Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το σύστημα 4κίνησης είναι εξαιρετικά εύχρηστο και ανάλογα με την χρήση του, μεταβάλλεται και η λειτουργία του ESP.

Μεταξύ άλλων, στο βασικό εξοπλισμό του νέου Ranger περιλαμβάνονται ηλεκτρονικά συστήματα όπως το Hill Descent Assist που επιτρέπει την απροβλημάτιστη κάθοδο σε σημεία με έντονη κλίση ακόμη και με πλήρες φορτίο.

Το αεροδυναμικό σχήμα όλων των δεδομένων του αμαξώματος του νέου Ranger, έχει εξελιχθεί και σε εικονικό περιβάλλον, με αποτέλεσμα τη μείωση της αντίστασης που δέχεται από τον αέρα αλλά και του θορύβου που γίνεται αντιληπτός από τους επιβάτες.

Μια από τις πιο χαρακτηριστικές δυνατότητες του νέου μοντέλου, είναι η δυνατότητα διάβασης από υδάτινα εμπόδια με βάθος έως και 800 χλστ.

Οδική συμπεριφορά: Η τεχνολογία στην υπηρεσία της ασφάλειας

5.700 Επισκέψεις στο άρθρο (26/3/2013)

Προκειμένου να προσφέρει τις απαιτούμενες λύσεις στον επαγγελματία που μεταφέρει φορτία άνω του ενός τόνου σε πάσης φύσεως οδοστρώματα, η Ford έχει εφοδιάσει το νέο Ranger με έναν μακροσκελή κατάλογο ηλεκτρονικών συστημάτων ελέγχου της οδικής του συμπεριφοράς.
Μεταξύ αυτών, αξίζει να αναφέρουμε το ESP τελευταίας γενιάς (που ανάλογα με τη χρήση του συστήματος 4κίνησης προσαρμόζει και τη λειτουργία του), μέσω του οποίου ελέγχεται η λειτουργία πολλαπλών ηλεκτρονικών συστημάτων όπως είναι τα Hill Descent Control, Hill Launch Assist, Trailer Sway Control, Adaptive Load Control, Emergency Brake Assist, Rollover Mitigation system, Traction Control System κ.ά. Η λειτουργία τους δεν είναι φυσικά κάτι το νέο, ωστόσο, το σημαντικό είναι πως όλα περιλαμβάνονται στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων!
Πέραν αυτών όμως, το στοιχείο που κάνει το νέο Ranger να ξεχωρίζει, είναι η ποιότητα κύλισης που προσφέρει κάτω από όλες τις συνθήκες. Το αυξημένο μεταξόνιο και μετατρόχιο το καθιστούν πιο σταθερό, ενώ η νέα ανάρτηση (ανεξάρτητη μπροστά, νέες σούστες και αμορτισέρ πίσω) σε συνδυασμό με τις ειδικές ελαστικές βάσεις με υγρό (!) στο εσωτερικό τους που έχουν τοποθετηθεί μεταξύ της καμπίνας και του πλαισίου, μειώνουν εντυπωσιακά τους κραδασμούς που γίνονται τελικά έστω και αισθητοί στο εσωτερικό του οχήματος ακόμη και από τον οδηγό. Τέλος, το σύστημα διεύθυνσης βασίζεται πλέον σε κρεμαγιέρα με επανακυκλοφορούντα σφαιρίδια, χωρίς ωστόσο να υπάρχει ο τζόγος στο τιμόνι που γινόταν αντιληπτός στο παρελθόν.

Βελτιωμένο και εκτός δρόμου
Πολλά από τα προαναφερθέντα ηλεκτρονικά συστήματα, αναβαθμίζουν σημαντικά τη δυνατότητα ελέγχου του νέου Ranger κατά την κίνηση σε εκτός δρόμου διαδρομές, ενώ, τόσο οι γωνίες αποχώρησης και ράμπας, όσο και η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος, έχουν αυξηθεί σε σχέση με το παρελθόν. Επιπρόσθετα, διάφορα στοιχεία του συστημάτων διεύθυνσης και μετάδοσης της κίνησης καθώς και η δεξαμενή καυσίμου (με αυξημένη χωρητικότητας από τα 70 λτ. στα 80 λτ. πλέον), εδράζονται μεταξύ των δοκών του πλαισίου «τύπου σκάλας» και αυτό έχει σαφή οφέλη στην προστασία τους κατά την κίνηση, ακόμα και στις πιο έντονες εδαφικές ανωμαλίες.