ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Το νέο MAN TGL Euro6 είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με πολλαπλούς τύπους αξόνων και αναρτήσεων και μεικτό βάρος από 7,5 – 12,0t.

Το νέο MAN TGM Euro6 είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις για όλους τους τύπους εφαρμογών, τόσο για τις ενδοαστικές, περιφερειακές ή εθνικές μεταφορές, όσο και για τον κατασκευαστικό κλάδο με συστήματα μόνιμης ή επιλεκτικής μετάδοσης της κίνησης σε δύο άξονες.

Το νέο MAN TGL Euro6 στο μικροσκόπιο

4.414 Επισκέψεις στο άρθρο (24/4/2013)

Με τη δομή του πλαισίου να έχει παραμείνει, στο ποσοστό που αυτό ήταν δυνατόν, αναλλοίωτη, το νέο MAN TGL με κινητήρες τεχνολογίας Euro6 εξακολουθεί να προσφέρει αξιόπιστες και με το ελάχιστο δυνατό κόστος χρήσης, υπηρεσίες, σε εφαρμογές με μεικτό βάρος από 7,5–12,0t. 
Προορισμένο κυρίως για χρήση στις ενδοαστικές και περιφερειακές μεταφορές αλλά και για τον κλάδο των κατασκευών, το TGL είναι διαθέσιμο με τέσσερις τύπους καμπίνας (και με διπλή 7θέσια), ενώ η γκάμα των κινητήρων του με ισχύ από 150 – 250 ίππους συνδυάζεται με χειροκίνητα κιβώτια έξι ή εννέα σχέσεων ή το προηγμένο τεχνολογικά αυτόματο κιβώτιο MAN TipMatic, με έξι σχέσεις για τις 4κύλινδρες εκδόσεις και 12 σχέσεις για τις 6κύλινδρες εκδόσεις. 
Τέλος, στα νέα στοιχεία που προστίθενται στον εξοπλισμό του, αξίζει να αναφέρουμε το MAN EasyStart που επιτρέπει τις άνετες εκκινήσεις σε δρόμους με έντονη κλίση ή το MAN Lane Guard System που αναλαμβάνει να προειδοποιήσει τον οδηγό, όταν το όχημα παρεκκλίνει της προκαθορισμένης πορείας του. 
Τέλος, από τα μέσα του 2013, διαθέσιμο θα είναι και το νέο Emergency Brake Assist (EBA) που αναλαμβάνει να επιβραδύνει αυτόματα το όχημα, όταν ανιχνεύσει πως μια πρόσκρουση με προπορευμένο όχημα είναι αναπόφευκτη. 

Το άρτιο MAN TGM Euro6 είναι ένα «πασπαρτού» παντός εδάφους
Χάρη στο εξαιρετικά στιβαρό και παράλληλα ελαφρύ πλαίσιο του, το MAN TGM Euro6 αποτελεί μια ιδανική επιλογή, τόσο στις εντός, όσο και τις εκτός δρόμου μεταφορές, με μεικτό βάρος από 12,0- 26,0t. 
Στη γκάμα των εκδόσεων του περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων και οχήματα με σύστημα μόνιμης ή επιλεκτικής μετάδοσης της κίνησης σε περισσότερους του ενός άξονες, ενώ η γκάμα των κινητήρων με ισχύ 250 – 341 ίππων και μέγιστη ροπή έως και 1.250 Nm συνεργάζεται με αυτόματα ή μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων.