. Η λειτουργία τους έχει διασφαλιστεί ενάντια σε έντονους κραδασμούς, διάτρηση από αιχμηρά αντικείμενα, φωτιά, επαφή με θαλασσινό νερό ή ακόμα και σε απευθείας συγκρούσεις με ταχύτητες έως και 50 χλμ./ώρα.

Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει ισχύ 40 kW και ροπή 200 Nm.

Τα υβριδικά φορτηγά είναι πλέον εδώ

2.631 Επισκέψεις στο άρθρο (5/2/2013)

Η νέα γενιά της έκδοσης «Eco Hybrid» του Mitsubishi Fuso Canter που είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε μέσα στο φθινόπωρο του περασμένου έτους στην Γερμανία, καθιστά σαφές πως, τα υβριδικά συστήματα κινητήρων και στα επαγγελματικά οχήματα άνω των 3,5t. είναι πλέον γεγονός και στην ΕΕ.

Με εξαίρεση κάποιες σχεδιαστικές διαφορές που αφορούν κυρίως στο λογότυπο της εταιρείας στη μάσκα, καθώς πλησιάζει κανείς το νέο Mitsubishi Fuso Canter Eco Hybrid δεν είναι σε θέση να αντιληφθεί πως πρόκειται για το πρώτο υβριδικό ελαφρύ φορτηγό που λανσάρεται –αλλά και παράγεται- στην ευρύτερη επικράτεια της ΕΕ. 
Με την παραγωγή του να έχει ξεκινήσει στην Ιαπωνία από το 2006, το Fuso Canter Eco Hybrid έχει να επιδείξει μέχρι στιγμής 1.200 πωλήσεις (στην αγορά της Ιαπωνίας), ενώ μέσα στο 2012 ξεκίνησε η παραγωγή του και στην πόλη Tramagal της Πορτογαλίας. Το λανσάρισμα του σε διάφορες αγορές της ΕΕ ξεκίνησε μέσα στο τελευταίο 3μηνο του περασμένου έτους, ενώ προσεχώς αναμένεται να ξεκινήσουν οι πωλήσεις του σε ακόμα περισσότερες αγορές της γηραιάς ηπείρου. 

Αναβαθμισμένη αισθητική και βελτιώσεις στην καμπίνα
Στις διάφορες αγορές της ΕΕ, το Fuso Canter Eco Hybrid είναι διαθέσιμο με μεικτό βάρος έως και 7,5t. με το μέγιστο βάρος που μπορεί να υποστηριχθεί επί του πλαισίου του να ανέρχεται έως και στα 4.845 κιλά. 
Παρά το γεγονός ότι, σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις του ιαπωνικού ελαφρού φορτηγού έχει να επιδείξει επιπλέον στοιχεία όπως οι μπαταρίες του υβριδικού συστήματος κινητήρων, ο ηλεκτροκινητήρας κ.ά., το Fuso Canter Eco Hybrid είναι βαρύτερο κατά μόλις 150 κιλά. Καθίσταται λοιπόν σαφές πως οι μεταφορικές του δυνατότητες δεν περιορίζονται σε σχέση με τις υπόλοιπες επιλογές που προσφέρει η Mitsubishi Fuso. 
Επιπρόσθετα, το νέο αυτό ελαφρύ επαγγελματικό εφοδιάζεται με νέα καμπίνα που έχει κατασκευαστεί από υλικά κορυφαίας ποιότητας, διαθέτει νέας σχεδίασης αποθηκευτικούς χώρους στο εσωτερικό του, ενώ βελτιωμένη είναι και η απόδοση του συστήματος θέρμανσης και εξαερισμού στο εσωτερικό της καμπίνας. 
Παράλληλα, σημαντική αναβάθμιση έχει δεχθεί και ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας με τον οποίο προσφέρεται. 

