Citroen Jumpy: Στο 86% η προστασία των παιδιών
11.455 Επισκέψεις στο άρθρο (9/1/2014)
Με 21 συνολικά πόντους και βαθμολογία 59%, η καμπίνα των επιβατών του Jumpy παρέμεινε σταθερή κατά τη διάρκεια της πλαγιομετωπικής πρόσκρουσης. Αν και το όχημα εφοδιαζόταν με μόνο δύο καθίσματα (για οδηγό και συνοδηγό), ο μετωπικός αερόσακος του δεύτερου θα μπορούσε να προσφέρει προστασία και σε έναν τρίτο επιβάτη στην περίπτωση διπλού καθίσματος.
Οι ενδείξεις των ανδρείκελων κατέδειξαν καλή προστασία των γονάτων και των μηρών, τόσο του οδηγού, όσο και του συνοδηγού, με οριακή να κρίνεται η προστασία του δεξιού μηρού του συνοδηγού.
Στην πλευρική σύγκρουση του οχήματος, τα αποτελέσματα ήταν επίσης καλά, ωστόσο δεν υπήρχε αερόσακος κεφαλής, με αποτέλεσμα να μην διεξαχθεί πλευρική προσομοίωση πρόσκρουσης σε στύλο.
Τέλος, ως «φτωχή» κρίνεται η προστασία του αυχένα των επιβατών στην περίπτωση πρόσκρουσης με το πίσω μέρος του οχήματος.
Aσφάλεια παιδιών
Με τη μέγιστη βαθμολογία επιβραβεύτηκε το επίπεδο προστασίας των παιδιών έως και 3 ετών στο εσωτερικό του Jumpy με τα μόνα προβλήματα να εστιάζονται στην ελλιπή πληροφόρηση του οδηγού αναφορικά με το αν ο αερόσακος του συνοδηγού είναι –ή όχι- απενεργοποιημένος, προκειμένου να επιτρέπεται η ασφαλής τοποθέτηση παιδικού καθίσματος με ανάποδη φορά στη θέση του συνοδηγού.
Προστασία πεζών
Τόσο ο προφυλακτήρας, όσο και το εμπρόσθιο τμήμα του καπό, προσφέρουν πολύ μικρή προστασία στα πόδια και τη λεκάνη ενός πεζού και το σχήμα τους δεν είναι το αρμόζον, δεδομένου και μεγέθους και του ύψους του οχήματος. Για τον λόγο αυτό δεν βαθμολογήθηκαν καθόλου.
Συστήματα ασφάλειας
To ESC προσφέρεται προαιρετικά στον εξοπλισμό του οχήματος και γιΆ αυτό δεν βαθμολογήθηκε από το EuroNCAP. Ωστόσο, υπάρχει σύστημα προειδοποίησης για την μη- χρήση των ζωνών ασφαλείας από τον οδηγό και τον συνοδηγό.