Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Ο κινητήρας των 2,2 λτ. αποδίδει ισχύ 125 και 150 ίππων. Η ισχυρότερη των δύο εκδόσεων κερδίζει τις εντυπώσεις, με την άμεση απόκριση της στις εντολές του οδηγού.

Εξαιρετική κρίνεται επίσης η συνεργασία του με το νέο 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο.

Κινητήρες: Εκδόσεις με ισχύ 125, 150 και 200 ίππων

5.702 Επισκέψεις στο άρθρο (26/3/2013)

Το υπέρτερο τεχνολογικό υπόβαθρο του νέου ελαφρού ημιφορτηγού της Ford έναντι του μοντέλου που αντικαθιστά, δε θα μπορούσε να είναι πιο ξεκάθαρο παρά σε ό,τι αφορά στους κινητήρες. Το προηγούμενο μοντέλο εφοδιαζόταν με μηχανικά σύνολα 2,5 και 3,0λτ. ισχύος 143 και 156 ίππων αντίστοιχα. Στον αντίποδα, το νέο Ranger έχει να επιδείξει έναν 2,2λιτρο πετρελαιοκινητήρα 2,2 λτ. με ισχύ 125 και 150 ίππων και ροπή 330 και 75 Nm που αποδίδεται από το φάσμα των 1.500 σ.α.λ. (έναντι των 1.800 σ.α.λ. του προκατόχου του).
Επιπρόσθετα, ο Duratorq TDCI των 3,2λτ. αποδίδει ισχύ 200 ίππων και μέγιστη ροπή 470 Nm από τις 2.750 σ.α.λ., ξεφεύγοντας από τις όποιες πιθανότητες σύγκρισης του με τις ισχυρότερες εκδόσεις της προηγούμενης γενιάς.
Τα εν λόγω μηχανικά σύνολα, συνεργάζονται με χειροκίνητα ή αυτόματα κιβώτια έξι σχέσεων. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το χειροκίνητο MT82 που μας ικανοποίησε απόλυτα με την αίσθηση του.