ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Η νέα γενιά Euro6 κινητήρων των TGL – TGM περιλαμβάνει επιλογές 4,6λτ. ή 6,9λτ. με ισχύ από 150 – 341 ίππους και μέγιστη ροπή από 570 – 1.250 Nm.

Η τεράστια γκάμα εκδόσεων ως προς το μήκος του πλαισίου και τον τύπο των αξόνων, των καμπινών ή των αναρτήσεων, επιτρέπει την άνετη μεταφορά μιας ανεξάντλητης γκάμας υπερκατασκευών.

Η εξαιρετική διαρρύθμιση του πλαισίου, επιτρέπει τη μεταφορά έως και δύο δεξαμενών καυσίμου με όγκο έως και 600 λτ. (συνολικά).

Ένας από τους πολλαπλούς τύπους καμπίνας με τους οποίους προσφέρεται το MAN TGL, είναι και η Double Cab που μπορεί να υποστηρίξει έως και επτά επιβαίνοντες.

Νέοι κινητήρες Euro6 & Εξαιρετική αναλογία μεικτού βάρους/ ωφέλιμου φορτίου

4.415 Επισκέψεις στο άρθρο (24/4/2013)

Νέοι κινητήρες Euro6 έως και 341 ίππων
Η νέα γκάμα κινητήρων τεχνολογίας Euro6 των TGL – TGM βασίζεται σε 4κύλινδρες και 6κύλινδρες επιλογές του MAN D08 Common Rail Series που συνδυάζει το σύστημα επανακυκλοφορίας των καυσαερίων (EGR) με ένα προηγμένο σύστημα τροφοδοσίας Common-Rail και που προσφέρει πιέσεις έως και 1.800 bar, υπερτροφοδότη δύο σταδίων με intercooler καθώς και το σύστημα MAN AdBlue που αναλαμβάνει την επεξεργασία των καυσαερίων με το ομώνυμο διάλυμα ουρίας, προκειμένου να επιτευχθεί η δραστική μείωση των εκπομπών ρύπων. 
Σύμφωνα με τα όσα ανακοινώνει η γερμανική εταιρεία, η κατανάλωση του AdBlue ανέρχεται στο 2,0% - 2,5% της κατανάλωσης καυσίμου, ενώ και το νέο σύστημα Hydro Carbon Injection (HCI) διασφαλίζει τον αέναο αυτοκαθαρισμό του ειδικού φίλτρου μικροσωματιδίων του συστήματος. 
Σε ό,τι αφορά στις εκδόσεις κινητήρων, η γκάμα των μηχανικών συνόλων των νέων MAN TGL & TGM διαμορφώνεται ως εξής: 

Εξαιρετική αναλογία μεικτού βάρους/ ωφέλιμου φορτίου
Παρά το γεγονός ότι, οι νέοι κινητήρες Euro6 και τα επιμέρους μηχανικά τους μέρη, όπως το σύστημα ψύξης και επεξεργασίας των καυσαερίων, είναι σημαντικά βαρύτεροι σε σχέση με τους προκατόχους τους (Euro5), οι εκτεταμένες βελτιώσεις στην αρχιτεκτονική του πλαισίου και γενικότερα την δομή του οχήματος, επέτρεψαν στην MAN να διατηρήσει την πολύ καλή αναλογία μεικτού βάρους/ ωφέλιμου φορτίου στα νέα TGL – TGM. 
Στις εκδόσεις με 4κύλινδρους κινητήρες, το συνολικό απόβαρο έχει αυξηθεί έως και κατά 150 κιλά, ενώ στις εκδόσεις με 6κύλινδρους κινητήρες το κενό βάρος του οχήματος είναι κατά 190 κιλά βαρύτερο. 
Παρ όλα αυτά, η στιβαρότητα και η ανθεκτικότητα του πλαισίου παραμένει αναλλοίωτη, ενώ και τα διαστήματα των σέρβις έχουν διατηρηθεί στα 80.000 χλμ. με τις –νέου τύπου- μπαταρίες να μην απαιτούν συντήρηση. 
Αντίστοιχα, η «χωροταξική διαρρύθμιση» των διάφορων μηχανικών μερών επί του πλαισίου είναι εξαιρετική επιτρέποντας μεταξύ άλλων τη δυνατότητα υποστήριξης έως και δύο δεξαμενών καυσίμου με χωρητικότητα 300 λτ. έκαστη καθώς και μιας δεξαμενής AdBlue με όγκο έως και 25λτ. 
Φυσικά περιττεύει να τονίσουμε πως, οι περιορισμοί ως προς το τύπο και το μέγεθος των υπερκατασκευών που τα νέα MAN TGL – TGM είναι σε θέση να υποστηρίξουν, είναι μηδαμινοί, ενώ πολλαπλοί είναι και οι τύποι αξόνων και αναρτήσεων που είναι διαθέσιμοι.