ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Το νέο λογότυπο που εδράζεται πλέον στο επάνω μέρος της μάσκας, υποδηλώνει την νέα –Euro6- εποχή στην οποία εισήλθε η MAN Truck & Bus.

Nέα ΜΑΝ TGL & TGM: Το παζλ συμπληρώνεται

4.411 Επισκέψεις στο άρθρο (24/4/2013)

Το ευρωπαϊκό πρωτόκολλο Euro6 που αναμένεται να τεθεί επίσημα σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2014, επιβάλλει σημαντικές αλλαγές στη δομή των βαρέων επαγγελματικών οχημάτων. Η MAN Truck & Bus, σε μια εξαιρετικά οργανωμένη παρουσίαση, υποδέχθηκε πρόσφατα τους εκπροσώπους του διεθνούς Τύπου, προκειμένου να τους παρουσιάσει τις δικές της νέες προτάσεις ή πιο συγκεκριμένα, την πλήρως ανανεωμένη γκάμα βαρέων επαγγελματικών οχημάτων που περιλαμβάνει τα TGL και TGM.

Με περισσότερα από 60 διαφορετικά οχήματα από όλους τους εκπροσώπους της γκάμας των ελαφρών, μεσαίων και βαρέων φορτηγών της, η MAN Truck & Bus παρείχε την δυνατότητα στους εκπροσώπους του διεθνούς Τύπου να… απολαύσουν μια πρώτη γνωριμία με την εντελώς ανανεωμένη και σαφέστατα βελτιωμένη, τόσο σχεδιαστικά, όσο και σε επίπεδο τεχνολογίας, γκάμα οχημάτων που προσφέρει. 
Η νέα σχεδίαση των καμπινών, το πλήρως ανανεωμένο εσωτερικό στα ελαφρό-μεσαία TGL και TGM καθώς και τα πολλαπλά νέα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας που υιοθετούνται, αποτελούν ορισμένα από τα βασικότερα γνωρίσματα της νέας γενιάς οχημάτων της γερμανικής φίρμας. 
Παράλληλα, δεν μπορούμε να μην αναφερθούμε στην εντελώς νέα γκάμα κινητήρων για όλα τα οχήματα της MAN Truck & Bus που –προς το παρόν- περιλαμβάνει 4κύλινδρες και 6κύλινδρες εκδόσεις με κυβισμό 4,6, 6,9, 10,5 και 12,4 λτ. που αποδίδουν ισχύ από 150 – 480 ίππους και μέγιστη ροπή από 570 – 2.300 Nm, ενώ είναι και διαθέσιμες για όλους τους τύπους χρήσεων και εφαρμογών. 
Σε ό,τι αφορά τώρα, στις –ελαφρού και μεσαίου βάρους- ενδοαστικές ή περιφερειακές μεταφορές προϊόντων καθώς και στον κλάδο των κατασκευών, η MAN προσφέρει τα αναβαθμισμένα TGL και TGM, σε εκδόσεις με μεικτό βάρος από 7,5 – 26 τόνους. 
Η μειωμένη κατανάλωση καυσίμου, οι εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές ρύπων, η βέλτιστη δυνατή αναλογία μεικτού βάρους/ ωφέλιμου φορτίου και το υψηλό τεχνολογικό υπόβαθρο, αποτελούν τα βασικότερα γνωρίσματα των εν λόγω οχημάτων. 
Παράλληλα, σημαντικές είναι και οι αλλαγές στο εσωτερικό των πολλαπλών τύπων καμπίνας με τις οποίες είναι διαθέσιμα ενώ, προκειμένου να αναβαθμιστεί σημαντικά το επίπεδο της ασφάλειας που προσφέρουν στον οδηγό, στο φορτίο και στους υπολοίπους χρήστες του δρόμου, τα νέα TGL – TGM έχουν να επιδείξουν στον εξοπλισμό τους νέα ηλεκτρονικά συστήματα, όπως το Lane Guard System (LGS) ενώ, από τον Ιούλιο του τρέχοντος έτους θα είναι διαθέσιμα και με το νέο Emergency Brake Assist (EBA). 
Τέλος, το Electronic Stability Program (ESP) περιττεύει να αναφέρουμε πως περιλαμβάνεται πλέον στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων τους. 

Η νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της MAN Truck & Bus
Ένα από τα βασικότερα γνωρίσματα της νέας –Euro6- εποχής για τα οχήματα της MAN Truck & Bus είναι, φυσικά, η ανανεωμένη σχεδιαστική φιλοσοφία τους. Μια από τις βασικές διαφοροποιήσεις τους αποτελεί η νέα σχεδίαση του εξωτερικού της καμπίνας σε όλες τις εκδόσεις, με γνώμονα τη βελτίωση, τόσο της χρηστικότητας (πρόσβαση στα διάφορα σημεία του εξωτερικού της καμπίνας), όσο και της αεροδυναμικής του οχήματος, με απώτερο στόχο φυσικά την περαιτέρω μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου και τη μείωση του παραγόμενου θορύβου. 
Παράλληλα όμως, η MAN Truck & Bus έχει να επιδείξει και ένα εντελώς νέο λογότυπο που, αν και διατηρεί την ονομασία «MAN» και φυσικά το… λέοντα, πλέον είναι τοποθετημένο στο επάνω μέρος της μάσκας και ακριβώς κάτω από το παρμπρίζ σε μια χρωμιωμένη γρίλια που διατρέχει όλο το πλάτος της μάσκας. 
Η εν λόγω δομή, σε σχέση με τα αναβαθμισμένα φωτιστικά σώματα και τα βελτιωμένα αεροδυναμικά βοηθήματα, υποδηλώνει τη μετάβαση της γερμανικής εταιρείας σε μια νέα εποχή με σαφέστατα μειωμένους ρύπους και περιορισμένο κόστος ιδιοκτησίας για τους πελάτες της. 
Αναφορικά με τα νέα TGL και TGM που σας παρουσιάζουμε στο συγκεκριμένο άρθρο, οι σημαντικότερες διαφορές αφορούν στο σχήμα και τη δομή του εμπρόσθιου προφυλακτήρα που πλέον –σε όλες τις εκδόσεις- αποτελείται από τρία τμήματα καθιστώντας εύκολη την συντήρηση του οχήματος και την επισκευή του, στα νέα πλευρικά αεροδυναμικά βοηθήματα και φυσικά στη νέα μάσκα. 
Επιπρόσθετα τα σχήματα, τόσο της εμπρόσθιας κολόνας, όσο και των υαλοκαθαριστήρων, έχουν τροποποιηθεί προκειμένου να μειωθεί η αεροδυναμική τους αντίσταση.