Παρά το γεγονός ότι, οι νέοι κινητήρες Euro6 και τα επιμέρους μηχανικά τους μέρη, όπως το σύστημα ψύξης και επεξεργασίας των καυσαερίων, είναι σημαντικά βαρύτεροι σε σχέση με τους προκατόχους τους (Euro5), οι εκτεταμένες βελτιώσεις στην αρχιτεκτονική του πλαισίου και γενικότερα την δομή του οχήματος, επέτρεψαν στην MAN να διατηρήσει την πολύ καλή αναλογία μεικτού βάρους/ ωφέλιμου φορτίου στα νέα TGL – TGM.
Στις εκδόσεις με 4κύλινδρους κινητήρες, το συνολικό απόβαρο έχει αυξηθεί έως και κατά 150 κιλά, ενώ στις εκδόσεις με 6κύλινδρους κινητήρες το κενό βάρος του οχήματος είναι κατά 190 κιλά βαρύτερο.
Παρ όλα αυτά, η στιβαρότητα και η ανθεκτικότητα του πλαισίου παραμένει αναλλοίωτη, ενώ και τα διαστήματα των σέρβις έχουν διατηρηθεί στα 80.000 χλμ. με τις –νέου τύπου- μπαταρίες να μην απαιτούν συντήρηση.
Αντίστοιχα, η «χωροταξική διαρρύθμιση» των διάφορων μηχανικών μερών επί του πλαισίου είναι εξαιρετική επιτρέποντας μεταξύ άλλων τη δυνατότητα υποστήριξης έως και δύο δεξαμενών καυσίμου με χωρητικότητα 300 λτ. έκαστη καθώς και μιας δεξαμενής AdBlue με όγκο έως και 25λτ.
Φυσικά περιττεύει να τονίσουμε πως, οι περιορισμοί ως προς το τύπο και το μέγεθος των υπερκατασκευών που τα νέα MAN TGL – TGM είναι σε θέση να υποστηρίξουν, είναι μηδαμινοί, ενώ πολλαπλοί είναι και οι τύποι αξόνων και αναρτήσεων που είναι διαθέσιμοι.