Hyundai H-1: «Αγκάθι» η σχεδίαση του εμπρόσθιου τμήματος
11.454 Επισκέψεις στο άρθρο (9/1/2014)
Η προστασία που το H-1 προσφέρει, τόσο για τα γόνατα και τους μηρούς των επιβατών, όσο και για τον θώρακα τους στις πλαγιομετωπικές συγκρούσεις είναι οριακή. Σε ό,τι αφορά την πλευρική πρόσκρουση, η επίδοση του ήταν καλή, ωστόσο η απουσία αερόσακου κεφαλής δεν επέτρεψε την προσομοίωση πρόσκρουσης σε στύλο. Τέλος, οριακή είναι και η προστασία του αυχένα των επιβατών στην περίπτωση οπίσθιας πρόσκρουσης.
Aσφάλεια παιδιών
Παρά το γεγονός ότι, η προστασία των παιδιών ηλικίας έως και 3 ετών στο εσωτερικό του H-1 ήταν καλή, ο αερόσακος για τον συνοδηγό δε μπορεί να απενεργοποιηθεί, γεγονός που ουσιαστικά απαγορεύει την τοποθέτηση παιδικού καθίσματος με ανάποδη φορά στην συγκεκριμένη θέση. Το γεγονός αυτό μειώνει σημαντικά την επίδοση του οχήματος στην προστασία των παιδιών με ηλικία έως και 18 μηνών.
Προστασία πεζών
Αν και ο προφυλακτήρας προσφέρει πολύ καλή προστασία στα πόδια των πεζών, το εμπρόσθιο μέρος του αμαξώματος δεν επιφυλάσσει την ίδια τύχη στο θώρακα, την λεκάνη ή και το κεφάλι των ενηλίκων ή των παιδιών στην περίπτωση επαφής του με αυτά κατά την διάρκεια ενός τροχαίου ατυχήματος.
Συστήματα ασφάλειας
Αν και το Hyundai H-1 εφοδιάζεται με Electronic Stability Control στο βασικό εξοπλισμό του, δεν υπάρχει σύστημα υπενθύμισης χρήσης της ζώνης ασφαλείας, ακόμα και για τον οδηγό.