Τιμές με Leasing Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Προκειμένου να καλύψουν τις προδιαγραφές της Euro6, οι νέοι πετρελαιοκινητήρες του Sprinter εφοδιάζονται με μια ειδική δεξαμενή AdBlue (χωρητικότητας 18λτ.) που εδράζεται δεξιά του κινητήρα στο εμπρόσθιο τμήμα του αμαξώματος και επαρκεί για την κάλυψη 6.000 χλμ. περίπου.

Το νέο Sprinter θα προσφέρεται με κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου ή φυσικού αερίου με ισχύ από 95 έως και 190 ίππους και μέση κατανάλωση καυσίμου από 6,3λτ./100 χλμ.

Νέο αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων

5.859 Επισκέψεις στο άρθρο (29/5/2013)

Μια σημαντική αναβάθμιση για το νέο Sprinter είναι το γεγονός ότι, πέραν του εξαιρετικού χειροκίνητου κιβώτιου των έξι σχέσεων (ECO-Gear) που είναι διαθέσιμο και στην υπάρχουσα γενιά του μοντέλου, από τον Σεπτέμβριο του 2013, η επιλογή σε ό,τι αφορά στα αυτόματα κιβώτια ονομάζεται «7G-Tronic» και έχει φυσικά επτά σχέσεις. 
Αυτό το ιδιαίτερα προηγμένο τεχνολογικά κιβώτιο που είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε, αναβαθμίζει σημαντικά την άνεση του οδηγού σε όλες τις συνθήκες, ενώ συμβάλλει και στη μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου. Οι εναλλαγές των σχέσεων είναι ιδιαίτερα γρήγορες και ομαλές, ενώ μπορεί να συνεργαστεί χωρίς το παραμικρό πρόβλημα με το σύστημα ECO Start/Stop που περιλαμβάνεται στο πακέτο BlueEfficiency που θα προσφέρει η Mercedes-Benz. 
Χάρη στο εν λόγω πακέτο οικονομίας, σε συνδυασμό με τον νέο οπίσθιο άξονα του οχήματος, η μέση κατανάλωση καυσίμου του νέου Sprinter μπορεί να μειωθεί κατά 0,5λτ./100 χλμ. επιπλέον και οι εκπομπές CO2 κατά 13,3 g/km αντίστοιχα. 
Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε πως, πέραν της βελτιωμένης απόδοσης και της χαμηλότερης μέσης κατανάλωσης καυσίμου που επιδεικνύουν, οι Euro6 κινητήρες του Sprinter εμφανίζουν και αυξημένα διαστήματα μεταξύ των προγραμματισμένων εργασιών συντήρησης τους, τα οποία μπορεί να ανέλθουν έως και στα 60.000 χλμ.