Κορυφαία άνεση και απόδοση στην υπηρεσία του οδηγού
Το υβριδικό σύστημα κινητήρων του αποτελείται από ένα 4κύλινδρο μηχανικό σύνολο 3,0 λτ. με απόδοση 150 ίππων και 340 Nm ροπής από τις 1.320- 2.840 σ.α.λ. και έναν ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 40 kW (ισοδύναμο με 54,4 ίππους) και ροπή 200 Nm. 
Κατά την εκκίνηση του οχήματος, ο ηλεκτροκινητήρας αναλαμβάνει να επιταχύνει χωρίς πρόβλημα το Fuso Canter Eco Hybrid ακόμα και με πλήρες φορτίο, ενώ ο πετρελαιοκινητήρας λειτουργεί στο ρελαντί υποστηρίζοντας δευτερεύουσες λειτουργίες όπως την αντλία του συστήματος διεύθυνσης ή τα φρένα. 
Χωρίς ουσιαστικά ο οδηγός να το αντιλαμβάνεται, σε ταχύτητες άνω των 10 χλμ/ώρα τα… ηνία της κίνησης του οχήματος αναλαμβάνει ο κινητήρας εσωτερικής καύσης και στην περίπτωση που ο οδηγός απαιτήσει την δυναμική επιτάχυνση του οχήματος, ο ηλεκτροκινητήρας είναι σε θέση να παράσχει τα απαιτούμενα στον πετρελαιοκινητήρα. 
Προκειμένου να διασφαλιστεί η καλύτερη δυνατή αλληλεπίδραση μεταξύ των δύο κινητήρων του οχήματος και η βέλτιστη εκμετάλλευση των δυνατοτήτων του, η ιαπωνική εταιρεία εφοδιάζει το Fuso Canter Eco Hybrid με ένα υπερσύγχρονο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με την ονομασία «Duonic». 

Η «καρδιά» του υβριδικού συστήματος
Το Duonic είναι ουσιαστικά ένα μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων με δύο υδραυλικούς συμπλέκτες και μια κεντρική ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου. Κάθε φορά, η επόμενη σχέση μετάδοσης έχει προεπιλεγεί με αποτέλεσμα η εναλλαγή τους να γίνεται με έναν εξαιρετικά γρήγορο και ομαλό τρόπο. 
Με δεδομένο ωστόσο τον χαρακτήρα του οχήματος, οι επιβραδύνσεις και στάσεις του οχήματος (έντονη κυκλοφοριακή συμφόρηση, φανάρια κ.ά.) είναι κάτι παραπάνω από συχνές.
Αυτή είναι και η ευκαιρία που το υβριδικό σύστημα κινητήρων αναζητά για να φορτίσει τις μπαταρίες του. Τοποθετημένος μεταξύ του συμπλέκτη και του συστήματος μετάδοσης της κίνησης, ο ηλεκτροκινητήρας είναι σε θέση να κάνει χρήση της κινητικής ενέργειας των τροχών κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης του οχήματος και την μετατρέπει σε ηλεκτρική που αποθηκεύεται στις μπαταρίες ιόντων λιθίου που εδράζονται στην αριστερή πλευρά του οχήματος μεταξύ των αξόνων. Το βάρος τους ανέρχεται στα 63,5 κιλά και είναι χωρητικότητας 7,5 Ah. 

Τα υβριδικά πλεονεκτήματα με τη γλώσσα των αριθμών
Πέραν των σαφέστατων πλεονεκτημάτων στην ευκολία χειρισμού του οχήματος από πλευράς του οδηγού ο οποίος, έχει στην διάθεση του ένα σύστημα κινητήρων που είναι σε θέση ανά πάσα στιγμή να επιταχύνει άμεσα το όχημα του ακόμα και με πλήρες φορτίο (τα 200 Nm ροπής του ηλεκτροκινητήρα είναι διαθέσιμα από τις 0 σ.α.λ.), το Fuso Canter Eco Hybrid προσφέρει και σημαντικά πλεονεκτήματα στον ιδιοκτήτη του. 
Ο πετρελαιοκινητήρας καλύπτει τις προδιαγραφές EEV αναφορικά με τις εκπομπές ρύπων χάρη στην τεχνολογία EGR και το ειδικό φίλτρο μικροσωματιδίων, ενώ χάρη στην συνεργασία του με τον ηλεκτροκινητήρα αλλά και συστήματα όπως το Auto Start-Stop, η μέση κατανάλωση καυσίμου του οχήματος είναι μειωμένη κατά 23% σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις του μοντέλου. 
Με δεδομένα το κόστος αγοράς του οχήματος στις αγορές όπου έχει λανσαριστεί μέχρι στιγμής, υπολογίζεται πως η απόσβεση της απόκτησης του (έναντι μιας συμβατικής έκδοσης) επιτυγχάνεται μέσα σε μια 3ετία.