Fiat Scudo: Προβλήματα στις οπίσθιες συγκρούσεις
11.453 Επισκέψεις στο άρθρο (9/1/2014)
Όπως και στην περίπτωση του «διδύμου» Citroen Jumpy, έτσι και το Fiat Scudo προσέφερε ικανοποιητική προστασία στα κάτω άκρα του οδηγού και του συνοδηγού κατά την πλαγιομετωπική πρόσκρουση, με τις όποιες επιφυλάξεις να εκφράζονται για το δεξί πόδι του συνοδηγού που μπορεί να δεχθεί οριακή καταπόνηση από την επαφή του με το κάτω μέρος του ταμπλό σε εκείνο το σημείο. Αντίστοιχα καλή ήταν η επίδοση του ιταλικού μοντέλου στην πλευρική σύγκρουση, ενώ η απουσία αερόσακου κεφαλής δεν επέτρεψε την διεξαγωγή προσομοίωσης πρόσκρουσης σε στύλο.
Τέλος, ως κακή κρίνεται η προστασία του αυχένα των επιβατών σε περίπτωση οπίσθιας σύγκρουσης.
Aσφάλεια παιδιών
Αντίστοιχα με τις επιδόσεις του Citroen Jumpy, το Fiat Scudo κατάφερε να προσφέρει πολύ καλή προστασία στα παιδιά, τόσο μικρών, όσο και λίγο μεγαλύτερων ηλικιών που μπορεί να μεταφέρει στο εσωτερικό του. Και εδώ, ο οδηγός δεν λαμβάνει σαφή πληροφόρηση αναφορικά με την απενεργοποίηση του αερόσακου του συνοδηγού προκειμένου να μεταφερθεί με ασφάλεια κάποιο παιδικό κάθισμα με αντίθετη φορά στην συγκεκριμένη θέση.
Προστασία πεζών
Τόσο το σχήμα του προφυλακτήρα, όσο και το εμπρόσθιο τμήμα του καλύμματος του κινητήρα και η μάσκα, δεν προσφέρουν ικανοποιητική προστασία για τα πόδια και τη λεκάνη των ενήλικων πεζών αλλά και το κεφάλι των παιδιών.
Συστήματα ασφάλειας
To ESC προσφέρεται προαιρετικά στον εξοπλισμό του οχήματος και γιΆ αυτό δεν βαθμολογήθηκε από το EuroNCAP. Ωστόσο, υπάρχει σύστημα προειδοποίησης για την μη- χρήση των ζωνών ασφαλείας από τον οδηγό και τον συνοδηγό.