Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Η σχεδίαση του νέου Ranger έχει μεταβληθεί ριζικά σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.

Μόνο το όνομα…

5.662 Επισκέψεις στο άρθρο (26/3/2013)

… παρέμεινε ίδιο κατά την εξέλιξη του νέου ελαφρού ημιφορτηγού (Pick-Up) της Ford. Το εξαιρετικό αυτό νέο μοντέλο που βασίζεται σε μια νέα παγκόσμια πλατφόρμα και προορίζεται για πώληση σε 180 χώρες παγκοσμίως, ουδεμία σχέση έχει με το μοντέλο που αντικαθιστά πέραν της ονομασίας. ¶ντε και του λογότυπου.

Με τη γλώσσα των αριθμών
Το νέο Ranger είναι σημαντικά μεγαλύτερο και με αυξημένες μεταφορικές δυνατότητες σε σχέση με τον προκάτοχο του. 
Ανάλογα με την έκδοση αμαξώματος, η νέα γενιά του μοντέλου εμφανίζει τις παρακάτω διαφορές/ βελτιώσεις:
Μήκος αμαξώματος (χλστ.): Από 194- 279 χλστ.
Πλάτος αμαξώματος (χλστ.): +62 χλστ.
Ύψος αμαξώματος (χλστ.): Από 51- 81 χλστ.
Μεταξόνιο (χλστ.): Από 220- 235 χλστ.
Μήκος χώρου φόρτωσης (χλστ.): Από 19- 94 χλστ.
Πλάτος χώρου φόρτωσης (χλστ.): +104 χλστ.
Πλάτος χώρου φόρτωσης- θόλοι (χλστ.): + 49 χλστ.
Ύψος χώρου φόρτωσης (χλστ.): +46 χλστ.
Ωφέλιμο φορτίο (κιλά): Από 12- 104 κιλά
Ελκτική ικανότητα χωρίς φρένα (κιλά): Από 350- 600 κιλά
Δεξαμενή καυσίμου (λτ.): +10 λτ.
Γωνία αποχώρησης (μοίρες): + 8 μοίρες
Γωνία ράμπας (μοίρες): + 3 μοίρες
Απόσταση από έδαφος (χλστ.): Από 22- 48 χλστ.

Η Ford έχει θέσει ως ξεκάθαρο στόχο της, την κορυφή των πωλήσεων στην κατηγορία των Pick-Up. Ακόμα και να μην υπήρχαν σχετικές δηλώσεις των υπευθύνων της, μια ματιά στα δεδομένα του νέου εκπροσώπου της, είναι ικανή να το επιβεβαιώσει. 
Έπειτα από εξαντλητικές δοκιμές άνω του 1,0 εκ. χλμ. σε 15 διαφορετικές χώρες, κάτω από τις πιο ακραίες συνθήκες και μετά από περισσότερες από 30.000 δοκιμές (εικονικές ή σε εργαστηριακό περιβάλλον) σε τομείς όπως είναι η ασφάλεια, η αντοχή, η εργονομία, η οδική συμπεριφορά, η αεροδυναμική κ.ά., το νέο Ranger δεν θυμίζει σε τίποτε το μοντέλο που καλείται να αντικαταστήσει. Πως θα μπορούσε άλλωστε, δεδομένου ότι διαθέτει νέο πλαίσιο, αναρτήσεις, κιβώτια ταχυτήτων, σχεδίαση, και πολλά- πολλά άλλα. 
Παράλληλα, το εξαιρετικό αυτό όχημα που είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε στη διπλοκάμπινη έκδοση «Limited», έχει να επιδείξει ένα εντυπωσιακό τεχνολογικό υπόβαθρο που παραπέμπει άμεσα σε πολυτελή επιβατικά οχήματα, ενώ δεν πρέπει να λησμονούμε πως, είναι ο μοναδικός εκπρόσωπος της κατηγορίας του που έχει μέχρι στιγμής αποσπάσει 5 αστέρια στις δοκιμές ελεγχόμενης πρόσκρουσης του EuroNCAP. 
Επιπρόσθετα, το νέο Ranger εμφανίζει μειωμένο κόστος, τόσο χρήσης, χάρη στους πιο ολιγαρκείς σε καύσιμο αλλά ισχυρότερους κινητήρες του, όσο και συντήρησης, χάρη στα αυξημένα διαστήματα των προγραμματισμένων service που προβλέπει ο κατασκευαστής. 
Ας δούμε λοιπόν αναλυτικά, γιατί όλα όσα γνωρίζατε για το Ford Ranger... μπορείτε να τα ξεχάσετε!